سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: یک اشتباه عجیب!!
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آیا تا به حال به شهرک شهید محلاتی سری زده اید؟

آیا بنای یادبود این شهرک را از نزدیک دیده اید؟

آیا از خودتان پرسیده اید که چرا گنبد فلزی به این بزرگی ساخته شده اما دو سال است که ادامه فعالیت برای تکمیل این بنا متوقف شده است؟
[تصویر: 001.jpg]
آیا ترکیب گنبد فلزی بزرگ و جرثقیل قرار گرفته در زمین این بنا برایتان عجیب نبوده؟
اهالی شهرک شهید محلاتی بی شک پاسخ این سؤال ها را می دانند. اما شاید هم محله ای های دیگر از آن بی خبر باشند. پس برای آنهایی که این گنبد را ندیده اند بزرگ ترین طنز تصویری قرن را توضیح می دهم. همان طور که در عکس می بینید مقبره ای فلزی و بسیار بزرگ با اسکلتی کاملاً مدرن که بی تردید هزینه هنگفتی را در برداشته، ساخته شده است، در عكس جرثقيل بزرگي هم ديده مي شود كه البته هيچ كدام از اينها وارونه نيست.
[تصویر: 003.jpg]
وارونه ترين قسمت قصه ما اين است كه جرثقيل در كنار اسكلت گنبد قرار ندارد. بلكه سازندگان باهوش اين بناي بزرگ ابتدا جرثقيل را در مركز گنبد قرار داده اند و بعد شروع به ساختن گنبد كرده اند همين طور كه گنبد اوج مي گرفته جرثقيل هم كم كم در آن حبس مي شده تا اينكه بالاخره يك روز ساخت اسكلت گنبد تمام مي شود و… .
[تصویر: 004.jpg]
از اينجا به بعد چشمتان را ببنديد و به كمك قوه تخيلتان تصور كنيد. همه نفس راحتي مي كشند، فرياد شادي از نهاد كارگران و كارگزاران اين بنا بلند مي شود، همه به هم خسته نباشيد مي گويند، خيلي ها لبخند رضايت بر لب دارند و با آستين پيراهنشان عرق پيشاني را خشك مي كنند. در ميان همهمه و فريادهاي شادي يكباره سكوتي سنگين حاكم مي شود. همه مات و مبهوت به گنبد و جرثقيل نگاه مي كنند.ضربان قلب كارفرماي پروژه كند مي شود.. هيچ كس جرأت حرف زدن ندارد. در اين سكوت يك كارگر ساده با صداي بلند سؤالي مي پرسد: «حالا جرثقيل را چطور بيرون بياوريم؟» اين سؤال، سؤالي است كه حدود دو سال است كه هيچ كس نتوانسته به آن پاسخ دهد.
پيشنهاد مي شود حالا كه اين بناي عظيم با صرف هزينه اي سنگين ساخته شده و هيچ كس راه حلي براي آن ندارد حداقل اين مكان را به كمدي ترين بناي تاريخ تبديل كنيم و از آن براي جذب توريست استفاده كرده و بليت بفروشيم. مطمئن باشيد افراد زيادي حاضرند براي انداختن عكس در كنار اين بنا پول خرج كنند!
[تصویر: 005.jpg]

منبع: ایمیل ارسالی
آقا كار نشد نداره. ميشه اين جرثقيل را از بالا تفكيك كرد(اگه قابل تفكيك شدن باشه) و يا برش زد و با يك جرثقيل ديگري قسمتهاي تفكيك شده را مهار و انتقال داد.
در اين سكوت يك كارگر ساده با صداي بلند سؤالي مي پرسد: «حالا جرثقيل را چطور بيرون بياوريم؟

[تصویر: ghash2.gif] [تصویر: ghash2.gif] [تصویر: ghash2.gif]
یعنی باید به این همه مهندس که سر این پروژه بودند تبریک گفت [تصویر: 26.gif]
یه چیزی میگم ، یه چیزی میشنوفیدا [تصویر: 3.gif]
وای چه جالب یعنی مسخره یا نمیدونم چی والا بگم
هه هه
آیکیو را حال میکنی؟
واقعا که
حتما راه حلی داره کافیه جایزه براش تعیین کنند .
البته من همین چند ماه پیش اونجا چند دفه رفتم! قک کنم جرثقیله رو درش آوردن!
اینم سندش دی:
[تصویر: 6e8ba8216a1e.jpg]
لینک مرجع