سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: لطفا کمک کنید،نیاز فوری،راه اندازی مغازه فروش لباس زنانه
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان میلیاردر5_004
من و همسرم همراه با یک شریک قصد راه اندازی یک فروشگاه لباس زنانه در یک پاساژ با پاخور تقریبا خیلی خوب در مرکز شهرستان داریم،هیچ تجربه ایی از فروشندگی و این صنف هم نداریم اما به هرحال باید از جایی شروع کنیم
کمکی که میخواستم اینه که اول:بنظرتون بین لباس زنانه و بچگانه و لوازم ارایشی بهداشتی(باتوجه به اینکه پاساژ مد نظر فقط بورس این موارد هست)کدوم سود بیشتری داره؟
برای اینکه لباس های خاص و شیک رو به صورت عمده بیاریم باید از کجا تهیه کنیم؟بنظرتون چقدر درامد داره این کار؟و با حدود ۱۰۰و۱۵۰ملیون سرمایه چه کار بهتری جز این رو پیشنهاد میکنید؟!!!
و در کل هر تجربه راهنمایی اخطار هایی که به دونفر ادم که برای شروع زندگیشون نیاز به درامد دارن و مستعصل شدن رو خواهرانه و برادرانه بفرمایید
با ارزوی موفقیت و ثروت برای همگی10_004
یعنی هیچکس در این زمینه اطلاعات یا تجربه ایی نداره!!!
چیزایی که تجربه دارم رو میگم.
به نظر من لوازم ارایش چون فصل نداره و تقریبا برای خانوم ها از هر چیزی واجب تره بهتر از پوشاکه من چند سال رو توی یکی از بازار های تهران کار کردم و از نزدیک با صنف های مختلف اشنایی دارم و فروشگاه هایی که لوازم ارایش داشتن فروش و سود خوبی داشتن.پس بین پوشاک و لوازم ارایش من فکر میکنم لوازم ارایش بهتر باشه البته بستگی به فرهنگ شهرستانتون هم داره.
پوشاک زنونه کار نکردم اما پوشاک بچه گونه هم فروش خوبی داره ولی بخاطر اینکه سایز های لباس بچه گونه خیلی زیاده و برای هر سنی باید ده ها مدل بیارین از نظر بودجه به مشکل میخوری ولی پوشاک زنونه فقط یه رده سنی هست و سرمایه کمتری میخواد پس بین پوشاک زنانه و بچه گانه من پوشاک زنانه رو توصیه میکنم.البته شال و روسری هم خوبه دردسر کمتری هم داره.
قبل از هر چیز ببینید تو پاساژی که میخواین مغازه بزنید ببینید کدوم صنف کمتر هست و چه صنفی بیشتر نیاز داره و اون کار رو شروع کنید که دست هم کمتر باشه.
اگر تو پاساژتون مغازه کیف و کفش نیست من صنف کیف و کفش رو هم توصیه میکنم.
برای تهیه اجناس هم من نمیدونم شهرتون بازار عمده داره یا نه ولی اکثر کسانی که توی شهرستان ها مغازه دارن جنساشون رو از بازار بزرگ تهران تهیه میکنن و البته جاهای دیگه مثل کیش و قشم هم خوبه برای تهیه جنس.
لینک مرجع