06-09-2012, 09:58 AM
معرفی سه کتاب خواندنی در حوزه بازاریابی
مجتبی محمدیان / 16 خرداد 91 /// امروز 16 خرداد است و در حالی که عاشقان تبلیغات منتظر تحقق خبر شرکت پپسی در مورد انعکاس لوگوی این شرکت بر روی کره ماه هستند!! من بر روی زمین سعی کردم با پرهیز از "دچار شدن به این خبر" کتاب های جدید حوزه بازاریابی را که جدیدا به دستم رسیده بود را تورق کنم. برخی از این کتب در واقع چاپ جدید بودند که با استقبال مخاطب مواجه شده بودند. از این رو سه کتاب زیر را که از انتشارات بازاریابی به دستم رسیده بود را کمی بیشتر مرور کردم:
کتاب نخست اصول فنون و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران (چاپ دوم) به قلم شیوای آقای حسین قوثی و استاد پرویز درگی و با پیشگفتاری از استاد مسعود حیدری پیشکسوت بازاریابی به رشته تحریر در آمده است. یادم می آید در یکی از آخرین سخنرانی های ایشان که در کنفرانس مدیریت بازاریابی برگزار شد شاهد علاقه مخاطبان برای بهره گیری از مباحث ایشان بودم. فراموش نکنیم که مبحث مذاکره جز مباحثی است که عمده کتب موجود در بازار در این حوزه جز کتب ترجمه شده هستند و کمتر کتاب کاربردی را می توان در این زمینه پیدا کرد. اعتقاد دارم در بین مباحث بازاریابی مذاکره شدیدا نیاز به بومی سازی دارد که استاد درگی و همکاران از پیشروان این نهضت هستند.
کتاب دوم مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران به قلم استاد پرویز درگی است که نیاز به تعریف ندارند. از ایشان کتب متعدد در حوزه بازاریابی با نگرشی بر بازار ایران به رشته تحریر در آمده است. شایان ذکر است این استاد فرهیخته در طول فعالیت خود همواره نگاه ویژه ای به کاربردی بودن مباحث خود در شرایط بازاریابی ایران داشته اند و قطعا این کتاب که چاپ سوم است نیز آموزه های مهم و کاربردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
کتاب سوم پرورش نبوغ بازاریابی است. ترجمه این کتاب را استاد سینا قربانلو انجام داده اند. این کتاب به قلم پیتر فیسک است و نگاهی متمایز به مسایل بازاریابی دارد. کسب و کار امروز، نیازمند یک رویکرد روشنبینانه، یک رویکرد متوازنشدهتر و همراه با نبوغ است. خواندن این کتاب را به همه دوستان توصیه می کنم.
شایان ذکر است برای تهیه این کتابها می توانید با تلفنهای ۶۶۴۰۸۲۵۱ و ۶۶۴۰۸۲۷۱ تماس بگیرید و یا به اینجا مراجعه نمایید.
http://sigmagroup.mihanblog.com/post/517
مجتبی محمدیان / 16 خرداد 91 /// امروز 16 خرداد است و در حالی که عاشقان تبلیغات منتظر تحقق خبر شرکت پپسی در مورد انعکاس لوگوی این شرکت بر روی کره ماه هستند!! من بر روی زمین سعی کردم با پرهیز از "دچار شدن به این خبر" کتاب های جدید حوزه بازاریابی را که جدیدا به دستم رسیده بود را تورق کنم. برخی از این کتب در واقع چاپ جدید بودند که با استقبال مخاطب مواجه شده بودند. از این رو سه کتاب زیر را که از انتشارات بازاریابی به دستم رسیده بود را کمی بیشتر مرور کردم:
کتاب نخست اصول فنون و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران (چاپ دوم) به قلم شیوای آقای حسین قوثی و استاد پرویز درگی و با پیشگفتاری از استاد مسعود حیدری پیشکسوت بازاریابی به رشته تحریر در آمده است. یادم می آید در یکی از آخرین سخنرانی های ایشان که در کنفرانس مدیریت بازاریابی برگزار شد شاهد علاقه مخاطبان برای بهره گیری از مباحث ایشان بودم. فراموش نکنیم که مبحث مذاکره جز مباحثی است که عمده کتب موجود در بازار در این حوزه جز کتب ترجمه شده هستند و کمتر کتاب کاربردی را می توان در این زمینه پیدا کرد. اعتقاد دارم در بین مباحث بازاریابی مذاکره شدیدا نیاز به بومی سازی دارد که استاد درگی و همکاران از پیشروان این نهضت هستند.
کتاب دوم مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران به قلم استاد پرویز درگی است که نیاز به تعریف ندارند. از ایشان کتب متعدد در حوزه بازاریابی با نگرشی بر بازار ایران به رشته تحریر در آمده است. شایان ذکر است این استاد فرهیخته در طول فعالیت خود همواره نگاه ویژه ای به کاربردی بودن مباحث خود در شرایط بازاریابی ایران داشته اند و قطعا این کتاب که چاپ سوم است نیز آموزه های مهم و کاربردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
کتاب سوم پرورش نبوغ بازاریابی است. ترجمه این کتاب را استاد سینا قربانلو انجام داده اند. این کتاب به قلم پیتر فیسک است و نگاهی متمایز به مسایل بازاریابی دارد. کسب و کار امروز، نیازمند یک رویکرد روشنبینانه، یک رویکرد متوازنشدهتر و همراه با نبوغ است. خواندن این کتاب را به همه دوستان توصیه می کنم.
شایان ذکر است برای تهیه این کتابها می توانید با تلفنهای ۶۶۴۰۸۲۵۱ و ۶۶۴۰۸۲۷۱ تماس بگیرید و یا به اینجا مراجعه نمایید.
http://sigmagroup.mihanblog.com/post/517