سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: درخواست ايده جديد براي ايجاد يك سايت جديد و تك
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(03-13-2012 11:42 PM)alicpu نوشته شده توسط: [ -> ]دوست عزیز تشکر می کنم از اینکه در پست های من نظر می دهید خوب حالا این کار را نکیند ولی یک کار میشه شروع کرد مثلا دو تا بشید یا اصلا یکی یک سایت خوب تفریحی بالا اورد و با مطالب خوب و جذاب و سئو شده این سایت ره به رتبه های بالایی اورد و از طریق هزاران راه به درامد خوبی رساند . این را حداقل میشه انجام داد . دیگه به قول شما کمک هم نخواستی نکن . این گونه خوب است بالاخره بزرگان نت کسی مثل پیر امید یار و خیلی ها دیگه از سایت های کوچک شروع کردند تا رسیدند به این جا بالاخره هر جا که بخواهی پول در بیاوری باید پشت کار و زحمت و تجربه و اطلاعات داشته باشی .
اگر از پست من خوشت امد دکمه اعتبار را بزن عزیزم

سلام مجدد دوست من
حالا بهتر شد
راستش حرفه ی منم همینه در اصل. کار اصلیم توی نت همینه
با هرکس مایل باشه سایت میارم بالا و باهاش همکاری میکنم و درآمد رو باهاش تقسیم میکنم.
چند نمونه سایت اینطوری با همکارهای مختلف دارم.

(03-13-2012 11:43 PM)mailforpts نوشته شده توسط: [ -> ]nohammadmj جان . اونها ایده بود حالا یه کسی به تولیدی کفش آشنا سراغ داره عملیش میکنه .

شما اول باید امکاناتت رو بگی تا بشی با استفاده از استعداد و امکانات ایده رو پردازش کرد .

سلام دوست من

هدف خاصی نیست دوست من
میخوایم با هم همفکری کنیم و ایده های خوب پیدا کنیم و شروع کنیم ایشالله
زیاد چیز خاصی مد نظر نیست که بشه گفت اینارو داریم و توی این زمینه میخوایم کار کنیم
در اصل دنبال چیزی هستم که تا حالا نبوده.
فعلا حیف وقت نیست و ندارم و گرنه با خودت یک سایت بالا می اوردیم . و همه چی را اوکی می کردیم .
اگر کاری داشتید و از من بر می امد بگید .
با سایت های گروگذاری و مناقصه ای که آشنا هستید مثل برنامه جو و پارس کدرز .

حالا همین مناقصه ها یا گروگذاری رو در همه ابعاد میشه انجام داد بغیر از نرم افزار و ... باید روش کار بشه .

مثلا دو نفر میخوان یه معامله انجام بدن ولی بهم اعتماد ندارن . سایت شما معتبره . خریدار پول رو تو سایت شما گرو میذاره . و فروشنده با خیال راحت جنس رو واگذار میکنه. این ایده رو قبلا میخواستم عملی کنم ولی راستش حوصلش رو نداشتم .
(03-13-2012 10:05 PM)MohamadMJ نوشته شده توسط: [ -> ]
(03-13-2012 09:41 PM)mailforpts نوشته شده توسط: [ -> ]نمیدونم شاید لباس فروشی و کفش فروشی اینترنتی بگیره شاید هم نگیره ولی پیک هم باید خودتون باشید . در طول روز سفارشات را جمع میکنید و آخر شب با یک دستگاه اتومبیل کل سفارشات رو پشت ماشین میزارید و محله ها رو بترتیب زیر و رو میکنید . خب میتونید فقط یه محله هایی رو ساپورت کنید .

خب میدونم کار سختیه عوضش کار شخصیه و به هیچ به اجاره مغازه و پرداخت مالیات احتیاج ندارید.


یه ایده دیگه هم هست با تولیدی های کفش هماهنگ کنید و چکی یا سفته ای بشرط فروش ازشون جنس بردارید . یه سایت خوب راه میندازید . از همه مدل های کفش ها عکس با کیفیت میندازید میزارید تو سایت با قیمت زیر بازار کفش میفروشید . اگر کفش ها فروش رفت که سود کردید و اگر فروش نرفت به تولیدی برمیگردونید . البته بنده تا حالا تو بازار نبودم و نمیدونم هیچ تولیدی حاضره اینجوری کار کنه ؟


ممنونم از نظرت دوست من
راستش تولیدی هم انقدر بیکار نیست که بگه نفروختی بیا بده به خودم. به این راحتیا سرمایشون رو در اختیار کسی نمیزارن.
کار شاید به مغازه احتیاج نداشته باشه ولی بدبختیش از مغازه داشتن بیشتره و به نظرم آدم همون مغازه بزنه بهتره. اگه نه باید بشه فروشنده دوره گرد.

