02-16-2012, 07:17 AM
با عرض سلام
راستش ایده ای راجع به گاردریل های جاده ها به ذهنم رسید.که باهاتون در میون می ذارم.همونطور که می دونید جنس گاردریل ها معمولا از آهن و یا ورقه های فولاد هستش که بسیار خشک و در ضمن شکننده هستن و با برخورد اتومبیل به اونها خسارات بسیار زیادی به اتومبیل و سرنشینان اون وارد کرده و به ندرت باعث بروز سقوط اتومبیل به دره ها و ... می شن.پیشنهاد من اینه که به جای استفاده از فولاد و فلزات خشک و شکننده از لاستیک فشره استفاده بشه.استفاده از لاستیک برای گاردریل مزیتهایی داره که ذکر می کنم.اول اینکه جنس اونا نرم هست و در صورت برخورد با اتومبیل حداقل خسارت به اون وارد میشه دوم اینکه به خاطر داشتن خاصیت ارتجاعی از شدت ضربه کاسته میشه و سوم فکر کنم اگه از پلاستیک های بسیار فشرده با جنس خیلی خوب استفاده بشه از خطر سقوط هم جلوگیری میکنه.چهارم اینکه کمک بسیار بزرگی به بازگشت مواد و ترکیبات لاستیکی و پلاستیکی به چرخه طبیعت و حفظ محیط زیست میکنه.
منتظر پیشنهادات و انتقادات و ایده هاتون در این باره هستم.
راستش ایده ای راجع به گاردریل های جاده ها به ذهنم رسید.که باهاتون در میون می ذارم.همونطور که می دونید جنس گاردریل ها معمولا از آهن و یا ورقه های فولاد هستش که بسیار خشک و در ضمن شکننده هستن و با برخورد اتومبیل به اونها خسارات بسیار زیادی به اتومبیل و سرنشینان اون وارد کرده و به ندرت باعث بروز سقوط اتومبیل به دره ها و ... می شن.پیشنهاد من اینه که به جای استفاده از فولاد و فلزات خشک و شکننده از لاستیک فشره استفاده بشه.استفاده از لاستیک برای گاردریل مزیتهایی داره که ذکر می کنم.اول اینکه جنس اونا نرم هست و در صورت برخورد با اتومبیل حداقل خسارت به اون وارد میشه دوم اینکه به خاطر داشتن خاصیت ارتجاعی از شدت ضربه کاسته میشه و سوم فکر کنم اگه از پلاستیک های بسیار فشرده با جنس خیلی خوب استفاده بشه از خطر سقوط هم جلوگیری میکنه.چهارم اینکه کمک بسیار بزرگی به بازگشت مواد و ترکیبات لاستیکی و پلاستیکی به چرخه طبیعت و حفظ محیط زیست میکنه.
منتظر پیشنهادات و انتقادات و ایده هاتون در این باره هستم.