سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کمک به مهندس
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
من هم با حرف محمد عزیز موافق هستم ( در ایران تبلیغات اثر گذار فقط : تبلیغات دهن به دهن میباشد )
من خودم بیشترین مشتریانم از این راه بهم مراجعه میکنند و به واسطه معرفی دیگران من رو میشناسند
حالا من هم یک روش بهت پیشنهاد میکنم ، که برای خودت هم یکبار توضیح دادم
اینکار رو الان خودم هم دارم انجام مدیم و به نتیجه خوبی رسیدم
بانک شماره تماس مدیران شرکت ها رو جمع آوری کن
و پیامک انبوه براشون ارسال کن ( البته متن پیامک باید مختصر و همچنین تاثیرگذار باشه )
البته شماره تماس هایی که شرکت انها رو زیر نظر گذاشته باشی
وقتی این پیامک ها براشون ارسال بشه ، آمادگی ذهنی روی کار تو بدست میارند که اصلا چنین کاری و چنین گروهی هم هست
و بلافاصله دو روز بعد از ارسال پیامک ها به صورت حضوری یا خودت یا بازاریاب رو بفرست به اون شرکت ها
با این کار درصد دادن سفارش اون شرکت بالاتر هست
یک مورد دیگه:
اگر شرکتی از پیشنهاد تو استقبال نکرد
میتونی بهشون پیشنهاد بدی که بهشون مشاوره تبلیغاتی میدی که درصد فروش محصولاتشون بالاتر بره

امیدوارم که هر روز چرخ راکا بیشتر بچرخه
آقا مهدی چرا هدفتون رو فقط روی شرکت های خصوصی گذاشتین؟ اسم کار شما فقط هدایای تبلیغاتی نیست که. همین اداره ی ما. مدام همایش و جشنواره داره برای گروه های مختلف زیر مجموعه اش. همیشه هم کلی از این هدایا بهشون میده. مثلا من خودم جاسوئیچی هاشون رو دیدم.
ادارات دولتی بیشتر دنبال این چیزا هستند برای همایش هاشون. به نظر من بازاریابیتون رو اینجوری انجام بدین. برین سراغ کارپردازهاشون و نمونه کار یا کاتالوگ در اختیارشون بذارین.
الان براتون یه پیام خصوصی هم میذارم و یه ایده میدم.
(09-26-2012 05:09 PM)مهدی گل محمدی نوشته شده توسط: [ -> ]ممنون از همه دوستان.
من اصلا نمیخوام برا کار تبلیغات بازاریابی کنم.
چون به قول محمد شرکت ها بیشترشون میدن چاپ خونه ها کاراشونو انجام میده.

من فقط فقط میخوام رو هدایای تبلیغاتی کار کنم.چون این سودش بیشتره و دردسرش کمتره.
در ضمن آقا سعید اگر من روی هدایای تبلیغاتی کار کنم در عرض این چندماه شاید بتونم 200 میلیون هم در بیارم.مهم پیدا کردن کاره.چون سودش از چاپ بیشتره.
انشاالله، ولی اگر همون پنجاه تومن رو هم دربیاری، کاری کردی کارستان.
دوست عزیز آقای گل محمدی چون من خودم تو کار تبلیغاتم اینو رو راست تر با شما می گم .
بدون دیسیپلین و شخصیت بالای تبلیغاتی از شرکتهای بزرگ کار گرفتن سخت است .

اما شخصیت تبلیغاتی بالا بدون صرف هزینه های بالا چگونه بدست می آید .

شما تا آخر سال 6 ماه فرصت دارید و می دانید که اوج کار تبلیغاتی مخصوصاً هدایای تبلیغاتی 2 ماه آخر سال است .

خوب باید برای آن موقع از حالا تبلیغات را شروع کنی و به نام و شرکتت بعد شخصیت حرفه ای بدهی .

1- یک برنامه ریزی 6 ماهه مدون تبلیغاتی از آرام به سریع پارتیزانی

الف : در ماه اول به شرکتهای مد نظر هر دوهفته اس ام اس و ایمیل تبلیغاتی بزن

ب: در ماه دوم علاوه بر ارسال اس ام اس یک تبلیغات تلفنی توسط شخص ثالث که اگر منشی خانم باشد برقرار کن .

ج: در ماه سوم با نزدیک شدن به زمان سفارشات علاوه بر نکته اول زمان آنرا به یک هفته در میان برسان و توسط منشی قرار ملاقات حضوری در خواست کن اگر وقت ندادند بروشور هایی که از کار خوت آماده کرده ای به آدرس پستی آنها توسط پست بفرست .