کفش خریدن هم آخه مصیبتیه. دوست عزیز همین الان من یه کفش 43 اندازمه. یه مدل کفش 44 اندازمه مثلا. بعد بیام خرید اینترنتی انجام بدم ؟ عمرا.
مگر اینکه اونم تهش برسه به اینکه طرف سفارش بده ما همه عکسارو برداریم بریم در خونشون که با این اوضاع بنزین اصلا صرف نمیکنه.

http://www.zappos.com/
(03-14-2012 12:07 AM)mailforpts نوشته شده توسط: [ -> ]با سایت های گروگذاری و مناقصه ای که آشنا هستید مثل برنامه جو و پارس کدرز .

حالا همین مناقصه ها یا گروگذاری رو در همه ابعاد میشه انجام داد بغیر از نرم افزار و ... باید روش کار بشه .

مثلا دو نفر میخوان یه معامله انجام بدن ولی بهم اعتماد ندارن . سایت شما معتبره . خریدار پول رو تو سایت شما گرو میذاره . و فروشنده با خیال راحت جنس رو واگذار میکنه. این ایده رو قبلا میخواستم عملی کنم ولی راستش حوصلش رو نداشتم .

حالا داره بحث بهتر میشه
راستش خودم قبلا یعنی اولین باری که این سایتو دیدم رفتم توی این فکر چون دقیقا یادمه برای خرید و فروش سایتهاشون مردم مشکل داشتن.
با چند نفر فروشگاه دار و اینا صحبت کردم که به نظر از طرح خوششون نیومد گفت بخوام به تو اعتماد کنم که به همون یارو اعتماد میکنم.
بعدم یکی گفت عواقب کار میتنوه خطرناک باشه
مثال. یکی میخواد سایت خرید و فروش کنه
میده دست شما و شما به اون طرف میگین دست منه پولشو بده مثلا
بعد یارو همون موقع سایتو هکی چیزی کنه و پسوردها رو پس بگیره چی میشه ؟
یا مثلا سایتو یه چیزیش رو چک نکرده باشی و موقع تحویل کار گیر کنه.
از این نظرا یکم سخت میشه البته بازم اگر روش کار بشه ایده ی مناسبیه فکر میکنم.
مرسی دوست من
با سلام
به نظر من توی نت با اینترنتی کارکرد و ایده ها تا حد امکان اینترنتی باشه!!
مثلا کفش که دوستان فرمودند واقعا مشکل سایز و موارد خرابی و بسیاری دیگر مانع از این کار میشه ..حتی پوشاک ، و هرچیزی که نیاز به حضور فیزیکی کاربر است....

بنده خودم شخصاً اعتقاد دارم از در اینترنت باید چیزی رو ارایه کرد که در دنیای بازار و فیزیکی پیدا نشه یا پیدا کردن سخت باشه....
مثلا من سایت فروش فیلم ، نرم افزار ، ترجمه، جنس های آنتیک و تزیینی که قالب و شکل ثابتی دارمند هدف های خوبی هستند....
منم شخصا مثل شما دارم در این مورد تحقیق می کنم ... ایده های جالبی هم به نظرم رسیده اما راستش به دلیل تحریم و شرایط خاصی که ایران از لحاط محدودیت های فرهنگی و مذهبی داره دست آمدم رو می بنده ....سرعت اینترنت و بستر مخابراتی ایران همه هنوز قربونش برم.....
ببینید من در پست های قبلی دوتا مورد از راه اندازی سایت گفتم .. یکی سایت فیلم و دیگری لباس زیر زنانه و لباس خواب
مثلا برای برای سایت لباس زیر و زنانه من مطمئنم که بسیار خوب میتونم بفروشم اما خوب میامو چندتا عکس مانکن که این لباس ها به طنشون هست رو نیزارم تو سایت و بعد ف/ی/ل/ت/ر و ادامه می دم تا پلیس فتا ......Sad
واسه فیلم هم همینطور خوب میخوای یه سایت تو و آپدیت بزنی ، سریع فیلم و دانلود می نی ، زیر نویس میزنی و می فرستی بعد میانو به جرم پخش دی وی دی می گیرنت......
و بسیار از این موارد.....
فعلا به نظر من بهترین کار تو نت از نظر کرا اطلاعاتی و ارتباطاتی است...چیزی که عصر حاضر داره به سمتش میره...مردم تشنه اطلاعاتن ...اطلاعات در مورد کامپیوتر،مشاغل،زناشویی،روانشناسی ،کودک و....این همه درخواست برای تحصیلات و آموزش مهارت های مختلف دلیل محکمی است....

