سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مرحله دوم هدفمندی یارانه اعلام شد !!؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
رفتم نون بخرم دیدم نگفته گرون کردند
پس با گران شدن نان به میزان 30% فکر کنم دولت مرحله پنهان هدفمندی یارانه ها را شروع کرده باشه .
من که امروز صبح میرم باک بنزینم رو 60 لیتر پر می کنم میشه 42000 تومن آخه فکر کنم با اجرای مرحله دوم قیمتش بشه هر لیتری 1400 تومن اونوقت باید 84000 تومن پرداخت کنم .

کاش منم بابام پمپ بنزین داشت .....Big GrinBig Grin

اصلا اینم خبرش !!!!!!!!!
(06-10-2012 09:40 AM)ahmad rezaee نوشته شده توسط: [ -> ]رفتم نون بخرم دیدم نگفته گرون کردند
پس با گران شدن نان به میزان 30% فکر کنم دولت مرحله پنهان هدفمندی یارانه ها را شروع کرده باشه .
من که امروز صبح میرم باک بنزینم رو 60 لیتر پر می کنم میشه 42000 تومن آخه فکر کنم با اجرای مرحله دوم قیمتش بشه هر لیتری 1400 تومن اونوقت باید 84000 تومن پرداخت کنم .

کاش منم بابام پمپ بنزین داشت .....Big GrinBig Grin

اصلا اینم خبرش !!!!!!!!!


گراني نان بخاطر نرخ بالاتربراي خريد تضميني گندم هست نه مرحله دوم هدفمندي

باباتون هم پمپ بزنين داشت بازم يك درصد كمي بعنوان كارمزد دريافت ميكرد
كه باگران شدن بنزين مراجعه براي بنزين هم كم مي شود فكرك نم
بربری 500 سنگک 600
خدا به داد کسانی که یه نون بیشتر نداشتن بخورن برسه
10 هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه می‌شود/ دولت برای اجرای فاز دوم مختار است

تین نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود بر اساس فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به ازای هر نفر مبلغ ۱۰ هزار تومان به یارانه نقدی اضافه شود که این مسئله در بودجه نیز آمده است.

علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به زمان اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: در بودجه امسال 66 هزار میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یافته که دولت نسبت به زمان اجرای آن مختار بوده و هر زمان که بخواهد می‌تواند فاز دوم هدفمندی را اجرا کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در مورد تعلل دولت در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: در حال حاضر دولت مشغول کار کارشناسی و ارزیابی علمی برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌هاست و به اعتقاد من تاکنون نیز تعللی در این زمینه صورت نگرفته است.

منادی‌سفیدان اظهار کرد: در مرحله اول هدفمند‌سازی یارانه‌ها دولت نشان داد که در کسب درآمد از هدفمندسازی یارانه‌ها ناموفق بوده است و 20 درصد از صنایع و کشاورزی را پرداخت نکرده و بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک یا ورشکسته شدند یا راندمان آنها به حداقل رسیده است.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون تدبیر زمینه نابودی تولید ملی را فراهم می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ارتقای سطح تولید ملی را در گروی توجه و اعتماد به بخش خصوصی دانست و یادآور شد: مشکل اصلی بر سر راه خصوصی‌سازی در کشور این است که دولت نمی‌خواهد به بخش خصوصی اعتماد کرده و امور را به این بخش واگذار کند، در صورتی که اگر این امر محقق شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع خواهد شد.
« نان » وزیر را به مجلس کشاند

غلامی - محمدی- نان گران شد؛ جمله‌ای کوتاه که اگرچه شنیدن آن برای مردم آن هم در بازار بی‌ضابطه قیمتها تعجب‌برانگیز نبود، اما آب پاکی را روی دستشان ریخت.

انتشار این خبر در روزهای اخیر بدان معناست که حتی قوت غالب مردم هم از افزایش چندین باره قیمت مستثنا نیست و «نان‌خورها» باید از این پس با احتیاط بیشتری لقمه بردارند!
بیشتر استانهای کشور در حالی افزایش بی‌سر وصدا و در سکوت نان را به خود دیدند که در آذر‌ماه‌89 و همچنین اوایل اردیبهشت‌90 هم شاهد افزایش قیمت نان بودند و به عبارتی افزایش 20تا 30درصدی قیمت نان در این روزها گام سوم و رهاورد افزایش قیمت خرید تضمینی گندم به 420‌تومان است.

