سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ایده راه اندازی یک وب سایت
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
سلام دوست من
در مورد اینکه فرمودید مستقیم با گوگل یا ف/ی/س/ب/و/ک صحبت کنید میتونم عرض کنم که من اینکارو کردم تا حدودی. یعنی با دفاترشون مکاتبه کردم. ولی تقریبا همون جوابی رو گرفتم که تو پست قبلی نوشتم. یعنی اینکه این شرکتها کارهای نیمه تمام یا در ابتدای کار رو به سختی قبول میکنند. البته اصلا نمیخام ناامیدتون کنم . نه
اتفاقا بنظر من شما هم اینکار رو بکنید و منم خیلی مشتاقم جواب رو بدونم
البته منظورم از جواب ندادن این نیس که طرح براشون جالب نباشه.
بلکه اونا بیشتر با کارهای اماده حال میکنن. بطور نمونه اگه در جربان باشید اورکات رو یکی از کارمندان خود گوگل طراحی کرد . یک کارمند ترکیه ای که اسم خودش رو هم روی این طرح گذاشت
در واقع گوگل به کارمنداش وقت هم میده تا در این وقت ازاد خلاقیت خودشون رو به اجرا بزارند و طرحهاشونو پیش ببرند. وقتی هم که این طرح بگیره ازشون میخره یا سهیم میشه.
پس بنظر من این شرکتها با طرح اماده شما که کار میکنه خیلی بیشتر حال میکنن
خصوصا که ماجرای مقبولیت کاربر رو خودتون ریسک کردید و بقول معروف پختینش و مشتریتون هم از این خوراک خوشش اومده
بنظر من مهمتر از طرح نحوه تبلیغش هست که خیلی اهمیت داره . بنظر من طرح اولیه شاید سی درصد موثره و تبلیغش 70درصد و یا حتی فراتر از این
اما باز هم پیشنهاد میکنم که طرح رو خودتون پیش ببرید با هر سختی که هست
لذتش هم تو همینه.اصلا اهمیتی نداره که طول بکشه
در عین اینکه به طرح فکر میکنید به روش تبلیغش هلا م فکر کنید.خیلی زیاد
من راه منحصر به فرد خودم رو پیدا کردم که متاسفانه نمیتونم بگم ولی هزینه ش بالاست تا حدودی. اما با روشهای درامدی کنارش میشه تا حدودی هزینه ها رو پوشش داد.
مثل باغداری که منتظر میوه اصلی باغش هست ولی برای اینکه تا حدودی درامد داشته باشه در پای درختاش سیفیجات یا از این قبیل کاشت میکنه و درامد زایی میکنه.
اگر منم بتونم پروژه خودمو پیاده کنم شابد بتونیم این هزینه رو شیر کنیم و هردو طرح رو معرفی کنیم
فعلا باید منتظر اجرای طرحها باشیم
پیروز باشید
کورش جان با توجه به حرفهای شما انگیزه تماس مستقیم با گوگل قویتر از قبل در ذهنم شکل گرفته
امروزخیلی جست و جو کردم در این رابطه
اما معمولا تمام بخش هایی که حاصل می شد مربوط به دریافت مشکلات کرابران بود
نتونستم بخشی رو برای تماس که به این موضوع مربوط شه پیدا کنم
در مورد تماس با امید کردستانی مدیر فروش ایرانی گوگل هم خیلی جست و جو کردم.اما متاسفانه سایت و یا ایمیلی از ایشون جایی پیدا نکردم...

میشه بگی شما از چه طریقی تونستین تماس بگیرین ؟

از دوستان کسی میدونه با آقای کردستانی چجوری می تونم ارتباط برقرار کنم ؟
برای شروع چنین حرکتهائی , نیاز به مسافرت و تماس مستقیم و رو در رو است و چون قانون کپی رایت بشدت رعایت می شود می توان نتیجه خوبی گرفت.
سلام مجدد
نیازی نیست شما با خود اقای کردستانی صحبت کنید. تمام کارها تفکیک شده ست در گوگل
من با شعبه گوگل در هند که در بمبیی هست تماس گرفتم. هیچ فرقی نداره شما با کدوم شعبه تماس بگیرید
البته ایران متاسفانه شعبه خاصی نداره یا من در جریان نیستم از طریق کدوم شعبه میشه تماس موثر گرفت
معمولا ایمیل و شماره تماس این اقایون سخت پیدا میشه ولی من تو یه تجربه دیگه که در تماس با مایکروسافت داشتم متوجه شدم که بهترین راه فاکس کردن کار هست
یعنی شما فاکس کنید و روش بنویسید که دقیقا میخاید کی و کدوم واحد اونو ببینه
مطمینا روش خوب و سریعی هست
امتحان کنید ببینید چی میشه
این شرکتها خیلی جوابگو هستند
بطور نمونه در زمینه حساب ادورد من یک کارشناس رو تعیین کردند که بطور مرتب به من اطلاعات میده و خدمات خاص ارایه میکنه. شاید عجیب باشه از شرکتی با این عظمت ولی واقعا کارشون درسته خدایی
هیچکدوم از ایمیلهای مربوط به ادسنس یا ادورد من اتوماتیک نیست. یعنی دقیقا وقت میذارن و به سوالات من جواب میدن
امیدوارم جواب بگیرید
پاینده باشید
یه حرف رو از ته دلم میزنم و امیدوارم هیچکس به دل نگییره.
اگرم به دلش گرفت اصلا مشکل نیست تقصیر خودشه.

الان توی این فروم یه بحثایی میشه که تهش آقای کامیار خان یا قربانیان بیاد حرفی بزنه حتی اگر نقض هم باشه با همه چیز و ربطی نداشته باشه همتون میپرین بالا پایین و ذوق میکنید و فکر میکنید آخرت حقیقته چون تجربه دارن.
من هیچی نیستم هیچ ادعایی هم ندارم.
ولی اینو از ته دلم بهتون میگم. توی دنیا انقدر راز راز کنید تا راز از دهنتون نیافته. انقدر خوشبین باشین تا بدبختیا رو هم خوبی ببینین ولی توی نت جای این مسخره بازیا نیست. توی نت باید بدبین باشی تا نتیجه درست بگیری با خوشبینی بیای جلو میشه داستان سرایی و توهم.

سایت اجتماعی. موزیک. تفریحی. دانلود. دانلود فیلم و سریال. انواع فروشگاه ( لباس فروشی. کتاب فروشی. بازار مجازی کلی ) فروم تخصصی. سیستم مزایده. تمام اینارو با ایده های تکمیلی اجرا کردم گفتم بدونید حرف میزنم 9 ساله دارم اینجا تجربه میکنم.
شما مو میبینید و من پیچش مو.
نزدیک 7-8 تا ایده از من لو رفت و من نشستم زدم توی سر خودم و تصمیم گرفتم ایده خودم اجرا کنم. نزدیک 20 تا ایده از خودم اجرا کردم و هفته بعدش کپیشو دیدم که دقیقا کپی بود.

کوروش جان شما امکان کار در نت انگلیسی و خارج از ایران رو داری و دست و بالت خیلی بازتر از من و امثال منه که توی ایرانیم. شما میتونی همه کاری کنی چون ف/ی/ل/ت/رینگ برات کشکه چون میخوای سایت جهانی بزنی ولی خواهشن روی این حساب به بچه های داخل ایران امید الکی نده. آخه سایت اجتماعی که توش از سیاست حرف زده نشه یا یه عکس شخصی گذاشته نشه کی میره عضو بشه ؟
خیلی زود اشباع میشه.

قصدم بی احترامی به هیچ بشری نبود. از سبک تشکر کردن ها در تمام فروم هم معلومه کی چطوریه و کی نظرش چیه.

حرفام ناراحت کنندست چون حقیقته. حوصله اصلا ندارم بیام بگم داداشی شما طرحتو بزن یکسال دیگه ترکوندی. خودم میام پاتو ماچ میکنم. اصلا تو هرکاری کنی توپ میشه. اینا مسخره بازیهای توی دنیای ماست نه توی نت. اینجا بیا طبق راز فکر کن سایتت خوب باشه و هک نشه. آخه بنده خدا سایت من با 70000 آی پی ورودی روزانه 26 تا هکر به گفته ی اونیکی که گرفتمش همزمان روی سایت من کار میکردن. حالا من بیام به تو امید بدم هرکایر کنی میگیره .
نه داداش
اینجا قضیه فرق داره.
به هرحاله مگی موفق باشین
سعی میکنم دیگه چیزی ننویسم توی فروم
محمد جان من اصلا متوجه این عصبانیت و ربط این بحث تاپیک با قانون راز نمی شوم؟
نه من و نه کس دیگر احتیاجی به تشکر یا ذوق شما و اعضا برای سخنان یا تجربیاتمان نداریم! که اگر داشتیم که دنیای حقیقی برایمان کافیست نه اینکه رایگان انجمن را سرپا نگه داریم تا همه از تجربیات یگدیگر بطور سالم استفاده کنیم و تجربیات خود را در اختیار شما قرار داده و یا از اساتید دعوت کنیم،و اصلا متوجه این سخنان عجیب شما نشدم! همان طور که معتقدم، انتقاد نیز در جای جای تاپیک وجود دارد و همیشه لازمه پیشرفت است.
اما "مسخره بازی" دانستن حرف ها و اهداف و سخنان و اعتقاداتی که بسیاری عزم خود را جزم و به موفقیت رسیده اند، نه در شان شماست و نه این انجمن!
حتما می دانید که ، انجمن بجز بحث های روانشناسی موفقیت دارای قسمتی جهت سوالات و بحث های کسب و کار نیز است حداقل خود شما بارها سوالات خود را مطرح کرده اید و از جنبه دیگر انجمن نیز استفاده برده اید و با انکه کمتر دیده ام در جایی موافق باشید یا خوشبین به موضوع نگاه کنید اما باز هر از گاهی این سخنان را مطرح می کنید که دلیلش اصلا برایم مشخص نشده است و بعد اعلام می کنید که ناراحت یا عصبانی از موضوع دیگر و خارج انجمن بوده اید!
هر کس هر عقیده ای دارد تا زمانی که توهین به افراد دیگر نباشد مخالفی ندارد.
در مورد دنیای وب نیز، در ایران و دنیا پراست از ایده های موفق در دنیای وب حالا اگر شما ناموفق بودیه اید و با ناکامی مواجه شده اید ربط به این ندارد که همه نیز ناموفق هستند یا این محیط امن نیست و همان طور که در این تاپیک و تایپک های مشابه مشاهده می کنید افرادی با تخصص مناسب یکدیگر را راهنمایی می کنند و افتخار استفاده از تجربیاتشان را می دهند.

بازهم به شما عرض کردم،لطفا از سخنان نسنجیده و احساسی که ربطی به موضوع تاپیک نیز ندارد، جدا خودداری کنید!!
نقل قول :میشه بگی شما از چه طریقی تونستین تماس بگیرین ؟

از دوستان کسی میدونه با آقای کردستانی چجوری می تونم ارتباط برقرار کنم ؟

دوست عزیزم بهترین راه برای شما مکاتبه با بخش فارسی گوگل هستش
لینک وبلاگ فارسی گوگل
از طریق ایمیلی که معرفی کردن میتونید تماس بگیرین.
البته این رو هم بگم که شرکت های بزرگ معمولا روی بیزینس پلن سرمایه گذاری نمیکنن
و به گفته اقا کوروش شما باید کار رو راه بندازین همین که استقبال بشه اونها خودشون باهاتون تماس میگیرن ( همونطوری که زوکربرگ 1 میلیارد دلار واسه پرداخت ایستاگرام پرداخت کرد خود زوکربرگ توبیت کرده بود که مبلغی رو پیشنهاد کردم که نتونه رد کنه )