بنظر بیان چندین سایت مختلف بیاریم که هر کدوم در یک زمینه تمرکز کرده و با بهینه سازی محتوای آن کاربر خاص خود را جذب کنند...آمار نشان داده که کاربرنت در هر لحظه به دنبال یک مطلب خاص است و تمایل دارد سریع اولین سای مورد نظر خود را برگزیده و اطلات مورد نظر خود را درآن بیاد .... پس از این نظر سایت های تخصصی موردی بهتر از سایتهای جامع اند که از هر دری موضوعی در آن هست....با راه اندازی چنین سایت هایی(مثلا کامپیوتر، مدیریت، کسب درآمد، وکلا، مهندسی، پزشکی، دانلود، تفریحی، موزیک و....) ما عده کثیری از کاربران واقعی مطالب به همراه علاقه مندی هایشان را در اختیار داریم که می توانیم بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم و محصولاتمان را به اهداف واقعی تر هدایت کنیم....(دوستی میگفت از هر 60بازدید محصولات سایتم 1 مورد منجر به خرید میشد در صورتیکه وقتی من به سایت خرید شارژ میرم حتما می خوام شارژ بخرم مگر اینکه پدرم با یه شارژ در دستش بهم سلام کنه)
----------
و در آخر بگم تا حالا نیاز به یک بانک اینترنتی رو تو ایران حس کردید!!!؟
به راه اندازی آن اندیشیدید؟
جایگاه پول الکترونیکی در ایران کجاست....
ما یک کشور تک زبانه هستیم ! چطور می توان راه هایی یافت که بازدید کننده های ما از گستره کشور خارج شوند؟؟
-------
ممنونم از نظراتت دوست من
یکی از اصلیترین مشکلات ما همین ماجرای ف..ی..ل..ترینگ هستش که واقعا دست و پای تما جوونای ایرونی رو بسته. چون واسه هیچی سایت رو میفرستن هوا.
مشکل بعدی تحریم بودنمون در بانک های اینترنتی مثل ایگولد یا پیپال و ... هستش. چون هرکاریم کنیم ایرانی جماعت توی نت زورش میاد پول بده. کلا تا چیزی رو نبینه میترسه پول بده در نتیجه سخت میشه کار.
درآمد از نت یا باید از وبسترا یه جوری درآمد داشته باشی. مثلا طراحی وب و کارای سایت و گرافیکی و ...
یا باید یه کاری کنی یه قشر بیکار رو دور هم جمع کنی و بین کار یکی یه چیزی از سیستم های هکایر در فروش که توی سایتته بخرن و یه سودی ببری.

من کلی و رک حرف میزنم و دوست ندارم کسی از حرفا ناراحت بشه. من قصد بی احترامی که کسی رو ندارم ولی خب ماجراهاییه که باهاش 8-9 ساله درگیرم.
امروز یه دوستی به من زنگ زده و قصد خرید از فروشگاه اینترنی داشته. میگم حاجی برو سفارشت رو ثبت کن میاد در خونتون بعد پولش رو بده. میگه آدرسمو میخواین چیکار. من چی بگم ؟؟؟ شعور نت ما اینه من چی بگم ؟؟؟
درسته این یکی بوده ولی من روزی با 100 نفر بدتر از این دارم سر و کله میزنم به قرآن.

هدف توی نت الان باید یه چیزی باشه. استفاده از قشر بیکار و اکثرا الاف. جالب شد نه ؟
خب ادامه مید. مثال :
ف/ی/س/ب/و/ک
چت روم یاهو
هیچکس نمیدونه ولی این دوسایت داره واقعا از قشر بیکار جهان کار میکشه. حالا نیاین بگین نه آدم معروف زیاد داخلش هست. خب بنده های خدا من و شما ف/ی/س/ب/و/ک رو بزرگش کردی و به ابنجاش رسوندیم این آدم معروفا هم وقتی میبینن جایی راحت میشه معروفتر شد چرا که نه میان عضو میشن و پیج میسازن.
پس همچین ایده هایی مفیده. که ناخواسته یه قشر وسیع رو دور هم جمع کنی و پوشش بدی.
کسی از این ایده ها داشته باشه خودم تماما باهاش همکاری میکنم.