د : در هفته دوم ماه سوم که میشود آذر ماه دیگر وقت از دست دادن بیهوده است شما باید قرار های ملاقات هایت را شروع کنی و هر روزه با اکیپ بیشتری در صدد بازاریابی و گرفتن سفارشات برآیی ، البته چون قبلاً دان پاشیده ای و شما را به نام می شناسند اینکار سختی نخواهد بود .

و : شما در این برهه تا آخر سال باید نوع دیگری از تبلیغات که خودم بسیار جواب خوبی گرفته ام و آن تبلیغات روزنامه ای است شروع کنی و هر روزه آگهی در روزنامه های مطرح ثبت کنی ، البته تشخیص نوع روزنامه برای آگهی در شهر تهران مهم است .
من در مشهد از میان روزنامه قدس و خراسان که آگهی می پذیرند ، همیشه خراسان را انتخاب می کنم چون در اینکار بسیار جا افتاده است و هر کس نیازمندی ها را بخواهد اول سراغ این روزنامه می رود .

شناساندن خود به دیگران مهمترین وظیفه تیم های تبلیغاتی است و روش بالا برای خود من صادق بوده است .
البته بماند که چه نوع تبلیغاتی که اثر بخش باشد انجام دهید که الحمدلله خودتان در اینکار استاد هستید .

شما طبق این برنامه هم فرصت کافی برای گرفتن سفارشات و هم وقت کافی برای انجام خواهید داشت و در صورت کمبود و یا اشکالی فرصت برای رفع آنها نیز خواهید داشت .

موفق باشید .
آقاي گل محمدي يك نكته رو فراموش كردي
اين نكته رو اكثر بچه ها فراموش كردن

من يك شركت بزرگ........به چه دليل بايد از شما هداياي تبليغاتي بخرم؟
براي تبليغات بيشتر شركت خودم ديگه......

ولي تو براي كارت چقدر تبليغ كردي؟
چون كارت هداياي تبليغات هست نياز به تبليغ نداري؟


پس همه تهران رو بكن بمب تبليغات
بعد اصلا به اين فكر نكن كه حتما بايد به شركت ها بدي
چند وقت پيش تو انجمن يك خاطره واقعي يكي از دوستان گذاشت كه يك براي يك اذار فروشي تو اينترنت تبليغ پخش كرد كه شايد اصلا يكنفر هم اون تبليغ رو نبينه......
براي گداها ها هداياي تبليغاتي بزن

اصلا فكرت رو درگير شركت ها نكن.....
از مغازه هاي بقل دست شروع كن تا همه منطقه وشهر تهران
از راسته مغازه هاي خودت سفارش گرفتي؟


وهمه اينها وقتي بيشتر وماندگارتر مي شود كه خودت هميشه در تبليغ باشي وتبليغ خودت براي ماندگاري در ذهن ها بايد هميشه وهمه جا باشد

ويك پيشنهاد ديگر
هدايا تبليغاتي متاسفانه تو ايران فقط براي عيد جا افتاده در صورتي كه فقط تقويم وسررسيد براي عيد هست ومابقي هدايا رو مي شود همه سال زد
بخاطر اين اكثر چاپخانه ها يا شركت ها سفارشات رو براي اخر سال ميگرين يا ميدن
سعي كن خيلي زودتر از رقبات دست به كار بشي
با درود

مهدی جان ، تبلیغات گرفتن از این شرکت ها کاری نداره ولی اول از همه باید ببینی توان اجرای اون کار را داری یا نه
کسایی که تو نمایشگاه ها شرکت می کنند معمولا هزینه بالایی هم برای تبلیغات می کنند از کاتالوگ نایلون و نایلکس گرفته تا طراحی غرفه
رقم های مالی جابجا شده سنگین هست و مسلما همه پیش پرداخت هم نقدی نیست و نیاز به سرمایه و اعتبار دارد .آیا این توان در شما هست یا خیر ؟

اگه این مورد حل شد گرفتن تبلیغات هیچ کاری نداره ، فقط روش و برنامه می خواد که من یادتون می دم
هزینه تبلیغاتی که یک غرفه در نمایشگاه می کنه کمترین حدش 2 میلیون هست و تا 50 میلیون هم عادیست
اگه توانش را داربد بسم الله
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع