سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: نمایشگاه مجازی لوازم خانگی دکوراسیون و مبلمان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
توی ذهن من ایجاد وب سایتهای جامع به صورت تخصصی در موضوعات و صنایع مختلف هست .یعنی محتوا و موضوع اون سایت به نحوی باشه که حالت مرجع داشته باشه و بعد از مدتی به عنوان یک مرجع معتبر تو اون حوزه خاص شناخته بشه.
توی اکثر نقاط مختلف دنیا نمایشگاههای لوازم خانگی و مشاغل و صنایع مربوطه با نام هومکس homex شناخته می شن حالا با پسوند یا پیشوند ولی اکثر هومکس رو مترادف با نمایشگاه لوازم خانگی میدونن .من از چند سال قبل دومین آی ار این عنوان رو ثبت کردم به همین نیت ایجاد همچین سایتی .ولی به دلیل مشغله و جامع نبودن طرح تو ذهنم کاری انجام ندادم
از وقتی با این سایت آشنا شدم مصمم شدم این طرح رو به مرحله اجرا دربیارم.
در زمینه طراحی سایت و مدیریت سایت و این مسائل هیچ مشکلی ندارم
اما روی اینکه چجوری فعالیت سایت رو شروع کنم و به چه نحو پیش ببرم تا هم سایت به درآمد زایی برسه و هم حالت مرجع خبری و اطلاعاتی در حوزه مربوطه پیدا کنه مشکل دارم
خیلی مشتاق هستم که از طریق این فروم دوستانی پیدا کنم که بتونن روی این قضیه با من همکاری کنن و همفکری کنیم تا این طرح رو به مرحله اجرا دربیارم .منظور من بحث کار مشترک و تیمی هست و نه اینکه به من راهکار بدن بلکه این موضوع رو به عنوان یه پیشنهاد همکاری تلقی کنن
چارچوب کلی سایت به شرح ذیل است
نشر محتوا و مقالات متعدد در زمینه های لوازم خانگی دکوراسیون و مبلمان
ایجاد فروشگاه و کاتالوگ اینترنتی و ترغیب فروشندگان و صاحبان صنایع به استفاده از امکانات سایت
ایجاد دایرکتوری اطلاعات مشاغل مربوطه
ارسال پیامک و خبرنامه برای صاحبان صنایع از طریق بانکهای اطلاعاتی سایت
در واقع هدف من این هست که سایت به سمتی پیش بره که خود فروشندگان و صاحبان صنایع لوازم خانگی که از اینترنت برای معرفی کالا و خدماتشون استفاده می کنن رغبت به استفاده از سایت هومکس بکنن
با تشکر
منتظر نظرات و راهکارهای دوستان هستم
اینم آدرس سایت که فعلن فقط یه تابلو معرفی مختصر هست www.homex.ir
سلام آقا محمود.
من آدم منفی گرایی نیستم ولی تا جاییکه میدونم اینترنت تو ایران برای خرید های بزرگ جا نیفتاده و در این زمینه ها فقط به عنوان تیلیغات و تحقیق روش حساب میکنن.
فکر کنم راه سختی در پیش داری ولی اگه موفق بشی که انشاالله میشی قدم بزرگی تو کسب و کارای اینترنتی برداشتی و خیلی ها مدیونت میشن.
حیف که کاری نمیتونم برات بکنم وگرنه در خدمتت بودم.
البته اگه درست فهمیده باشم؟
در ابتدا ارزوي موفقيت شمارو دارم.ولي شما بر اساس تخصصي كه داريد اين مطالب رو نوشتيد. من با خوندشون فقط متوجه همكاري و ارائه راه حل براي شروع و تداوم فعاليت رو متوجه شدم.اما اينكه در چه مورد بايد كمك كنم و راهكار پيشنهاد بدم رو متوجه نشدم.ميشود كمي واضح تر اگر امكانش هست براي من توضيح بدهيد.
