سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: نیازمند سرمایه گذار برای ساخت پیام رسان داخلی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام خدمت همه دوستان.پیام رسانی که خواهیم ساخت یک پیام رسان چند سکویی - مستقل - امن - سریع و کاربرپسند خواهد بود.از هیچ پیام رسانی کپی نخواهیم کرد ولی محیط پیام رسان برای کاربر آشنا خواهد بود.از پروتوکل xmpp استفاده خواهیم کرد که هم از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هم سرعت بسیار مناسبی دارد.

• امنیت : از 6 سال تجربه خود در بحث امنیت و شبکه استفاده کرده ایم و طرح کاملا امن نرم افزار را روی کاغذ پیاده سازی کرده ایم.تمامی دیتا ها به روش دیفی - هلمن کدگذاری خواهند شد.هسته نرم افزار با سی پلاس پلاس طراحی میشود.

• سرعت : بر خلاف سایر پیام رسان ها ما از پروتکل xmpp استفاده میکنیم که بسیار پر سرعت است.از چندین cdn متفاوت استفاده میکنیم تا در صورت افزایش ناگهانی کاربران مشکلی به وجود نیاید.

• رابط کاربری : یکی از مهم ترین تفاوت های پیام رسان ما رابط کاربری فوق العاده آن خواهد بود.کاربر در اولین نگاه جذب نرم افزار خواهد شد.کاربر به سرعت با محیط نرم افزار صمیمی میشود و تا حد امکان سعی میشود کاربر در هیچ کجای نرم افزار درگیر پیچیدگی نشود و تجربه کاربری بسیار مناسبی را برای کاربر فراهم میکنیم.

• امکانات : عاشق ایده های نو هستیم و از کپی کردن بیزار.تمامی امکانات موجود در پیام رسان های بزرگ در نرم افزار ما وجود خواهند داشت ولی به شیوه نوین.گزینه های بسیار مناسبی برای ماندگار کردن کاربر بعد از اولین نصب در نرم افزار فراهم میکنیم.

• درآمد زایی : تمامی امکانات موجود در نرم افزار چه برای کاربران عادی و چه برای مدیران رایگان میباشد ولی از این فضا به شدت درآمد زایی خواهیم کرد.طرح های نوین درآمد زایی بر بستر پیام رسان در ذهن داریم.

- مدت زمان طراحی اولین نسخه سرور و اندروید یک سال و هزینه آن حدود 50 میلیون تخمین زده میشود.دوستان عزیزی که به عنوان سرمایه گذار در کنار ما خواهند بود در مالکیت پیام رسان شریک نخواهند بود ولی بعد از یک سال با توجه به توافق انجام شده سود خوبی دریافت خواهند کرد.عزیزانی که مبلغ کمتری میتوانند سرمایه گذاری کنند هم اعلام کنند.

پاسخ به یک سوال : با توجه به استقبال بسیار خوب دولت از بحث پیام رسان های داخلی چرا از وام های دولتی مربوطه استفاده نمی کنیم؟ پاسخ این است که حقیقتا ما میخواهیم کاملا مستقل باشیم

موفق و موید باشید
لینک مرجع