یک نکته دیگه هم بگم از این که وارد کار وب شدی لذت ببر اما اینکه به نظرم شما میتونید از خیلی کوچیک تر شروع به کار کنید و به مرور زمان رشد کنید همونطوری که بیل گیتش اول از کم شروع کرد تا رسید به ماکروسافت.
اما به راهتون ادامه بدین که این جاده پر هست از لذت های وصف نشدنی !!!
شما ها درست میگین و من و امثال من چرت میگن.
از بیرون عقده دارم اومدم سر بچه ها این فروم پیاده کنم.
عجب
حوصله توضیح شان و اینا ندارم که بگم چی شان کیه.
به هرحال مدیری شما و امثال شما زورتونم زیاده.
موافق نبودم در بحث هایی که همرو توی مسیری روبه جلو هدایت کنم که خود بدبختش نمیدونه چی قراره سرش بیاد.
نمیخوام این موضوع بهم بریزه. و بچه ها به ایده ها برسن.
یا علی
من هم ايده اي براي راه اندازي دو نوع سايت دارم يكي سايت تبليغاتي البته به شكلي كاملا نوين كه با توجه به خدمات گوگل ميشه بعد از شكل گيريش روي همكاريشون حساب كرد و ديگري سايت بازي آنلاين هست كه در واقع اين يكي ايده به حساب نمياد و مشابهش وجود داره اما نكته اينجاست كه با توجه به نقص هاي نسخه موجود و نارضايتي پليرها از ادمين سايت (معتقدن پلتفرم بازي رو بعد از عوض كردنش فقط در راستاي پول درآوردن بيشتر طراحي كرده) ميشه موفقيت بزرگي به دست آورد اما خوب مشكل اصلي نبودن سرمايه كافي و پيدا نكردن سرمايه گذار هست Sad
محمد جان دوست من
واقعیت رو عرض کنم که من اصلا امید واهی به کسی ندادم و نمیدم. میتونید کامنت های منو دوباره ببینید . من نه تعریف دیگران رو اینجا تعریف کردم نه مساله دیگه ای. فقط مسیری رو که رفتم گفتم و اتفاقا نوشتم که دوست دارم شما هم این راهو برید شاید جواب بگیرید و منم بتونم راه رفته مو اصلا ح کنم و جواب بگیرم.
در مورد اینکه فرمودید شما کلی ایده رو اجرا کردید و جواب نگرفتید با اجازه میخام نظرمو درمورد این مساله خدمتتون بگم.
اشتباه اول شما این بود که طرح هاتونو در سطح ایران محدود کردید که خب مسلما خیلی جواب گرفتن سختتره.شما قرار نبود تو نیویورک مثل مثلا مرحوم بیژن پاکزاد شعبه بزنید و در عین حال در بورلی هیلز هم حضور داشته باشید و بعد به میلان هم سر بزنید و...
نه
فقط قراره در نت کار کنید و به همه این مناطق دسترسی داشته باشید.
خب پس جرا کارتونو در ایران محدود کردید؟
نکته دوم اینکه . اگر طبق پستهای قبلیتون باید برای طرح هزینه عمده کرد و طرح رو جا انداخت ، چرا این بودچه رو روی یک طرح کاملتر و کلی تر متمرکز نکردید که حداقل از یکی جواب بگیرید تااینکه از بیست طرح؟
بنظر من کار نت بدون سطح جهانی هیچه . البته منظورم این نیس نمیشه کار کرد.ولی اگه بخایم اسم ایده ناب رو روش بزاریم نمیشه.
در مورد راز فرمودید که خب واقعیتش اصلا من نمیدونم ماجراش در این بین چی هست؟
به عقیده من رازی اگر باشه فقط این هست: کار سخت و کار سخت
حتی اگاهی و اطلاعات هم در این کار سخت نهفته ست