نكته ديگر كه اگر امكانش هست يكي يكي مباحث رو بريم جلو.بطور مثال اول در مورد تشر محتوا و مقالات متعدد در زمينه هاي لوازم خانگي يك توضيحي بديد كه اصلا كارش چي هست.خوندن اين مقالات چه كمكي ميكنه.استفاده از اينها رايگان قراره باشد يا هزينه اي براي استفاده خواهد داشت.بازديد كنندگان سايت اياهمه اقشار جامعه خواهند بود يا فقط افرادي كه تو اين محدوده كار ميكنن.
بله این نکته که تو ایران در شرایط حاضر فروش اینترنتی کالایی مانند لوازم خانگی جواب نمیده تا حدودی درست هست
ولی لزومی هم نداره که دید کوتاه مدت داشته باشیم
اگه دقت کرده باشین کسانی که با اینترنت سر و کار دارن وقتی میخوان چیزی بخرن حتی تو بازار وافعی سعی می کنن در مرود اون کالا تو اینترنت تحقیق کنن و مطلب پیدا کنن .خوب هدف اولیه هم همینه که ما این کاربرها رو به سایت خودمون جذب کنیم
از چه طریق از راه نشر محتوا حالا این محتوا که من می گم چی هست؟
خوب مثلا وقتی موضوع سایت لوازم خانگی هست ما می تونیم در مورد آخرین نوآوری ها و محصولات جدیدی که وارد بازار میشن مقاله منتشر کنیم
در مود مارک ها برند ها و خدمات پس فروش و کلیه مسائلی که باعث شناخت کاربرها از لوازم خانگی برای خرید میشه وقتی همچین حالتی پیش بیاد و به خاطر نشر محتوا میزان بازدید سایت بالا بره .میشه رو بحث ایجاد دایرکتوری مشاغل و کاتالوگ اینترنتی و فروش اینترنتی کار کرد .مسلما نمیشه همون اول کار رفت رو قضیه فروش اینترنتی
بالاخره غیر از اینکه سایت برای کاربر معمولی باید جذابیت اطلاعاتی داشته باشه باید واسه صاحبان مشاغل و کالا هم جذاب باشه یعنی باید یه دلیل و مزیتی وجود داشته باشه که طرف بیاد از خدمات استفاده کنه
اگه دقت کرده باشین تو زمینه موبایل ما سایت مرجع داریم که حتی میاد موبایلهای مختلف روبر اساس پارامترها مقایسه می کنه
خیلی از کاربرها به این مقایسه ها اعتماد می کنن و خرید می کنن خوب میزان بازدید این مدل سایتها بالا هست و خود صاحبان کالا و شرکتهای مرتبط جذب این سایتها می شن
حالا منم منظورم اینه که ما هم تو حوزه لوازم خانگی دکوراسیون و مبلمان بتونیم تو اینترنت حالت مرجع پیدا کنیم که وقتی این حالت پیش بیاد خود بخود سایت بازدیدش زیاد میشه و میشه ازش درآمد کسب کرد
حالا من دنبال کسانی هستم که یکم دورتر رو ببینن منم قبول دارم الان نمیشه از اینترنت به راحتی یخچال فروخت یا نباید انتظار داشت که کسی از تو نت ماشین ظرفشویی بخره
ولی این شرایط الان هست
و معمولا هم کارهای که یه اسم و رسمی پیدا کردن هیچکدوم با شرایط ایده ال بوجود نیومدن بلکه معمولا تو بدترین شرایط اقتصادی و بحرانها و رکودها بوجود اومدن
حالا خوب معمولا جنس کار اینترنتی هزینه هاش پایین تر هست و مشکلی هم از بابت هزینه نیست
اما من می خوام ببینم از طریق این سایت میشه همکار پیدا کرد میشه به یه طرح جامع و هدف مند رسید .چون در هرصورت تصمیم به اجرای این کار دارم ولی احساس می کنم ت واین فروم دوستانی هستن که بشه باهاشون دو جانبه همکاری کرد رو این قضیه
محمود جان ایده خوبی دارید.
