سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: راه اندازی خط تولید کارتن سازی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
برای تاسیس کارخانه و کسب و کار این صنعت و راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید ابتدا تعیین کنیم که با چه مقدار سرمایه و در چه سطحی میخواهیم فعالیت خود را شروع کنیم. با توجه به توانائی مالی امکان برپایی این حرفه را در دو سطح کارگاه و یا کارخانه می توانیم پی ریزی کنیم

مطمئنا در صورت داشتن پشتیبانی مالی مناسب، بهتر است از ابتدا در فکر تاسیس کارخانه کارتن سازی باشیم. تاسیس کارخانه همانگونه که گفته شده نیاز به سرمایه اولیه مناسبی دارد تا در ماه های اول بتوان هزینه های جاری کارخانه و پرسنل و همچنین هزینه های در گردش را از سرمایه اولیه پرداخت کرد تا در طی فرآیند تولید، نمودار در آمد رشد نماید و بتواند علاوه بر هزینه های خود کارخانه سود آوری نیز داشته باشد.

لازم به ذکر است عدم تامین مالی در ماههای اولیه، امکان تعطیلی زودهنگام و در نهایت ورشکستگی واحد صنعتی را در پی خواهد داشت. البته این قاعده برای راه اندازی یک کارگاه نیز جاری می باشد با این تفاوت که هزینه برپا نگاه داشتن یک کارگاه نسبت به یک کارخانه به مراتب کمتر خواهد بود.

مهمتر از انتخاب برند یا کشور سازنده تعهد شرکت بازرگانی و شرکت ماشین سازی می باشد. دستگاه هر چقدر با کیفیت باشد بلاخره نیاز به آموزش راه اندازی اولیه و سپس تعمیرات و نگهداری خواهد داشت. بنابراین بسیار با اهمیت هست از شرکتی تجهیزات خود را تهیه کنیم که دارای سابقه ارائه خدمات پس از فروش خوبی باشد.
لینک مرجع