سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: نبود بازاریابی مدرن و صنعتی در حوزه محصولات باغی کشور
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
جایگزینی زیتون های مدیترانه ای با محصولات داخلی در سوپرمارکت های کشور ،به علت فقدان بازاریابی مدرن و صنعتی در حوزه محصولات باغی است.
به گزارش مرکز بازاریابی دات کام،مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی تولید امسال زیتون از باغات کشور را 65 هزار تن پیش بینی و این رقم را نسبت به سال گذشته رقم مناسبی اعلام نمود.
براساس تحقیقات صورت گرفته در حال حاضر 25 استان کشور دارای شرایط مناسب برای کاشت نهال و تولید زیتون می باشند که این وسعت کاشت و تولید زیتون در کشور می تواند علاوه بر بازار داخلی سهم عمده ای از بازار های منطقه ای را به خود اختصاص دهد .اما با گذری به سوپر مارکت های کشور ؛ بیشتر زیتون های مدیترانه ای رخ نمایی می کنند تا زیتون های تولید داخل و این درحالی است که هیچ اطلاعات قانع کننده ای از میزان کیفیت و سلامت زیتون های خارجی و نحوه تولید آن در دست نیست.
حال بحثی که در این میان مطرح می شود این است که چرا تا کنون در حوزه محصولات باغی اقدام مناسب و کارآمدی برای بازاریابی مدرن و صنعتی صورت نگرفته است تا محصولات تولید شده در داخل بتواند با رقابت با محصولات مشابه جای مناسبی را در بازار داخلی و بعضا بازار های منطقه ای برای خود باز کند.
مرکز بازاریابی ایران
زيتون هاي داخلي از فراوري مناسبي برخوردار نيستن........
زيتون ماده اي هست كه بخاطر طعم اوليه اي كه داره متاضي كمي داره......درنتيجه بافراوري محصول ميتوني مشتريهاي خاص خودشو جذب كنه...ولي محصولات داخلي چنين كارايي رو هنوز ندارن

بعد به روغن زيتون هم ميشه تبديل كرد تا از درامدبيشتري بهره مند بشند.......بازم كيفيت بالايي نداره
به محصولات ديگه هم ميشه تبديل كرد........ ولي بازم محصول هاي مختلفي توليد نشده...

از اخر هم بحث نرخش پيش مياد........بازارياب ها فقط بفكر جيب خودشون هستند......هرمحصولي بيتشر براشون سود داشته باشه.... همون رو توزيع ميكنند.....بايد براي رقابت با جنس خارجي حتما نرخ هاي توليد...وتوزيع رو پايين بيارند تا قدرت رقابت داشته باشند
آقاي گلدمن اصلا هم تقاضاي زيتون پايين نيست.
زيتون شمال انقدر طعم خوبي داره كه كمك غذايي بسيار مناسبي هستش
زیتون گفتید گشنم شد .
لینک مرجع