سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: دوستم با خرید دستگاه لیزر به درامد رسید
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ما بطور کلی دو نوع دستگاه لیزر در بازار داریم که از هر دو دستگاه بعنوان به درامد رسیدن ازش استفاده می کنن . دستگاه لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر چوب و فلز که من در این مقاله قصد دارم تا بطور کامل درمورد این دو دستگاه برای شما عزیزان توضیح بدم.
دستگاه لیزر موهای زائد:
دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی کاربرد بسیاری دارد و برای حذف موهای زائد از این دستگاه استفاده می کنند . خیلی از جوانان مملکت ما بعد از گذراندن دوره های اپراتوری در کارگاههای پزشکی بطور کامل یک اپراتور لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی شده اند.

پیشنهاد شغلی پردرآمد با دستگاه برش لیزر

یافتن شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار سخت شده است و اکثر جوانان به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خصوصی کم هزینه و کم درآمد هستند.

اما چی؟
دستگاه برش لیزر یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع چوب و فلز، صنایع چرم و پارچه، صنعت سنگ و ... می باشد.

با فراگیر شدن این دستگاه ها و تولید انبوه آن ها، اندازه و قیمت آن ها کاهش یافته و به غیر از کارگاه ها و کارخانه ها، هم اکنون می توان مدل های کوچک و خانگی از آن ها را تهیه کرد و تولیدی کوچک در خانه یا مغازه ایجاد کرد. ظاهر شد.

در زیر برای شما پیشنهاداتی داریم که از طریق آن می توانید برای خود شغل و درآمد ایجاد کنید

دستگاه برش لیزری

دستگاه برش لیزری ابزاری است که قابلیت برش و حکاکی بر روی انواع مواد غیر فلزی و فلزی را دارد. البته دستگاه های برش فلز با غیر فلزات متفاوت هستند و منظور ما دستگاه های برش و حکاکی غیر فلزات در این مقاله است.
در اینجا چند کاربرد برای برش و حکاکی لیزری آورده شده است:
ساخت سازه های چوبی با دستگاه برش لیزر
ساخت انواع اقلام تزیینی مانند هدایای تبلیغاتی، جعبه کادو، ست اداری، ساعت، لوستر، قاب عکس، آینه، چراغ خواب، جعبه دستمال کاغذی، جعبه جواهرات، ساخت انواع لوازم آشپزخانه، زیورآلات فانتزی، از جمله قابلیت های این دستگاه هایی که می توانید با یک ایده خلاقانه و بازاریابی درست یک کارگاه نجاری برای خود ایجاد کنید.
پلان ها و نقشه های آماده ای در اینترنت و بازار وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع استفاده کنید و با کمی تجربه به یک طراح و ایده پرداز تبدیل شوید.
یکی دیگر از مشاغل کسب درآمد از دستگاه برش لیزر، ساخت کاردستی با چرم، نمد و پارچه است. دستگاه برش لیزری این قابلیت را دارد که انواع نقوش و طرح ها را به راحتی و سریع بر روی این مواد و یا هر طرحی برش دهد. روی آنها حک کنید.
بسیاری از منسوجات چرمی، لباس، عروسک، کیف و ... که در بازار مشاهده می کنید توسط این وسایل بریده و یا حکاکی شده اند.
با داشتن یک ایده خلاقانه و بازاریابی مناسب می توانید درآمد خوبی در این صنعت کسب کنید.
آثار هنری روی سنگ، شیشه و پلکسی بسازید
قابلیت بالای دستگاه لیزر در حکاکی روی شیشه، سنگ و پلکسی باعث شده تا افراد زیادی از این دستگاه ها برای ساخت سازه های سنگی یا تزئینات شیشه ای استفاده کنند.
چهره نگاری روی سنگ یا شیشه برای یادبود یا خلق آثار هنری در ایران بسیار رواج دارد و بازار خوبی دارد.
همچنین ساخت انواع سازه های تبلیغاتی با پلکسی مانند حروف شفاف، جاکلیدی، انواع تندیس و ... می تواند جزو برنامه کاری شما باشد.
علاوه بر همه اینها، شما می توانید خدمات عمومی را انجام دهید. به عنوان مثال، بسیاری از دانشجویان معماری به مراکز برش لیزری می روند تا از طرح های خود ماکت کنند.
لینک مرجع