سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: میزان درآمد قالیشویی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
قالیشویی جز یکی از مشاغلی است که سودآوری آن تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار می گیرد. به طور کلی یکی از بی دغدغه ترین کسب و کارهایی که در ایران رونق بسیاری دارد و حتی در روستاها هم اقدام به احداث آن کرده اند قاایشویی است.

شما هر شعل یا کسب و کاری را در نظر بگیرید با هدف سودآوری صاحبان آن این شغل را راه اندازی کرده اند و در درجه اول این سودآوری یک شغل است که افراد را وادار به راه اندازی آن می کند.

پس اگر به دنبال کسب درآمد هستید و می خواهید در جایی با ریسک پایین سرمایه گذاری کنید قاایشویی یک شغل مناسب و راحت است و در تمام نقاط ایران قابل راه اندازی است.

میزان درآمد انواع قالیشویی ها

برای احداث یک قالیشویی و کسب درآمد قالیشویی باید ابتدا تعیین کنید که کدام نوع قالیشویی در منطقه شما درآمد زایی دارد. در شهرهای کوچک و روستاها چون تعداد قالیشویی ها اندک است شما اگر یک قاایشویی سنتی هم دایر کنید باز برای شما درآمد زایی خواهد داشت اما در مورد شهرهای بزرگ موض ع فرق می کند و قاایشویی سنتی جوابگوی نیاز جامعه نخواهد بود پس با این وجود دایر کردن یک قالیشویی مکانیزه بهترین درآمد زایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

درآمد یک قالیشویی با میزان شستشوی فرش ها در یک ماه تعیین می شود اما در کنار شستشو باید بدانیم که چه میزان هزینه کرده ایم تا به این مقدار درآمد رسیده ایم هر چه هزینه ها پاینتر باشد و درامد ببشتر باشد یعنی کسب و کار قالیشویی رونق داشته و موفق بوده است. باید بدانیم که روش هایی را به کار بگیریم که تنها به درآمد زایی فکر نکنیم چون اگر مشتری از نتیجه کار راضی نباشد بازاریتبی در این بین صورت نخواهد گرفت.

انتخاب محل مناسب قالیشویی

محل هایی را برای قالیشویی انتخاب کنید که تقریبا بیرون شهر باشد و قالیشویی خود را مجهز به ماشینی برای حمل فرش ها کنید و فرش را از محل مشتری تحویل و پس از شستشو دوباره فرش را تحویل مشتری دهید. این شیوه کار راحتی را برای مشتری به دنبال دارد و حجم سفارشات شما را بیشتر میکند.

اگر از دستگاهی انتخاب کنید که تمام قطعات آن اورجینال و با کیفیت باشد قطعا سال های زیادی بدون خرابی برای شما کارمی کند و شما ناچار نیستید که هر ساله هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه را بپردازید.
لینک مرجع