بر روی مقایسه و مزایا و معایب اجناس و مارک و برندها کار کنید.
از دید یک خانم خانه دار به موضوع نگاه کنید و با چند نویسنده از نظرات و اعضا تجربه ها را در استفاده از مارک ها و کالا ها جمع آوری و ارائه دهید.
در نهایت بر روی تبلیغات شرکت ها ومغازه برای مسائل مالی کار کنید.
شخصا معمولا ایده ها را به سختی تائید میکنم اما ایده شما بسیار خوب است حتما انرژی بگذارید شخصا آن را می پسندم.
ايده خيلي خوبيه ، ما خانمها به شدت نيازمند همچين سايتي هستيم. قبلا توي پستي به اين مسئله اشاره كرده بودم.براي خريد لوازم خانگي مشكلاتي وجود داره:
براي خريد يك دستگاه اول بايد كل بازار رو بگردم كه ببينم براي اون دستگاه چه ماركهايي وجود داره ، بعدش بايد از كيفيت اون مارك مطمئن باشم. مرحله بعد مقايسه كارايي دستگاههاست. مثلا مارك black & decker خيلي مطمئنه ولي استفاده از دستگاه آبميوه گيريش آدم رو از گرفتن آبميوه منصرف ميكنه!بستن قطعاتش روي هم ديگه قلق داره.مارك هاي مطمئن ديگه رو هم ديدم كه رضايت بخش نبوده. وقتي ميخواهي چند تا سيب آب بگيري بعدش بايد كلي ظرف بشويي. ولي جديدا آبميوه گيري هايي ديدم كه استفاده ازشون خيلي راحته.
اگه بتونيد يه مرجع خوب در اين زمينه ايجاد كنيد مطمئن باشيد اعتماد سازي هم با كيفيت خوب كارتون خود به خود ايجاد شده و خيلي زود به درآمد زايي مي رسيد. چون در حال حاضر همچين سايتي وجود نداره.
xmahmod جان: هرکاری توایران در زمان شروع با واکنش منفی ویا بی تفاوتی مواجه میشه . مهم اینه که هر کاری سختی خودشو داره .من تو کتاب (تجارت در قرن بیست ویکم )خوندم که خانمها تو زمینه فروش اینترنتی میتونند خیلی موفق باشند . برای همین فکر میکنم باید پیه عدم استقبال اولیه روبه تن مالید وکاروشروع کرد.اون جونایی که من تو انجمن دیدم به این راحتی میدون خالی نمیکنند.به امید موفقیت شما.شاید اینجوری کم کم جا بیفته از اینترنت استفادهای میشه کرد ومجبور نباشیم برای بالا اومدن اون جون بدیم.
سلام دوست من
طرح فوق العاده قوی و خوبیه ولی خارج از ایران.

ببین دوست من. وارد بحث فروش توی نت که بشی متوجه میشی که دقیقا یه محصول که بیرون از نت هست مثلا 1000 تومن توی نت سفارش بدیو برات بیاد تا به دست مشتری برسه به قیمت6000 تومن برای مشتری در میاد.
حالا حسابش رو بکن محصول 1000 تومنی که بشه 6000 تومن. یه ال سی دی 2 میلیونی قراره چقدر واسه طرف تموم بشه ؟؟؟؟

در ضمن این طرح میدونی بخواد پا بگیره فقط 10-15 تومن خرج تبلیغاتش باید کرد تا شناخته بشه ؟
الان توی ایران یه پفک رو بدونن 50 تا یه تومنی کمتره میرن از اونجا میخرن بعد با این وضع نمیشه انتظاری از فروش توی نت داشت اونم محصولات بزرگ.

البته من از جنبه سود دهیش میگم.
اگر قرار باشه فقط معرفی باشه که خب سایت اینطوری زیاد داریم توی ایران که معرفی کنن.
لینک مرجع