سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: با کدام کارآفرین ایرانی دوست دارید، مصاحبه کنیم؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
به امیدخدا اگر موردی ایجاد نشود، حداکثر هر هفته سعی میکنم تا مصاحبه ای حضوری با یک از کارافرینان ایرانی داشته باشم و در این مصاحبه سوال های دوستان را بپرسم!
و در نهایت در یکی از نشریات کاغذی که اعلام خواهم کرد و در نهایت انجمن ، ماهنامه انجمن، منتشر شود.

شما دوست عزیز؛ علاقه دارید تا با کدام کارآفرین ایرانی ، مصاحبه کنیم؟ (درصورت امکان لینک ارتباط با ایشان نیز برایم پیغام خصوصی شود.)

لطفا در این تاپیک فقط نام کارافرین و رشته کاریشان را پیغام بگذارید.

نتیجه نهایی، بستگی به بررسی سوابق و در نهایت علاقه ایشان خواهد داشت.
امیدوارم در اینده امکان کتاب شدن این مجموعه نیز فراهم شود.
با سلام.
1-دکتر جهانگیری.
2-بابک بختیاری.
3-بهروز فروتن.
4-صاحب امرسان.
لطفا بیشتر در زمینه ی صاحبان تکنولوژی باشد.
بسیار ممنون.
من بیشتر دوست دارم با صاحب کارخانه میهن مصاحبه شود
چون شنیدم که او در اوایل با یک گاری بستنی میفروخت و الان به اینجا رسیده...
اقاي كاظمي.....بشخصه كارافرين مطرح ايراني رو نميشناسم.... كساني كه عزيزان نام بردن فكركنم صاحب كارخانه ها باشند كه شايد كارآفرين نباشند.....

ولي در كل كار بسيار عالي ميكنيد واميدوارم موفق باشين
دکتر علی شاه حسینی
من هم با نظر سعید موافقم این آقای پایدار برای ما شده یک الگو و نمونه(رییس بستنی میهن)که کارشو با یک قاری شروع کرده و الانم هنوز اون قاری رو داره.
اگر بشه با ایشون مصاحبه کرد فوق العاده میشه.
من هم با نظر سعید موافقم این آقای پایدار برای ما شده یک الگو و نمونه(رییس بستنی میهن)که کارشو با یک قاری شروع کرده و الانم هنوز اون قاری رو داره.
اگر بشه با ایشون مصاحبه کرد فوق العاده میشه.
با مدیر ابتکار ورنیه مصاحبه کنید خیلی مشهور و شناخته شده نیستند و از صفر به کارخانه داری رسیدن و به معنی واقعی کارآفرین هستند به نظر من کارآفرین کسی است که از هیچ ثروت بیافریند و ایشان چنین فردی هستند.
با مدير سايت چاره مصاحبه كنيد
منم نظرم با مهدی و سعید موافقه این حاج آقا پایدار برای من یکی که الگوی واقعی شده امیدوارم که زمینه برای موفقیت های زیاد این بزرگوار همیشه فراهم باشه من پدرم چندین بار از نزدیک با ایشان صحبت داشتند خیلی از تواضع و فروتنی ایشان تعریف میکنن واقعا اشخاصی مثل ایشان خیلی کم در این روزگار پیدا میشه ایشان در نهایت ثروت و قدرت اصالت خودشان را حفظ کرده و در بین کارکنان بستنی میهن هم بسیار عزیز هستند مورد دوم آقای محسنی مدیر عامل پیک برتر هستند هر چند با توجه به سوابقی که آقای شهسواری عزیز در این شرکت داشتند ایشان شاید اطلاعات کاملی از موفقیت ایشان داشته باشند که اگر اینطوره من از ایشان خواهش میکنم در این تاپیک قرار بدهند چون برای من یکی که در حوزه تبلیغات فعالیت دارم سوال بوده که چطور شده ایشان به یک شخصیت برجسته در این عرصه تبدیل شدند.
ایده جالبیه آقای کاظمی منم خیلی با اسم کارآفرینان کشور آشنا نیستم اما خیلی واسم مفید و جالبه اگه مصاحبه کسیو بخونم که از صفر شروع کرده باشه و ایده کارآفرینیشم ایده قشنگی بوده باشه نه صرفا کارهای پولساز!قطعا درس بزرگی میشه.ممنون
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع