سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مشارکت در یک پلن سودآور تحت وب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام.
این پلن شامل دو عدد دامنه، دو سایت مجزا با اسکریپت خریداری شده و یکی هم وردپرس و سه تم کاملا اختصاصی ویژه و اندکی محتوی، دیتابیس و فایل و غیره می شود.
تاریخچه:
این مجموعه سایتها حدود چهار پنج سال قبل با یک ایده خدماتی سودآور شروع شد. زمانیکه من در یک کارخانه بزرگ در بخش خریدهای داخلی سربازی خود را می گذراندم. در همان زمان سایتهای دیگری را هم مدیریت می کردم و بعدها نیز سایتهای بیشتری به این مجموعه افزوده شد. ابتدا بعلت کمبود وقت اسکریپت آماده ای را از سایت ووریا خریداری کردم. بعدها متوجه شدم که این اسکریپت فرانسوی بصورت رایگان در وب وجود دارد! کمی تغییرات در ایده اولیه و تکامل آن باعث شد به سمت سرویس وردپرس مهاجرت کنیم. آگاهان به وب از آسانی و امکانات این سیستم هم باخبرند.
ایده: در این طرح هدف ما شرکتهای خرد و متوسط ایرانی می باشند (در سطح دوم حتی خارجی) حداقل 70 هزار شرکت ایرانی بدون دارا بودن وب سایت وجود دارند. خدمات مورد نظر تامین رایگان وبسایت برای این شرکتها می باشد. این وب سایتها بر بستر وردپرس قرار می گیرند. بنابراین کار با آنها آسان است. نیاز به آموزش یا پشتیبانی خاصی ندارد و سفارشی سازی نظیر تم های اختصاصی و غیره نیز برای ایجاد سایتهای کاملا اختصاصی قابل انجام می باشد.
در این سیستم شرکتها می توانند سایت خود را با یک زیردامنه به رایگان ایجاد نمایند. تم خود را برگزینند و آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهند و مطالب خود را منتشر کنند. محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند و تجارت خود را بر بستر وب بدون هزینه پیگیری نمایند. حتی می توانند فروشگاه تحت وب خود را نیز ایجاد کنند.
اگر تبلیغ مناسبی برای سایت انجام شود و مخصوصا از طریق وزارت صنعت و تجارت هم بتوان این سرویس رایگان را معرفی نمود، می توان به درصد بالایی از شرکتها خدمات ارائه کرد.
اما درآمدهای سایت از کجا خواهد بود؟
1. بعضی از شرکتها خواهان دامنه اختصاصی خود هستند. با پارک دامنه اختصاصی آنها هزینه ای بصورت سالانه مثلا 10 هزار تومان اخذ می شود. توجه کنید که این هزینه با هزینه راه اندازی یک سایت بصورت مستقل چقدر متفاوت و ارزانتر است.
2. بعضی از شرکتها نیاز به تم ویزه یا طراحی بنر یا آگهی خاصی دارند که با دریافت هزینه انجام خواهد شد.
3. بعضی از شرکتها نیاز به فروشگاه انلاین دارند که با دریافت هزینه برای آنها فعال می شود.
4. بعضی از شرکتها دانش یا وقت کافی برای راه اندازی این سایت و آپ دیت آن ندارن. در این حالت با دریافت هزینه سایانه، مطابق خواست و داده های آنها سایتشان مدیریت می شود.

پیش بینی درآمد:
با برآورد 20 هزار شرکت عضو با تبلیغ متوسط، تعداد 3 هزار پارک دامنه اختصاصی (30 میلیون تومان) و 200 طراحی اختصاصی تم، بنر و غیره (متوسط 10 میلیون تومان) و 100 فروشگاه (10 میلیون) و غیره البته با بازاریابی قوی تر می توان این ارقام را چندین برابر نمود.
دامنه دات کام برای ورژن انگلیسی و جهانی این سایت هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به بررسی اینجانب، مدلی مشابه با این خدمات یافت نشد. بنابراین درآمدهای دلاری بسیار بالاتری هم در این پروژه وارد می شوند.
چرایی واگذاری:
از زمان ایجادپروژه تاکنون فرصت پیگیری و تبلیغ و به سرانجام رساندن آن با توجه به حجم زیاد کارهای شخصی من محقق نشد. همیشه دنبال یک فرصت برای تمرکز روی این پروژه بودم. اما با چشم انداز کاری خودم ممکن است این طرح به فراموشی سپرده شود.
برای جلوگیری از نابودی یک طرح سودآور کل ایده را بدون هیچ مشکلی اینجا منتشر کردم. شاید مورد استفاده دوستان قرار گیرد.
اگر توانایی مناسب و تجربه در این حوزه یعنی مدیریت سایت، بازاریابی و مدیریت دارید، می توانید از این طرح استفاده نمایید. بنده این مجموعه را بصورت کامل یا مشارکتی واگذار می کنم. شما کل کارها و بازاریابی و مدیریت سایت و غیره را تحویل خواهید گرفت.

تعرفه:
51 درصد از سهام این پلان به قیمت پایه دو میلیون تومان واگذار می شود. پیشنهادات بالاتر با گام افزایشی 500 هزار تومانی خواهد بود.
پرداخت هزینه برای ایجاد تعهد کاری و نشانه جدیت و مسئولیت پذیری است. وگرنه این طرح دهها برابر این قیمت ارزش گذاری می شود. حتی دامنه دات کام مربوطه به تنهایی بیش از 2 هزار دلار ارزش دارد. در صورت تمایل به دریافت کل و 100 درصد سهام هم قیمت پیشنهادی خود را اعلام فرمایید.
دوستانی هم که می توانند در این پروژه همکاری نمایند، مثلا بعنوان طراح، بازاریاب، مدیر وب و غیره هم می توانند در همینجا اعلام فرمایند.

http://www.industry-info.ir
لینک مرجع