سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: برای خلاصی از انرژی.
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوستان نمیدونم میدونید یا نه؟پریروز گاز کل استان گیلان قطع شده بود و ما از شب تا ظهر فردا تو اوج سرما لرزیدیم.
وقتی گاز اومد ظرف نهایت 2 ساعت خونه گرم شد.گفتم عجب نعمتیه این گاز.
اما یهو این فکر از ذهنم گذشت که بجز گاز یا برق چجوری میشه فضا رو گرم کرد؟
اگه یروز گاز برای همیشه قطع شه چکار باید بکنیم؟
شاید بعضی ها بخوان برگردن به زمانهای قبل و ذغال و چوب و...
اما شما چی؟
آیا به چیزی جایگزین فکر کردید؟
استفاده از بخاری برقی که از قدیم بوده و الانم هست ولی به خاطر مصرف زیاد و قدرت کم محبوب نیست و در جاهای کوچیک مثل مغزه ها که دست رسی به گاز ندارن استفاده میشه
یه راه حل برای کسایی که دچار این گونه مشکلات میشن
احتمالا همه میدونین کرسی چی هست و فکر نکنم نیاز به توضیح داشته باشه تو این جور مواقع اگه بتونین یه چیزی شبیه کرسی درست کنین بجای منقل کرسی میشه از لامپ 200 یا 100 رشته ای استفاده کرد اگه بخاری برقی دارین که بهتر جواب میده
لباس گرم.تلقين خوب بودن هوا.مشغول بودن به كاري.فكر نكردن به سرما
ژنراتور هاي برقي وجود دارند كه با بنزين يا گازئيل فكر ميكنم كار ميكنند.براي توليد برق.
البته در سال هاي اينده اگر برق هسته اي وارد مدار شود.ديگر بايد درب چاهاي گاز رو بست.در بعضي از كشور هاي خارجي اصلا نميدونن گاز چي هست.تمام گازها بخاري ها شوفاژها فرها با برق كار ميكنند.
اگر هم نبود كه بايد رفت به گذشته.يك منقل كمي چوب برا نور هم كه شمع هرچقدر دلت بخواهي هست
اما جداي اين مسائل فكر نميكنم چيزي وجود داشته باشه.
به جز برق گاز.از اينه هاي خورشيدي هم ميشود براي توليد گرما و برق استفاده كرد ولي در مناطق ابري و مه الود جواب نميدهد.
انرژی خورشیدی بهترین نوع انرژی برای آینده است.
انرژی هسته ای می تواند بزرگترین منبع در این زمینه باشد.
سلام بر دوستان گرامی
تاوقتی نگاهمون به انرژی وتولید اون عصر حجری باشه همینه که هست . دوستان عزیز برای تولید انرژی ودر کنار اون استفاده از اون برای گرامایش وسرمایش محیط و مکانهای مورد نظر ویا برای حمل و نقل و وهرچیزی که به انرژی نیاز داره باید بریم به فراتر از فسیلی وبادی وخورشیدی و زیمن گرمایی و حتی هسته ای بیاندیشیم چون همه اونها به نحوی محدویت هایی دارن. بد نیست دوستان گرامی یه سری به سایتها و بزنن وسرچی کنن ودر مورد ( تولید برق وانرژی بدون سوخت - ژنراتور بدون سوخت - موتور بدون سوخت - تولیدبرق رایگان - مولد برق رایگان ) و گزینه هایی در این راستا، تا متوجه بشید که راههای زیادی برای تولیدبرق وانرژی وجود داره ولی ما هی چسبیدیم به چیزهای که دیگه قدیمه و هزینه بر وجا گیر و محدود.
برای شروع فکر میکنم کافی باشه فقط بگم هرکی تو این مسیر برای حتی پولدار شدن بیافته نونش توی روغنه ، چون بحث تولید انرژی توی دنیا داره حرف اول رومیزنه. سربلند باشید. جبرئیل
(02-15-2012 01:06 AM)مسعود کوچولو نوشته شده توسط: [ -> ]دوستان نمیدونم میدونید یا نه؟پریروز گاز کل استان گیلان قطع شده بود و ما از شب تا ظهر فردا تو اوج سرما لرزیدیم.
وقتی گاز اومد ظرف نهایت 2 ساعت خونه گرم شد.گفتم عجب نعمتیه این گاز.
اما یهو این فکر از ذهنم گذشت که بجز گاز یا برق چجوری میشه فضا رو گرم کرد؟
اگه یروز گاز برای همیشه قطع شه چکار باید بکنیم؟
شاید بعضی ها بخوان برگردن به زمانهای قبل و ذغال و چوب و...
اما شما چی؟
آیا به چیزی جایگزین فکر کردید؟

سلام روز شما بخیر
بله که راه وجود داره چون بشر و افکارش محدود نیست پس راه های مختلفی هم برای حل هر مشکلی میتونه وجود داشته باشه. ما هیچ دلیلی نداره حتما از سوختهای فسیلی مثل گاز و بنزین و سایر مشتقات اون برای سرمایش و گرمایش و تولیدانرژی که بسیار آلوده کننده و بیماری زاست و درکنار اون اقتصادی نیست ومهم انیکه پایان پذیرند بهره مند بشیم بله دوست گرامی میشه از راه های دیگه به آسایش بیشتر و بهتری رو ارزانتری رسید. مثلا همین بحثی که راه انداختم با عنوان (تولیدبرق وانرژی بدون سوخت ورایگان) که بسیار گسترده و مهم وکاربردیه ودرعین حال سالم و ارزان پایدار.
راه دیگه ای که برای سرمایش وگرمایش محیط باید بگم و البته ایده خودمه اینه که مگه نه اینکه به به جنبش درآمدن مولکولهای هوا گرما تولید میشه وبا پایین آمدن این جنبش سرما ؟ خوب آیا به نظر شما وسایر دوستان نمیشه با یه کار علمی و طراحی الکترونیکی بتونیم امواجی تولید کنیم که مولکولهای اطراف رو تحت تاثیر قرار بده و با کم وزیاد کردن جنبش اونها کنترل سرما وگرمای محیط رو به دست بگیریم؟
امیدوارم هرچه زودتر عملی بشه و دستان در این مورد فعالانه مشارکت کنند.موفق باشید.
لینک مرجع