08-04-2012, 02:52 PM
کتاب "بازاریابی ایرانی" چاپ شد
مجتبی محمدیان / 14 مرداد 91 /// کتاب بازاریابی ایرانی به قلم دکتر محمود محمدیان بالاخره مجوز چاپ گرفت و هم اینک شما علاقه مندان به مقوله بازاریابی می توانید این کتاب را از مراجع فروش معتبر تهیه کنید. در این کتاب چندان خبری از تویوتا ، پپسی ، مک دونالد ، بنز و .. نیست . بلکه صحبت از شرکتهای ایرانی است. شرکتهایی مثل میهن، لبنیات چوپان، صباح ، دایتی، پگاه، شیر آلات صنعتی میراب، شرکتهای تایرسازی بارز، پیروزی و البرز تایر، کویر یزد، مواد غذایی ب آ، کاله، دمس، ایران خودرو، پارس خودرو، شرکت صبا باتری، آب معدنی دماوند، واتا، کوهدشت، کوهرنگ، شرکت تولید درهای اتوماتیک آچیلان در و درسا، فروشگاههای شهروند، رفاه، اتکا، صرفه، یاس، هایپر استار، نانهای صنعتی سه نان، هورسان، نان سحر، نان آوران، نان رضوی، کاشی اصفهان، بانکهای ملت، ملی، تجارت، اقتصاد نوین، شرکتهای بیمه ایران، پارسیان، آسیا، ما، نوین، سینا،کارآفرین، ملت، پلیس 110، کفشهای ملی، بلا، وین، نادر، لوازم خانگی ارج، شرکت شیرین عسل، آیدین، مینو، آناتا، شرکتهای تولید نوشیدنی زمزم، ایستک، جوجو، بستنی آیس پک، فروشگاههای بوف، ساندویچ هایدا، موسسه آموزشی مشاوران، آموزش جهانگردی پاسارگاد، نساجی بروجرد، هاکوپیان، پخش البرز، تولی پرس، موتوژن، تشکل هایی با ساختارهای جدید و مجازی نظیر سیگماگروپ، کافه بازاریابی ،...
این کتاب را انتشارات ترمه به چاپ رسانده کرده است و علاوه بر کتاب فروشی های خیابان انقلاب می توانید این کتاب را از انتشارات بازاریابی (به عنوان مهمترین مرجع فروش این کتاب) که یکی از انتشارات های تخصصی کتب بازاریابی در ایران است و در سالیان اخیر فعالیت چشم گیری در این حوزه داشته است، تهیه کنید (تهیه کتاب از انتشارات بازاریابی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری میسر است).
همه دوستانی که این کتاب را مطالعه می کنند می توانند نظر کوتاه خود را به Mohammadiann@gmail.com ایمیل بزنند . نظر شما برای نگارنده بسیار مهم خواهد بود و اگر نظرات خیلی زیاد نباشد به نام خودتان در مقدمه بعدی ارایه خواهد شد .
http://sigmagroup.mihanblog.com/post/527
مجتبی محمدیان / 14 مرداد 91 /// کتاب بازاریابی ایرانی به قلم دکتر محمود محمدیان بالاخره مجوز چاپ گرفت و هم اینک شما علاقه مندان به مقوله بازاریابی می توانید این کتاب را از مراجع فروش معتبر تهیه کنید. در این کتاب چندان خبری از تویوتا ، پپسی ، مک دونالد ، بنز و .. نیست . بلکه صحبت از شرکتهای ایرانی است. شرکتهایی مثل میهن، لبنیات چوپان، صباح ، دایتی، پگاه، شیر آلات صنعتی میراب، شرکتهای تایرسازی بارز، پیروزی و البرز تایر، کویر یزد، مواد غذایی ب آ، کاله، دمس، ایران خودرو، پارس خودرو، شرکت صبا باتری، آب معدنی دماوند، واتا، کوهدشت، کوهرنگ، شرکت تولید درهای اتوماتیک آچیلان در و درسا، فروشگاههای شهروند، رفاه، اتکا، صرفه، یاس، هایپر استار، نانهای صنعتی سه نان، هورسان، نان سحر، نان آوران، نان رضوی، کاشی اصفهان، بانکهای ملت، ملی، تجارت، اقتصاد نوین، شرکتهای بیمه ایران، پارسیان، آسیا، ما، نوین، سینا،کارآفرین، ملت، پلیس 110، کفشهای ملی، بلا، وین، نادر، لوازم خانگی ارج، شرکت شیرین عسل، آیدین، مینو، آناتا، شرکتهای تولید نوشیدنی زمزم، ایستک، جوجو، بستنی آیس پک، فروشگاههای بوف، ساندویچ هایدا، موسسه آموزشی مشاوران، آموزش جهانگردی پاسارگاد، نساجی بروجرد، هاکوپیان، پخش البرز، تولی پرس، موتوژن، تشکل هایی با ساختارهای جدید و مجازی نظیر سیگماگروپ، کافه بازاریابی ،...
این کتاب را انتشارات ترمه به چاپ رسانده کرده است و علاوه بر کتاب فروشی های خیابان انقلاب می توانید این کتاب را از انتشارات بازاریابی (به عنوان مهمترین مرجع فروش این کتاب) که یکی از انتشارات های تخصصی کتب بازاریابی در ایران است و در سالیان اخیر فعالیت چشم گیری در این حوزه داشته است، تهیه کنید (تهیه کتاب از انتشارات بازاریابی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری میسر است).
همه دوستانی که این کتاب را مطالعه می کنند می توانند نظر کوتاه خود را به Mohammadiann@gmail.com ایمیل بزنند . نظر شما برای نگارنده بسیار مهم خواهد بود و اگر نظرات خیلی زیاد نباشد به نام خودتان در مقدمه بعدی ارایه خواهد شد .
http://sigmagroup.mihanblog.com/post/527