سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کمک در خصوص شغل ممنون میشم کمک کنید
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام من 21 سالمه و ساکن استان فارس شهر جهرم هستم تحصیلاتم فوق دیپلم معماریه و بهش علاقه ای هم ندارم #به تکنولوژی خیلی علاقه دارم#پدرم 9 ساله فوت کرده و من باید از یجایی برای کسب درامد شروع کنم لطفا بهت پیشنهاد بدین چیکار میتونم کنم که زود به درامد برسم؟ چه شغل هایی بهم پیشنهاد میکنید یا اینکه ادامه تحصیل رو پیشنهاد میکنید؟
الان دیگه از بس فکر کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم نمیدونم چیکار کنم دیگه همه میگن داره سنت بالا میره عجله کن کمکم کنید77
سلام، فکرتون رو محدود به استخدام شدن در جایی نکنید. زمینه هایی که علاقمند هستید را بسنجید و وضعیتشون را بررسی کنید و پیشنهاد میکنم در یک زمینه انتخابی حسابی وقت بزارید و متخصص بشید.
سعی کنید از شاخه به شاخه دیگر نپرید و در سختی ها مأیوس نشید بزرگترین سرمایه شما زمانه.
(12-27-2017 10:00 PM)farshad991 نوشته شده توسط: [ -> ]سلام، فکرتون رو محدود به استخدام شدن در جایی نکنید. زمینه هایی که علاقمند هستید را بسنجید و وضعیتشون را بررسی کنید و پیشنهاد میکنم در یک زمینه انتخابی حسابی وقت بزارید و متخصص بشید.
سعی کنید از شاخه به شاخه دیگر نپرید و در سختی ها مأیوس نشید بزرگترین سرمایه شما زمانه.

داداش همیشه به کامپیوتر و موبایل علاقه داشتم و متاسفانه چیزیه ک اشباع شده شما نظر خاصی ندارید؟؟؟
کامپیوتر و موبایل هر کدوم کلی زیرشاخه دارند به عنوان مثال برنامه نویسی اندروید و IOS که بازار بسیار خوبیم داره منتها اگر بخواید اصولی کد نویسی رو یاد بگیرید در بهترین حالت 4 تا 6 ماه زمان باید صرف کنید تا شروع به ساخت آپلیکیشن کنید (منظور آپلیکیشن های ساده و معمولی) و برای ایجاد آپلیکیشن نسبتا پیشرفته حدود 1 سال و یا بیشتر زمان نیاز است.
از اینترنت شروع کنید سایتهای زیادی هستند که میتونید از اموزشهای اونها استفاده کنید

هیچوقت امید خودتون رو از دست ندید دنیا پر از فرصتهای شغلی هست باید وقت بزارید و اونها رو پیدا کنید

توصیه میکنم کتابهای انگیزشی هم مطالعه کنید از جمله چه کسی پنیر مرا برداشت است یا کتابهای رواشناسی و موفقیت برایان تریسی یا ان غورباقه را قورت بده و کتاب رقص عقابها

[تصویر: 24234383.jpg]
لینک مرجع