سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: سوالات کاربردی-تراکت تبلیغاتی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
بازم سلام.
دوباره مزاحمتون شدم.
میخواستم دومین سوالم رو از شما عزیزان بپرسم.
---------------------------------------------
2-من در خیابان مشغول پخش تراکت های تبلیغاتی شرکتم هستم.و قرار است شما به عنوان رهگذر و یا مغازه دار و یا به عنوان یک مشتری فرضی از بنده تراکت را بگیرید.حال دو حالت در اینجا به وجود می آید 1-یا شما تراکت را از بنده میگیرید . 2-یا بدون توجه به دست من از کنارم رد می شوید.در حالت اول باز هم دو حالت وجود دارد:1-شما تراکت را می خوانید. 2-شما تراکت را نمی خوانید و پس گرفتن آن و گذشتن از کنار بنده آن را به سطل آشغال و یا روی زمین می اندازید.

------------------------------------------
من این مطلب رو بیان کردم تا شما رو تو اون فضا قرار بدم تابهترین پاسخ هارو بدید.
حالا از شما عزیزان میخوام که لطف کنید به پرسش های زیر جواب بدید:

1-چرا در حالت اول تراکت رو اصلا نگرفتید؟(چرا نسبت به تبلیغات من بی اهیمت بودید؟)
2-حالا که در حالتی قرار گرفتید که مجبور شدید از من تراکت رو بگیرید.چرا مطالعش کردید؟
3-حالا که لطف کردید و تراکت رو گرفتید چرا 10 قدم جلوتر اونو انداختید داخل سطل آشغال؟
4- زمانی که در هنگام عبور از خیابان کسی به شما تراکت تبلیغاتی میده و شروع به خوندن اون می کنید چه واکنشی رو از خودتون نشون میدید؟(یعنی براتون اهمیت داره؟)
5-حالا میخوام بدونم چجور تراکت تبلیغاتی ای روی شما تأثیر میزاره؟یعنی به چه نوع تراکت هایی حاضرید بها بدید؟
-----------------------------------------
خیلی لطف می کنید که به این سوالات پاسخ میدید.امیدوار که بعدا بتونم جبران کنم.
این محصول واقعا در ایران که چه عرض کنم در دنیا انقلابی در صنعت تبلیغات راه می اندازه.
مهدی جان سئوالات فوق العاده حرفه ای طرح شده و کل سئوالات می تواند بصورت کتابچه ای منتشر شود. ایمان دارم استقبال خوبی از آن بشود.
سئوالات را بعدا جواب خواهم داد.
ممنون آقا هوشنگ.من این سوالات رو دارم میپرسم تا یه انقلابی در زمینه تبلیغات هم تو کشور خودمون و هم تو کشور های دیگه به پا کنم.
البته این یه نرم افزار چند رسانه ای هستش که به کتاب هم تبدیل میخواد بشه.
در حالت اول که من فکر کنم چند دلیل ممکنه وجود داشته باشه, 1. فرصتی برای ماندن ندارم 2. تعداد پخش کننده های تراکت در این خیابان به خصوص در این نزدیکی زیادند 3. در اینجا با پخش کننده های قبلی در روزهای قبل برخورد کردم و میدانم که چی هستند. 4. تعداد کاغذهای ریخته شده در خیابان زیادند پس اینها همه شون به درد نخورن.
دوم 1.حس کنجکاوی مرا وادار می کند تا هر چند نگاه سطحی و کوتاهی بیندازم, 2. همیشه به دنبال اطلاعیه ها و تبلیغات مختلفی برای موضوعی هستم و الان فکر کردم این میتونه ربطی داشته باشد.
سوم 1. این همون تبلیغ تکراری که من قبلن دیده بودم 2. متنش طولانیه و حوصله خوندن ندارم 3. عنوان نامناسبی داره 3. این چیزی نبود که من دنبالش بودم
چهارم 1. ممکنه بخوام ازشون در برم چون به نوعی میخوان تبلیغات به دردنخور رو به خرد آدم بدن 2. می خوام ببینم چیه ولی اینها همشون کاربردی و به دردبخور نیستند 3. اگه یه چیزی باشه که نیاز ما رو رفع منه ممکنه به اون فکر کنم
پنجم 1. عنوان مناسب 2. متنش کوتاه, مفید و مختصر باشه و سعی نکنه با توضیحات زیاد منو خسته و سعی در توجیه محصولش داشته باشه 3. چیزی باشه که یکی از نیاز های منو رفع کنه
من هميشه تراكت هايي رو نگه داشتم كه توي جاي مناسب به من داده شده، مثلا توي پاساز فروش قطعات كامپيوتر بودم يه تراكت در همين زمينه كسي به من داد خوندمش و به مغازه مورد نظر سر زدم.
ولي اگه اين تراكت رو زماني ميگرفتم كه مشغول خريدن مانتو بودم اصلا نگه ش نمي داشتم.
لینک مرجع