بازم میگم کسی از لحن صحبت من ناراحت نشه من منظورم بی احترامی نبود.
مرسی از تو ...نه جای ناراحتی نیست حرفات درسته
دقیقا همینه ! به نظر شما اگر وقتی رو که کاربران ف/ی/س/ب/و/ک برای نوشتن مطلب روی ف/ی/س/ب/و/ک و گذاشتن لایک و دید زدن عکس های اینو اون صرف میکردن برای راه اندازی و آپدیت سایت یا وبلاگ خودشون می زاشتن پی میشد؟ بله فیس بوک نابود میشد و هر کس کتابی بود که نمایانگر چهره خودش بود!!! ...ایده قشنگه یکی از دوستان رو در مورد کسب درآمد از نت فراموش نمی کنم میگفت: برید تو ف/ی/س/ب/و/ک و اکانتتون رو دی اکتیو کنید و با خیال راحت از نت سب درآمد کنید"" ....ببینید دید آقای زوکربرگ زمان راه اندازی چی بود! بله "جمع آوری اطلاعات" (اون هم اطلاعاتی که تا حد امکان واقعی است) چرا ؟ تا بتونه کاربراش رو علایقشون رو هدف قرار بده..با تبلیغات ، با ارسال اطلاعات مورد علاقه اونها) اما نه برای ما برای کشورهای خودشون که بستر اینترنتی و تبادل الکترونیکی پول جا افتاده و امری عادی است....حالا چه راه های غیر مستقیمی رو برای رسیدن به این اطلاعات به کار برد که با کمی فکر خواهیم فهمید!!!.....
--------------------------
حال یه ایده :
می توان برای جلب اعتماد کاربران اینترنتی و دادن انگیزه برای خرید در اینترنت شرکت یا سازمانی راه انداخت که با یک تیم کارشناسی قوی سایتهای فروشگاهی و پرداخت آنلاین را رصد می کند و آنها را اعتبار سنجی می کنه , اطلاعات و سرمایه آنها،مدیران و وضعیت پرداختی و مرصوله های آنها را در اختیار کاربران می گذاره....مثلا شرکت عمادومحمد سایت های لیست شده در پایگاه خود را تضمین می کنه که محضولات رو تحویل داده و پرداختی ها رو به موقع انجام دهد....در صورت نقض هر یک از موارد شرکت خصارت را به کاربر می دهد.....حال با دریافت هزینه ای از سایت ها اعتباری به آنها می دهیم

این مارو به سمت ایده بهدی هدایت می کنه یعنی : بیمه سایت و خدمات الکترونیکی در اینترنت ...بیمه در برابرحملات و هک شدن ، ورشکستگی سایت ، بیمه هاست و
....که البته بسیار جای بحث داره و در حد یک ایده خام است
------------------------
(04-07-2012 01:50 AM)emad_khoda نوشته شده توسط: [ -> ]--------------------------
حال یه ایده :
می توان برای جلب اعتماد کاربران اینترنتی و دادن انگیزه برای خرید در اینترنت شرکت یا سازمانی راه انداخت که با یک تیم کارشناسی قوی سایتهای فروشگاهی و پرداخت آنلاین را رصد می کند و آنها را اعتبار سنجی می کنه , اطلاعات و سرمایه آنها،مدیران و وضعیت پرداختی و مرصوله های آنها را در اختیار کاربران می گذاره....مثلا شرکت عمادومحمد سایت های لیست شده در پایگاه خود را تضمین می کنه که محضولات رو تحویل داده و پرداختی ها رو به موقع انجام دهد....در صورت نقض هر یک از موارد شرکت خصارت را به کاربر می دهد.....حال با دریافت هزینه ای از سایت ها اعتباری به آنها می دهیم

این مارو به سمت ایده بهدی هدایت می کنه یعنی : بیمه سایت و خدمات الکترونیکی در اینترنت ...بیمه در برابرحملات و هک شدن ، ورشکستگی سایت ، بیمه هاست و
....که البته بسیار جای بحث داره و در حد یک ایده خام است
------------------------

