سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کارگاه بلوک زنی -- سروران گرامی محتاج به مشاوره شما هستم
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
درود بیکران ...
دوستان گرام.... همانطور که واقفید کارگاه بلوک زنی درآمد چشمگیری داره و البته سختی های خاص خودشو هم داره
با صحبتی که با یکی از دوستانم داشتم ایشون میگفت که در حال حاضر کارگاه بلوک زنیشون (با متراژ 1000 متر )در حال حاضر ظرفیت تولید 3000 بلوک در روز رو داره و با قیمت پائین تری که به مشتری میدن همش به فروش میرسه (والبته میخوان متراژ کارگاهشونو بیشتر کنن) بصورت کلی گفت که تو هر بلوک 60 تومان سودشونه (الیته فک کنم اصطحلاکشم در نظر گرفت) که به یه حساب سرانگشتی روزی حول وحوشی 180 کاسبن . یه چند تا سوال واسم به وجود اومده و خواهشمندم دوستانی که تو این زمینه اطلاعات دارن حتما تو این تایپک درج کنن :

1- با توجه به اینکه زمین اینجانب تو منطقه مسکونی قرار داره آیا دستگاه بلوک زنی بیصدا تو بازار هست ؟ اگه هست قیمت و مزایا و معایبش رو قید بفرمائید

2- با توجه به اطلاعات و یا تجربه عملی احتمالی که تو این شغل دارید مزایا و معایب و الزاماتی که این شغل داره رو بیان بفرمائید

سپاس بی پایان از همه افرادی که تو این بحث مشارکت خواهند کرد
دستگاهاش چه میزان سرمایه میخاد؟
دستگاه های دستی که سروصدایی زیادی نداره

یه سوال: مگه بلوک زنی سیمانی دستگاه اتوماتیک هم داره؟
(03-02-2012 01:59 PM)YashaR1989 نوشته شده توسط: [ -> ]دستگاه های دستی که سروصدایی زیادی نداره

یه سوال: مگه بلوک زنی سیمانی دستگاه اتوماتیک هم داره؟
اره هست داداشم.
خوبشم هست هم ايراني هم خارجي-هم تك كاره هم چند كاره
http://www.ilgarjarou.com/index.php?opti...Itemid=118
تو دنياي نت چيز زيادي در اين باره نميشه پيدا كرد.بايد خود بري به جاهايي كه ماشين الات ساختماني رو ميفروشن اطلاعات بگيري.
چون انواع مختلف وجود دارد.اينطور هم كه من گشتم در نت از 5 ميليون دست دوم ديدم تا برو بالاي 30 ميليون.البته اين قيمت هاي كه من ديدم.امكانش هست كمتر يا بيشتر وجود داشته باشد.
بهترين كار رفتن به شركت ها هست.معمولا اينجور شركت ها كاتالوگ هايي دارند كه انواع اطلاعات با قيمت هارو درج كرده بسته به توانايي و سرمايه كه داري ميتوني يكي رو انتخاب كني.
در مورد صدا اگر در محيط باز ميخواي كار كني بايد بگردي ببيني بي صداش هست يا نه-ولي هر چيزي هم كه باشد خلاصه يك صدايي دارد.اما اگر در محيط بسته مثل يك سوله ميخواي كار كني.ميتوني از عايق استفاده كني .كه باعث ميشه صدا زياد به بيرون نره.
موفق باشيد
مرسی از سجاد عزیز بابت اطلاعات خوبی که در اختیار ما قرار داد .....
دوستانی دیگری که در زمینه ساخت املاک و مصالح ساختمانی سر رشته دارن میتونن به ما کمک بیشتری بکنن .....
و همچنین همه دوستان که تجربه عملی و یا اینکه دوستانی در این حرفه دارن بیان و نظراتشونو بیان کنن تا به یه جمع بندی نهایی برسیم (البته چشم انتظار نظر استاد قربانیان هم هستم)
بلوک در ساختمان سازی نقش مهمی دارد خصوصا از این فصل به بعد.دستگاه بلوک زنی تقریبا 2/5میلیون تومان است و خرید سیمان که اکنون هر کیسه 4هزار تومان باضافه شن و ماسه. اگر فردی بخواهد این حرکت را انجام دهد سرمایه ای حدود 10الی 15 میلیون تومان نیاز دارد.مبلغ هر بلوک بین 400تومان الی هزار تومان است. در جوار آن می توان تیرچه را هم بزند که فروش بسیار عالی دارد.برای تیرچه همین مصالح باضافه میلگرد.
بلوک زنی :
بلوک تو ساختمان امروز نقش بالایی داره ( همانطور که آقای قربانیان فرمودند ) البته باید وزنش کم باشه . الان دارن با بتن سبک درست می کنن که یه مقدار قیمتش بالاست . دستگاه بلوک زنی اتوماتیک احتیاج به یک پیست آفتابگیر داره ، معمولیترین نوعش مدل تخم مرغی نیمه اتوماتیک هست که قیمتش 2.5 الی 5 هست که با نیروی انسانی توی پیست حرکت می کنه و خوب یک سری های دیگه هم هست تا تمام اتوماتیک ولی پیست رو میخواد برای مانور دستگاه در ضمن آفتاب برای خشک شدن بلوک .
بنده یه تحقیقی کردم در مورد تولید بلوک با کاه گندم ، کاه در فشار 500 کیلو گرم چسب بسیار قوی از خودش تولید می کنه که باعث چسبندگی فوق العاده میشه ، از طرف دیگه نیروی کششی خوبی هم داره و وزن هر بلوک سقفی اون هم تقریباً 500 گرم در میاد . اگه تولید بشه خیلی عالیه ، فقط میمونه مشکل احتراق که اون هم باید یه فکریش کرد .البته برای بلوک سقفی
استاد و همكار بزرگوار
با اهداي سلام
پيشنهاد بنده جهت سرعت بخشيدن به رسيدن هدف مورد نظر مي بايست كارگاه بلوك زني سيماني و يونوبلوك (eps)بهره گرفت . چون كه در حال حاضر اكثر ساخت و ساز ها گرايش مصرفشان به سمت يونوبلوك سقفي بيشتر شده
راه اندازي اين كارگاه حدودا با كليه تجهيزات و راه اندازي و سرمايه در گردش آن 500 ميليون تومان در برخواهد داشت. ياد اور ميگردد . با يك مديريت منطقي در فرايند از حاشيه سود بسيار بالايي برخوردار گرديد.
موفق و موئيد باشيد.
سلام میتونید اطلاعات بیشتری از یونوبلوک بدید؟

نظرتون در مورد تولید بلوکهای رنگی چیه؟ تو یه سخنرانی از استاد جهانگیری شنیدم

من یه زمین 4 هکتاری 20 کیلومتری شیراز دارم به نظرتون برای این کار مناسبه یا شروع کنم کشت گیاه داروئی؟

ممنون
سلام دوستان خوبم

میشه بفرمایید ، چقدر باید هزینه کنم واس راه اندازی بلوک زنی ؟ البته فقط بلوکهای سیمانی نه (eps) .
زمینشم هزار متر مربع دارم خوبه ؟
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع