سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: چطور با سرمایه کم ابزار فروشی بزنم؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
قبل از ورود به راهنمای گام به گام راه اندازی فروشگاه ابزار با سرمایه کم، بهتر است به طور خلاصه به کلی ترین و اساسی ترین تعریف ابزار و همچنین توضیح هر موضوع بپردازیم.
در طول تاریخ حضور ما انسان ها بر روی زمین، اصلاً پیشرفت یا ارتباطی با طبیعت صورت نگرفته است، جز اینکه از چیزی به عنوان «ابزار» استفاده کرده ایم. امروزه ابزار یکی از بخش هایی است که در زمینه های مختلف از جمله: تاریخ، باستان شناسی، مردم شناسی، مردم شناسی مورد توجه بسیاری از محققین و دانشمندان قرار گرفته است.
به نظر می رسد ابزار مهم ترین و بحث برانگیزترین بخش تمدن های باستانی و پیشرفت بشر بوده است. یکی از ابزارهای مهمی که کاربرد فراوانی در کلیه صنایع دارد ورق گیر مدریت می باشد که به حمل و نقل آسانتر ورقه های فولادی کمک خواهد نمود.

[تصویر: %D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DB%8C%D8...%D9%82.jpg]

مرحله 1- هدف خود را کشف کنید چیزی به نام "طرح تجاری بی نقص" وجود ندارد


شما فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید بیشتر خواستار باشید. هر فروشگاهی باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد و این برای راه اندازی یک کسب و کار بسیار مهم است. این برنامه ها شامل مسائل مالی، فروش و بازاریابی است که باید برای آنها وقت بگذارید و از قبل یک برنامه مدون داشته باشید.

[تصویر: 3.jpg]

قیمت های ابزار فروشی های مختلف را بررسی و مقایسه کنید و پایین ترین قیمت ابزار را بیابید. پرداخت برای کالاها و اقلامی که مزیت رقابتی دارند بسیار مهم است. ابتدا باید میزان سرمایه مورد نیاز فروشگاه ابزار و لیست اجناس و محصولات مورد نیاز فروشگاه خود را به همراه قیمت آنها روی یک کاغذ یادداشت کنید تا هدف و برنامه مشخصی داشته باشید.

مرحله 2: نام مناسب را انتخاب کنید


سعی کنید نامی را برای فروشگاه ابزار خود انتخاب کنید که به سرعت با شما ارتباط برقرار کند و همچنین نامی خاص و آسان باشد. نام فروشگاه شما باید نشان دهنده نوع محصولی باشد که قصد فروش آن را دارید. به عنوان مثال، اگر از نام خود برای یک فروشگاه استفاده کنید، مردم نمی دانند که شما چه چیزی می فروشید. به عنوان مثال، به جای استفاده از نام فروشگاه Sky، از نام فروشگاه ابزار Sky استفاده کنید.

[تصویر: 1596089705.jpg]

مرحله 3: مکان مناسب فروشگاه را انتخاب کنید


یکی از مهمترین کارهایی که هنگام راه اندازی فروشگاه ابزار باید انجام دهید، بررسی موقعیت فروشگاه است. برای انتخاب محل فروشگاه وقت بگذارید و بسته به میزان سرمایه ای که دارید، مکان مناسبی را اجاره یا خریداری کنید.

برای انتخاب مغازه حتما به وضعیت اقتصادی افراد آن مکان توجه کنید و سطح مالی آنها را در نظر بگیرید. برای انتخاب مکان مناسب به نکات زیر توجه کنید.

[تصویر: How-to-store-power-tools-helpful-tips-to...longer.jpg]

1. مکانی را انتخاب کنید که تا حد امکان به کارخانه ها، کارگاه ها و شرکت های تولیدی نزدیک باشد.

2. مکان های شلوغ را انتخاب کنید.

3- مکانی را در نظر بگیرید که وضعیت درآمدی افراد آن محل متوسط ​​به بالا باشد.

بهترین راه برای یافتن مغازه در قسمتی از شهر است که اکثر ابزار فروشی ها در آن قرار دارند تا مردم بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

مرحله 4: مجوز کسب و کار دریافت کنید


[تصویر: 1254365124.jpg]

راه اندازی فروشگاه ابزار مانند هر کسب و کار دیگری مستلزم اخذ مجوزهای لازم است. برای اطلاع از مراحل اخذ این مجوزها می توانید از افرادی که مشاغل مشابه دارند و یا با جستجو در اینترنت اطلاعات لازم را پیدا کرده و سپس با مراجعه به مراکز اداری مربوطه و همچنین اتحادیه ابزار در شهر خود نیاز داشته باشید. مجوزهای مورد نیاز .

سخن اخر

در این پست به 4 نکته حیاتی برای نحوه راه اندازی یک فروشگاه ابزار فروشی پرداختیم.امیدوارم برای شما مفید واقع شده باشد.
لینک مرجع