ممنونم عماد جان
اول قضیه فیس.بوک باید بگم مشکل ایرانیها اینه هرچی خارجی رو بهتر از ایرانیش میدونن. طرف اصلا نمیفهمه یهو یه سایت داره دار و ندار زندگیشو میکشه بیرون ولی چون خارجیه عین خیالش نیست.
در مورد ایده ای که دادی. راستش در وردش یه سری تحقیقات کردم.
متاسفانه نت ایران هنوز اونقدرا قانون نداره و وقتی وارد اون یه تعداد قانونشم بشی متوجه میشی که مثل زدن ماشین به عابر پیاده هستش که همیشه مقصر اتومبیل خواهد بود. یعنی در هر شرایطی حق با طرف مقابل شماست.
ما با یه سیستم هکاری درفروش کار میکردیم که طرف شرکت هم ثبت کرده بود یهو گفت مشکل پیش اومده و کلا معلوم نیست چی شد. تا پای شکایتم خواستی بریم ولی یه طوری نگات میکنن. چپ چپ. چون خودشونم هنوز زیاد نمیدونن اینترنت چیه. یه جوری نگات میکنن که یعنی زرشک تو برای کسی که از نزدیک نمیبینیش کار میکنی حالا ه اومدی شکایت کنی ازش.
طرف یه مدت برنامه نویسی میکرد و میفروخت بعد یه دت سفارش میگرفت و پول یارو رو میگرفت و برنامه نمیداد. یکی توی چندتا فروم رفت نوشت این پول منو دزدیده به خاطر یه بچگی پول رو به جاش کار کرده بوده. طرف برنامه نویس میخواست به جرم تهمت زدن ازش شکایت کنه و باید بدونی اینطور عوامل رو خوب بهش رسیدگی میکنن.
اینو واسه چی گفتم ؟
واسه اینکه داداش این سیستم معروف هکاری در فروش که شرکتم داشت و 1000 نفر تضمین میکردن فعلا که پول همه بازاریاباشو خورده و یه آب روش چه برسه به بقیه که هیچی ازشون نداری جز یه اسم و شماره موبایل. بعد به نظرت میشه به اسم و شماره و اینا اعتماد کرد و تازه به بقیه معرفیشون کرد ؟

شدنش امکان داره ولی نیاز به تحقیقات و هزینه های زیادی داره.
مرسی از تو دوست عزیز ..خوب اینها همه وجود داره و درست هست.. من هم با شما در بستر موجود در ایران موافقم و در پست های قبلی این مورد را متذکر شدم...
اما خوب می بایست از جایی شروع کرد ....
آمستردام (هلند) شهر گل است...می گویند زمانی شهردار این شهر به گارگران خود گل می داد تا بروند و در جای جای شهر بکارند....بعد از مدتی گارگران پیش شهردار آمدند و شکایت کردند که هرچه گل می کارید این مردم زبان نفهم می کنند و به خانه های خود می برند..! شهردار در جواب گفت "آنقدر بکارید تا خانه های مردم پر از گل شود"....و امروز آمستردام مهد گل دنیاست!

برای موردی که می فرمایید هم باز می توان تدابیری اندیشید و قوانین محکم و معتبری را برای عضویت در چنین شرکتی و اعتبار دادند تعیین کرد! شرکت به سادگی به کسی اعتبار نمی دهد...حتی می توان سطوح اعتبار مختلف تعیین کرد که هر یک متضمن مواردی است ....مثلا شرکت های کامپیوتری که می خواهند عضو شورای انفورماتیک شوند نمونه ساده ایست....
بعدشام این سایت ها ی خدمات الکترونیک هینجورری که پذیرفته نمی شن بایست اطلاعات کامل و میزان سرمایه و موارد دیگری را در اختیار شرکت قرار دهند تا تعیید اعتبار شوند(همین گوگل ادسنس رو ببینید برای تعیید کاربرای تبلیغاتی هم فعال کردن آنها منوط به تعیید فرم ارسالی به منزل آنهاست)
و صد البته این کارها بسیار مراحل قانونی دارند و دوندگی بسیاری می تلبد و همانطور که گفتم یک تیم می خواهد ... اولین ها همیشه برنده اند اما خوب تلاششان هم بسیار بیشتر از دیگران است....
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
لینک مرجع