سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کسب درآمد از طریق وردپرس
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام خدمت دوستان عزیز
[تصویر: make-money-with-wordpress.jpg]
در این تاپیک میخوام روش های کسب درامد با یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس رو بگم. همین اول هم اشاره کنم که این نکات برگرفته از سایت آکادمی وبینو هست و برای مشاهده مقاله کامل می تونید به مقاله نحوه کسب درامد از وردپرس در این سایت مراجعه کنید.

1. کسب درامد با ایجاد سایت برای خودمون
بهترین روش اینه که مهارت طراحی سایت رو یاد بگیریم و بتونیم یه سایت حرفه ای برای خودمون طراحی کنیم و یک فروشگاه اینترنتی یا سایت خدماتی راه اندازی کنیم. حتی اگر محصولی هم نداشتید، می تونید از روش های همکاری در فروش برای شروع کار بهره ببرید و سرمایه در گردش برای ادامه فعالیت ایجاد کنید.

2. طراحی سایت برای دیگران
یکی از واضح ترین روش های کسب درآمد از وردپرس، اینه که برای دیگران سایت طراحی کنیم. در حال حاضر هم به دلیل رشد کسب و کارهای اینترنتی و همچنین راه اندازی سایت توسط کسب و کارهای اینستاگرامی، به شدت تقاضا برای طراحی سایت زیاد شده. پس با یادگیری وردپرس میشه پروژه های طراحی سایت قبول کرد و میانگین از 5-6 میلیون به بالا درآمد داشت. پیشنهاد می کنم حتما برای کار خودتون هم ارزش قائل بشین و از وقت و زمان خودتون نزنید تا کار ارزون انجام بدین.

3. یادگیری طراحی قالب با المنتور
وردپرس یه افزونه فوق قدرتمند به نام المنتور داره که به کمک اون می تونید هر نوع قالبی رو طراحی کنید. این افزونه در مخزن افزونه وردپرس بالای 5 میلیون نصب فعال داره که واقعا قابل توجه هست و نشون دهنده محبوبیتشه.
شما می تونید کمتر از یک هفته وقت بذارید و کار با المنتور رو یاد بگیرید و بعد قالب های حرفه ای طراحی کنید و اونا رو برای فروش در سایتتون قرار بدین.

4. پشتیبانی وردپرس
با توجه به اینکه بر اساس امار رسمی سایت وردپرس، چهل و سه درصد از کل سایت های اینترنتی از وردپرس استفاده می کنند، با خیال راحت می تونید روی شغل پشتیبانی از سایت های وردپرسی حساب باز کنید.
کافیه در وردپرس تجربه کسب کنید و بعد ببینید که چقدر سایت هایی که مایلن براشون کار کنید و از سایتشون پشتیبانی کنید زیادن..

امیدوارم که محتوای این تاپیک براتون ارزشمند باشه. منتظر نظرات شما هستم 10_004
لینک مرجع