سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: موتوربدون سوخت+Free Energy
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
پیشنهاد ساخت موتور یا ژنراتور یا هر مولد انرژی که بدون نیاز به هر نوع سوخت یا هر ورودی ، بتونه علاوه بر تامین انرژی خودش ، انرژی مازاد هم تولید کنه !!!!

سلام بردوستان فرهیخته

به دور از تمام ادعاهای فراوان و دورغین و بدون هرگونه اثبات علمی یا عملی برخی افراددر این حوزه در کنار فعالیت ها و پژوهش های عملی و قابل تامل و مهم برخی دانشمندان خصوصا جناب آقای نیکولا تسلا و پروفسور جان سرل و همچنین خارج از فرمولهای کانالیزه شده دانشگاهی که حتی به ما اجازه فکر کردن ویا خروج از اونها رو عملا نمیدن ، آیا ما هم میتونیم دستگاهی بسازیم که به انرژي دایمی و پایدار و در یک سیکل بسته و گردابی برسیم !!!؟؟؟

بنده و دوستانم طی چند سال گذشته در سوپر گروه و کانال ( انجمن تولید انرژی بدون سوخت ) این موضوع رو بصورت خیلی خیلی جدی پیگیر بودیم و هستیم و خوشبختانه نتایج خوبی رو هم تا این لحظه شاهد هستیم ، اما هنوز راه درازی رو پیش رو داریم .

خوشحال میشم دوستان همراه ، در این خصوص نظرات یا پیشنهادات خودشون رو به صورت علمی و یا عملی ارایه بدن تا بتونیم این موضوع رو دقیق تر مورد بررسی و تحلیل قرار بدیم تا به یک نتیجه واقعی و علمی برسیم. انشاا...

سپاسگزارم
ارادتمند جبرئیل قربانی
شماره تماس : 09352322525
ایمیل : jebreil2020@yahoo.com
لینک مرجع