سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: پول
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
می خواهید پول بیشتری جذب کنید ؟

وقتی صحبت از قانون جذب به میان می آید بسیاری از مردم می خواهند یاد بگیرند چگونه از آن برای جذب پول استفاده کنند ، آنها شگفت زده اند بدانند چگونه عشق ، اتومبیل ، خانه ، شادی و هر چیز دیگری را جذب کنند اما پول برای بیشتر مردم نقطه آغاز است .، پس چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد ؟



برای جذب هر موردی .، به ویژه پول ، هفت راه صحیح وجود دارد :



1 ) پول ببخشید !

شاید عجیب به نظر برسد ، اما هر چه بیشتر ببخشید ، بیشتر به دست می آورید .، وگرنه نمی توانید در این مسیر موفق شوید . به هر کسی که از نظر روحی به شما حس خوبی می دهد آزادانه و آشکارا ببخشید . با خودتان عهد ببندید همیشه 10 درصد آنچه دریافت می کنید ، ببخشید .، اما در مقابل حسی که به شما می گوید : (( میزان بیشتری ببخشید !)) هوشمندانه تر عمل کنید .



2 ) روشن و واضح باشید .

به احتمال زیاد در ذهن ناخودآگاه شما باورهای محدود کننده ای درباره پول وجود دارد ، مانند (( پول مشکلات را جذب خواهد کرد ))، (( پول من را فردی مغرور خواهد کرد )) ، (( پول انسان را حریص می کند )) و (( افراد پول دار افاده ای هستند )) .

اگر شما هم ، چنین عقاید محدود کننده ای را باور دارید ، فکر می کنید بتوانید پول جذب کنید ؟ در واقع شما پول نداشتن را جذب می کنید ، زیرا باور ناخودآگاه شما ( پول بد است ) ، نیت خودآگاه شما ( من اکنون پول بیشتری را به زندگی خود جذب می کنم ) را نفی می کند و کنار می زند .



3 ) وارد عمل شوید .

بسیاری از مردم می نشینند و منتظرند پول مقابل آنها سبز شود ! مطابق ایده تان عمل کنید و ببینید که پول چگونه به سرعت برق و باد به طرفتان می آید . اگر همین حالا وارد عمل نشوید ، روزی ایده شما فاش شده و پول آن را فردی دیگر جذب خواهد کرد .



4 ) دلیل داشته باشید .

بسیاری از مردم پول را پس می زنند زیرا احساس می کنند شایستگی آن را ندارند . یکی از راه های اصلی حل این مشکل این است که پول را برای یک (( هدف )) بزرگ بخواهید .، وقتی می کوشید حس درونی و ناخودآگاه خود را روشن کنید ، هدفی بزرگ تر را برای کسب پول و ثروت تعیین کنید .

به طورکلی ، پول را برای دلیل بزرگتری بخواهید ، تا شخص خودتان .، این راهی زیبا برای جذب بیشتر پول است ، بدون این که آن را فقط برای خودتان بخواهید . تصور کنید زمانی که شما ثروتمندید ، بهتر می توانید به خانواده ، دوستان ، جامعه و حتی جهان کمک کنید . یکی از دلایل جذب بیشتر پول ((مفید بودن )) آن برای همه است .، نه فقط خود شما .



5 ) پشتیبان داشته باشید .

یکی از عاقلانه ترین کارهایی که برای رسیدن به هر هدفی می توانید انجام دهید ایجاد یا پیوستن به یک گروه ، یا نبوغ فکری است .

به طور کلی ، در کنار افرادی باشید که انرژی و حس الهام بخش شما را بالا نگه می دارند . شما می توانید به تنهایی هم پیشرفت کنید اما وقتی پشتیبان دارید ، پیمودن این مسیر آسان تر است . برنامه های صوتی ، کتاب ها و دیگر ابزار آموزشی هم می تواند پشتیبان شما باشند . وقتی درگیری ذهنی دارید از کتاب ها و نوارهای آموزشی الهام بخش کمک بگیرید تا انگیزتان افزایش یابد .

6 ) سپاسگزار باشید .

به خاطر پول و ثروت فعلی خود شکرگزار باشید .، حتی اگر ثروت چندانی ندارید ! خواهید دید که پول بیشتری جذب خواهید کرد . حس قدردانی سیگنالی می فرستد که برای شما چیزهای بیشتری برای شکرگزاری به ارمغان می آورد .



7 ) آنچه را دوست دارید انجام دهید .

هیچ حسی در کاری که از آن متنفرید ، وجود ندارد ! اگر در حال حاضر کاری را که انجام می دهید دوست ندارید راهی برای لذت بردن از آن بیابید . دنبال کردن آنچه نسبت به آن شور و اشتیاق دارید ، بزرگترین راز جذب ثروت است . دانی داچ ، دونالد ترامپ ، بیل گیتس و بسیاری از افراد موفق دنیا هم بر این باورند که (( شور و اشتیاق )) در کنار مواردی که گفته شد ، جواز استقلال مالی شماست .

5_002دوست دارید چه کاری انجام دهید .، حتی اگر برای آن هزینه ای دریافت نکنید ؟ این سرنخی برای آنچه باید انجام دهید است و البته یافتن راه هایی که باید صرف آن کنید .
جالبه
لینک مرجع