سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: سوال درباره شرکت های واردات و صادرات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همگی/ امیدوارم که خوبه خوب باشید/


سوال اول من اینه: میخوام بدونم که اگر وارد کردن کالا رو به شرکت های واردات و صادرات واگذار کنم باز هم نیاز هست تا خود من (مشتری) کارت بازرگانی داشته باشم ویا کارت بازرگانی که شرکت حقوقی (شرکت واردات و صادرات) داره کافیه؟

سوال دوم : مشتری بودن شرایط خاصی داره ؟ (بهتر بگم) یعنی اگه من بخوام سفارش خودم رو به شرکت ابلاغ کنم باید شرایطی مثل سن/ خدمت سربازی و ... داشته باشم؟

مرسی از همتون
این سوالات، سوال منم هست.انشالله دوستانی مثل آقای محمدرضا بیان و این سوالات رو جواب بدن.
سلام
سوال خوبی پرسیدید

1.وقتی شما کالاتون رو میسپارید به یک شرکت واردکننده یا کارگزار , شرکت کارگزار از شما یک مبلغی میگیرد برای (هر کالا بین 80 تا 120 هزار تومان) برای پیدا کردن آن کالا در کارخانه (معمولا بهترین کارخانه ها از نظر کیفیت و معمولا بین 3 الی 10 کارخانه) و گرفتن یک قیمت تمام شده و ....
شما نیازی به کارت بازرگانی ندارید شرکت وارد کننده برای شما وارد میکند و شما فقط سفارش میدهید به شرکت وارد کننده
در ضوررت اینکه خواستید خودتون کالایی وارد کنید به تنهایی باید کارت بازرگانی داشته باشید

2.مشتری بودن ربطی به هیچ چیزی ندارد . هر فردی در هر شرایطی میتونه سفارش بده
ممنونم از پاسختون /// خیلی کمکم کرد//

شما لیستی از این شرکت ها ی کارگزار (معتبر باشه) ندارید؟
آدرس یا شماره تلفن ؟ یا سایت ؟

نحوه پرداخت پول چطوری هستش ؟ بهتر بگم چند درصد از اعتبار بار رو ابتدا میگیرن؟

هزینه ای که به اینگونه شرکت ها داده میشه از طرف مشتری در مقایسه با وارد کردن شخصی به صرفه هست یا نه؟

اصلا این هزینه ها چطوری محاسبه میشه؟
منظورم پرداختی ما به شرکت هست؟


مرسی
بسمه تعالی
با سلام
بنده راهنمایی میخواستم راجع به ساخت شیشه شور.آب و الکل و .... ؟بقیه اش را نمیدانم .کلا میتوانید راهنمایی کنید که چطور بطور انبوه این کالا را تولید و به بازار عرضه کنم؟آیا از کارخانجات تولید مواد بهداشتی میتوانم در تولید کمک بگیرم؟بازار فروش را پیدا کرده ام.فقط برای تولید مشکل دارم.با تشکر.
دوست عزیز در مرحله اول تعداد محدودی شیشه شور (آب و الکل) تهیه کنید و به فروشگاههای که وسایل ماشین می فروشند خصوصا به مغازه های تعویض روغن ارائه دهید در صورت استقبال تولید انبوه را شروع فرمائید.در صورت استقبال می توانید به کشورهای همجوار خصوصا عراق هم صادر نمائید.
جناب قربانی.بنده تا این مرحله را میدانم که آب و الکل مخلوط کنم برای اینکه این محلول کف هم بکند چه باید کنم؟مقداری ریکا قاطی کردم ولی بعد از چند روز محصول بدست آمده کدر شد.
با عرض معذرت من قربانیان هستم.
ضمنا من فکر کردم که فرمول را بدست آورده ای.برای اینکار باید با یک کارشناس شیمی مشورت نمائید.
(09-15-2012 09:26 PM)mrmostafa نوشته شده توسط: [ -> ]جناب قربانی.بنده تا این مرحله را میدانم که آب و الکل مخلوط کنم برای اینکه این محلول کف هم بکند چه باید کنم؟مقداری ریکا قاطی کردم ولی بعد از چند روز محصول بدست آمده کدر شد.

با سلام وسپاس

برای ایجاد کف ،میتوانید از sls یا همون نام فارسی سدیم لوریل سولفات استفاده کنید به شکل پودر سفید بوده و در ناصر خسرو میتوانید براحتی پیدا کنید.در ضمن اب شیشه شوی هم باید بدون سختی (کربنات کلسیم و منیزیم )باشد.
با سلام
این بحث خیلی خوبی هست که تو انجمن هم جای خالیش حس میشد
یه سوالی دارم ،آیا هنوزم میشه کانتینر شیر کرد ؟ مثلا یه کانتینر وارد کنید که انواع اقسام کالا از سخت افزارکامپیوتر گرفته تا cd و پلاستیک و ...
لینک مرجع