سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: سه خدمات درامد زا
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
تعمیر پنجره دوجداره با کاهش تنش موجود در قسمت های مختلف، موجب ایجاد یک تنظیم دقیق در اسپانیولت و همچنین زاماک و قفل و لولاها و همچنین شیشه دوجداره شده و رگلاژ را محقق می سازد. از دید ما رگلاژ پنجره های upvc زمانی درست انجام شده است که تا پنج سال بدون ایراد کار کند.

در تعمیرات درب و پنجره دوجداره یک لیست کامل از فعالیت ها باید اجرا شود، تا سرویس کار با اطمینان کامل محصول را در اختیار مشتری قرار دهد. برای این منظور ما ابتدا سوالات ابتدایی را از مشتری می پرسیم، پس از ان در محل حضور یافته و رگلاژ و تعمیر قطعات را انجام می دهیم.

پنجره های دوجداره با وجود ساختار پروفیل و آلیاژ به کار رفته در یراق الات در کنار شیشه های تعبیه شده، با گاز آرگون سبب شده است، تا مزایای بی نظیری را به ارمغان آورد. اما از همان زمان نصب باید دقت شود، تا همه چیز استاندارد پیش رود تا نیاز به تعمیر و گلاژ پنجره های upvc نباشد.
اما با قاطعیت می گوییم که رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره upvc به دلیل ازدیاد قطعات و پیچیدگی در طراحی و تولید ، کار بسیار سخت و تخصص محوری است که تعمیرکار و فنی کار ماهر از پس ان بر می اید.

گستردگی این صنعت باعث پویایی و ایجاد بستری برای تولید محصولاتی متنوع با عملکردهای مختلف شده است ، که ما را برای به روز بودن بیشتر ترقیب کرده و در جهت تحقق اهداف خود و یافتن راه هایی برای ارائه خدماتی برتر دست به همکاری با صنف ها و شرکتهای مختلف کرده ایم.
نقش تعمیرات و رگلاژ درب ها پس از سرقت منازل
متاسفانه سرقت همواره در جوامع مختلف با فرهنگ و باورهای متنوع وجود داشته و ضربه های مالی و روحی زیادی را متوجه افراد منازل مورد تهاجم قرار گرفته ، می کند و راه های جبران ان نیز به اقدامات هوشمندانه بعدی بستگی دارد.

امنیت فاکتور اصلی نصب و استفاده درب ضد سرقت در ساختمان ها می باشد و قفل های چند زبانه با مکانیزم حرکتی کاملا مقاوم در اکثر درب ها تعبیه شده است و در صورت ایراد و نیاز به تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت قسمت های درگیر مورد بررسی قرار می گیرد.

تعمیرات درب ضد سرقت شبانه روزی

شاید جالب باشد که درب ضد سرقت ترک و حتی ایرانی و چینی، حتی با تبر نیز غیر قابل نفوذ است. تنها در صورتی می توانند از ان عبور کنند، که لولاها را شکسته و چهارچوب را خارج کنند، و یا ضربه وارده بیش از حد تحمل درب باشد، که واقعا کار هر کسی نیست و در تماس های متعددی که در طول هفته داریم گزارش می دهند. که اسیب به در وارد شده اما دزدی صورت نگرفته است و قفل ضد سرقت به هیچ وجه شکننده نیست و ان هم به دلیل الیاژ مستحکم ان است.

تعمیر درب ضد سرقت تنها راه چاره برای بازگشت کارایی است و در صورت اهرم کردن دزدان از تنظیم خارج شده و باید رگلاژ درب های ضد سرقت بر روی ان اعمال شود که تعمیرکار و فنی کار در صورت صلاح دید می تواند هر قسمتی که نیاز است را تعمیر کند. اگر کارساز نبود باید نهایت ۵ ساعت از طول روز را درب را از جای خود جدا کرده، و در کارگاه با دستگاه های مخصوص ان را به حالت عادی بازگرداند.

حال چرا رگلاژ و تعمیرات درب ضد سرقت در کرج و تهران باید کمتر از پنج ساعت زمان ببرد، کاملا واضح است که درب ورودی رکن اصلی امنیت و اسایش ساختمان است پس نباید زمان طولانی خراب باشد و به سرعت باید تعمیر ان انجام شود.
مراحل تولید توری پلیسه پنجره UPVC
زمانی که تصمیم می گیرید تا بر روی پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم توری نصب کنید به دنبال بهترین و با کیفیت ترین جنس می گردید که علاوه بر کارایی بالا دارای قیمت مناسب باشد و نیازهای شما را تامین کند.
در سالهای گذشته توری های زیادی برای پنجره دوجداره معرفی و عرضه شده است اما توری پلیسه ای از نظر کارایی و شاخص های استاندارد در بالاترین سطح قرار دارد و زیبایی در کنار کیفیت تضمین کننده کارکرد توری پلیسه ای است.
توری پلیسه با پارامترهای خاصی تولید می شود و اجزای زیادی درکنارهم قرار می گیرند و توری را تشکیل می دهند و در صورتی که تولید و کیفیت توری پلیسه ای به درستی اجرایی شود ماندگاری تا حدود زیادی افزایش می یابد.
در مراحل تولید توری پلیسه ای چند قسمت دارای اهمیت زیادی هستند برای مثال جنس توری که قرار است در چهارچوب پروفیل اعمال شود باید استاندارد و با کیفیت باشد.
توری پلیسه که تیم کاری ما ارائه می کند از جنس فایبرگلاس می باشد البته بعضی توری های مصرفی از جنس مش آکرلیک است که هر دو در مقابل نور خورشید مقاومت بالایی دارند و دچار پوسیدگی نمی شوند.
توری پلیسه پنجره دوجداره به نظافت اسان ، مقاومت بالا ، کارایی راحت و ماندگاری و طول عمر متناسب و همچنین قابلیت دید تا ۹۰ درصد مشهور است و ساختار ویژه ای که دارد سبب شده است تا بیشترین فروش بازار را به خود اختصاص دهد.
الومینیوم مصرفی در توری پلیسه پنجره دوجداره از جنس شمش درجه یک می باشد و برای برای اینکه مقاومت بالایی داشته باشد برای درزبندی از لاستیک های مخصوص استفاده شده است و گالوانیزه نیز در داخل ان قرار داده می شود.
البته برای چهارچوب توری پلیسه ای پنجره دوجداره می توان از پروفیل upvc نیز استفاده کرد که تفاوتی در کارایی توری ندارد.
در بالا و پایین توری پنجره upvcقلطک قرار داده شده است تا به هنگام باز و بسته کردن روان عمل کرده و مکانیزم حرکت در بهترین حالت ممکن باشد.
یراق الاتی که در توری پلیسه درب و پنجره دوجداره به کار رفته است تولید کشور ترکیه بوده و مطابق با استاندارهای تاییدشده می باشد.
الومینیوم تعبیه شده در توری به رنگ سفید می باشد و در صورت تعیین رنگ از سمت مشتری این امکان وجود دارد و حتی می توان در طرح های مختلف نیز توری پلیسه پنجره را عرضه کرد.
لینک مرجع