برای اینکه یه خرده مطلبو روشن کنم که بطور نمونه من مثل سریال برره نمیشینم و با چشمام زمین شخم نمیزنم و گندم نمیکارم ، یه قسمتی از کار هارد ورک رو میگم که دارم روزانه انجام میدم.البته فقط قسمتیشو
15ساعت کار روزانه اونم به شکل دونفره که شامل این مسایل هست:
-چک کردن کامنتهای سایتها و تاییدشون و بعد جواب متقابل در بعضی موارد روزی 3بار
-به اشتراک گذاشتن صفحات سایت بطور مرتب هر یکساعت ونیم و پینگ کردنشون و همینطور اشتراک مجزا در ف/ی/س/ب/و/ک/مای اسپیس و مابقی با شرح کامل
-استامبل آپن کردن صفحات جدید و تا حدودی قدیمی و کامل کردنشون
-بوک مارک کردن صفحات بطور مجزا برای چند سایت موجود
- ترجمه متون جدید که درواقع شاه کلید موفقیت یه سایت هست تا مطلب کپی شده در سایت نباشه و رتبه گوگل بگیره
-دوبار سرزدن مرتب روزانه به فورم دیجیتال پوینت و پیگیری سوالات و جوابها که از اساسی ترین کارهای روزانه به شمار میره و نقشه راهه
-سرزدن به 3 فورم دیگه و همینطور سرزدن به همین انجمن
-ارتقا کلمات کلیدی سایت با مانیتور کردن روزانه دوبار در روز
- سرزدن به ادسنس و پیگیری صفحات پرطرفدار و بررسی اونها
-بررسی علت کلیک شدن اگهی های پرطرفدار یا کم طرفدار و اصلاحشون
- بررسی ایمیلهای رسیده از هاست و گوگل که خیلی حیاتین
و......
محمد جان اینها نمونه کوچیکی از کاریه که من و همسرم روزانه و مرتب داریم انجام میدیم. این نه رازه نه جادو جمبله نه دید مثبت داشتن صرف
این یعنی هارد ورک که لازمه کار نت هست. خصوصا قسمت ترجمه متون تخصصی از سختترین کارهاست چون باید در عین ترجمه کلمات کلیدی سرچ کنید که کار واقعا طاقت فرساییه
اونوقت شما میفرمایید راز در نت جواب میده یا نمیده؟!!
سوای این مطالب شما چرا سرنخ رو گم میکنید؟
یه دوستی سوالی مطرح کردند و ما هم در حد توان جواب میدیم .
الان شما با این مسایل چه کمکی کردید به این داستان؟!!
اگه راه حلی عملی داشته باشید خب گوش میکنیم و به کار می بندیم و شما هم میتونید روش تعصب حتی بخرج بدید
اما من راه حلی نمی بینم در این کامنت اخرتون
یه قسمت ترسوندن از کار هست و مابقیش بزرگ کردن خیلی زیاد روابط ما در نت از داخل ایران که البته میدونم مشکلات زیادی داره
بهرحال من خودم شخصا بتونم جواب میدم به سوال دوستان و همینطور مطلب میگیرم . یعنی واقعیتشو بگم احساسی نمیشه عمل کرد . اگه این فورم به درد من نخوره اصلا وقت ندارم که بیام بهش سربزنم
پس مطمین باشید دنبال سرنخهای خودم هم هستم و همینطور چیزایی که میدونم رو انتقال میدم. شایدم اشتباه باشه ولی مطرح میکنیم تا ببینیم درست چیه و غلط چیه. همین
اگه لطف کنید و یه سری به فورم دیجیتال پوینت بزنید شاید منظورمو بهتر درک کنید
درهرصورت ما همه دوستیم و دشمنی یا به رخ کشیدن در کار نیست
پیروز باشید
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع