سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: خدمات فوری به مشتریان در رستوران
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
1- مشتریان وفاداری را که عجله دارند ازبقیه جدا کنید.

2- مواردی استثنایی طراحی کنید.

3- مشتریانی را که عجله دارند به موارد استثنا راهنمایی کنید .

4- سریعترین و سود آورترین غذاهای رستوران را در ابتدا یا انتهای صورت غذای رستوران قرار دهید.

5- اقلامی را هم در صورت غذای رستوران بیاورید که امکان تهیه آن ازپیش میسر است.

6- هنگامی که مشتریان غذاهایی را که تهیه آنها زمان بر است ،سفارش می دهند ،آنها را از زمان مورد نیاز برای تهیه غذا آگاه کنید.

7- تدارک بوفه با تعداد کمی اقلام خوردنی آماده و کالسکه سیار و ساندویچ بیشتر را مد نظر قرار دهید.

8- قرار دادن اردور بعنوان پیش غذای آماده و دوست داشتنی برای مشتریان رستوران را مدنظر قرار دهید.

9- از تجهیزات سریع طبخ غذا استفاده کنید.

10- اقدامات آماده سازیی را که مستلزم وقفه در پخت غذای آشپز است حذف کنید.

منبع:MBALAND.net
12_002سلام دوست گرامی مطالبی که زحمت آن را کشیده و تهیه کرده اید بسیارکاربردی و مفید می باشد ممنون از وقتی که گذاشته اید . موفق باشید باز هم متشکرم
لینک مرجع