سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: .دومین نشست تخصصی کالاهای تندمصرف
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دومین نشست تخصصی کالاهای تندمصرف

دومین نشست تخــــصصی کالاهای تندمصـــــرف با برگزاری گروه تخصــصی فناوری برندسازی (BrandTech) با همکاری سازمان توسعه تجارت و کمیسیون تخصصی برند ایران، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی برگزار می گردد.
 
 
 
در این نشست تخصصی كه هفتم خرداد ماه ساعت 14 الی 19 در سالن شماره یك نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، با محــــوریت قرار دادن صنایع تندمـــــصرف (FMCG FOOD) به شفاف سازی مراحل برندسازی پرداخته خواهد شد.در این نشست ضمن تشریح چگونگی استفاده از عناصر هویتی برند به برندســـــــازی در جایگاه های فروش مــــــحصولات (POP Branding)، چیدمان فروشگاهی، شــــیوه های برندسازی محاطی (Indoor Branding) و ارتباطات یکپارچه عناصر برند در حوزه های بصری، کلامی و رفتاری پرداخته می شود.
مخاطبان اصلی نشست برندهای تند مصرف عبارتند از: مدیران عامل و مدیران ارشد برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات فعال در زمینه های کالاهای تندمصرف. (اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب)


http://sigmagroup.mihanblog.com/post/514
لینک مرجع