نان بی‌کیفیت؛ قصه‌ای تکراری
مردم ایران که از «نان‌خور»ترین‌های جهان هستند هیچ‌گاه نان را از سفره‌های خود جدا نکرده‌اند، نانی که همواره بعد کیفیت در تولید آن به پستوی نانوایی‌ها خزیده و صد البته هم نانوایان و هم متولیان دولتی برای بی‌کیفیت بودن آن مدام فلسفه‌بافی کرده و ضمن معیوب دانستن زنجیره تولید نان از مزرعه تا نانوایی در‌خصوص زمان‌بر بودن تولید نان کیفی بسیار سخن رانده‌اند.
اینکه گندم و آرد مرغوب و کارگر آموزش دیده نداریم و یا ماشین‌آلاتمان توانایی تولید نان کیفی را ندارند برای مردم استدلالات آشنایی است و بدین‌ترتیب باید گفت در میان وعده‌های رنگارنگ مسؤولان تاکنون فقط وعده‌های مرتبط با گرانی داده شده و این نان بی‌کیفیت است که به نرخ روز بر سر سفره‌های مردم حاضر می‌شود.
نگاهی به آرشیو اظهارات مسؤولان در زمینه تغییرات قیمت نان در یکی دو سال گذشته و با آغاز قانون هدفمندی یارانه‌ها بیانگر آن است که اهدافی مانند اصلاح و واقعی‌سازی قیمت، صرفه‌جویی و همچنین دستیابی به نان کیفی همواره از سوی آنان مطرح شده تا توجیهی برای افزایش قیمت نان باشد.در مقابل اما انتقادهای مردم بخصوص پس از هدفمندی یارانه‌ها به کم وزن شدن چانه‌ها، آب رفتن نان و کیفیت آن مربوط می‌شود.

تهدیدهای بی‌فایده
تقریباً تمام استانهای کشور شاهد افزایش قیمت هستند و چه‌بسا که به استقبال آن رفته‌اند. در این میان البته نباید از خط و نشان کشیدن نعمت‌ا... ترکی معاون استاندار تهران غافل بود که از مردم خواسته تخلفات احتمالی نانوایان را به نهادهای نظارتی گزارش کنند.
اظهارات این مقام مسؤول زمانی تعجب‌برانگیز و در عین حال تأسف‌برانگیز می‌شود که از دعوت نشدن سازمان حمایت به عنوان اصلی‌ترین متولی حقوق مصرف‌کنندگان به جلسات کارگروه تعیین قیمت آرد و نان خبر داده است!

پیگیری مجلس
در حالی که با افزایش قیمت خرید تضمینی گندم انتظار می‌رفت اطلاع‌رسانی لازم در‌خصوص تأثیر این افزایش بر قیمت نان صورت می‌گرفت، مسؤولان وزارت صنعت، معدن و تجارت نه تنها این وظیفه را به فراموشی سپردند، بلکه در مواردی از احتمال ثبات قیمت آرد و نان با وجود افزایش قیمت خرید تضمینی گندم خبر داده‌اند.
شاید مسؤولان طبق معمول به دنبال آرام‌سازی فضای روانی جامعه و به حداقل رساندن انتقادات مردمی بودند اما سرانجام حدس و گمان‌ها کار خودش را کرد و نان باز هم گران شد، آن هم به طور متوسط بین 20‌تا 30درصد.
اما در حالی که واکنش‌ها به افزایش قوت اصلی مردم ادامه دارد، نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه قیمت نان بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها آزاد شده و در حال حاضر نیز نباید افزایش یابد، گفت:هر گونه افزایش قیمت نان غیر‌قانونی است و مجلس نیز در این زمینه از دولت پاسخ می‌خواهد.
یونس اسدی افزود: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت نان باید افزایش 20‌درصدی داشته باشد که این امر تاکنون محقق شده و قیمت نان نباید افزایش یابد.
نماینده مردم مشکین‌شهر ادامه داد: بر اساس دستور کار صحن علنی مجلس، قرار شده وزیر صنعت، معدن و تجارت این هفته در مجلس حضور یافته و به پرسشهای نمایندگان در خصوص افزایش غیر‌قانونی قیمت نان پاسخ دهد.
وی به خبرگزاری خانه ملت تأکید کرد: به نظر می‌رسد توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش قیمت نان و دیگر کالاهای اساسی برای نمایندگان قانع‌کننده نباشد.
خانم ها و آقايون قراره اينجا اينترنت 3 تا 6 برابر گرون بشه خدا به دادمون برسه شايد ديگه نتونم بيام انجمن(دي)
و همچنين قيمت كرايه اتوبوس واحد هم سه برابر شدSad
لینک مرجع