01-15-2012, 12:02 AM
صفحه ها: 1 2
01-15-2012, 12:21 AM
به نظر من اگه تصویری از شغل مورد نظر روی کارت باشه با یک نگاه می شود فهمید که کارت برای چه موردی است و چند کلمه که بتونه منظورو بهتر برسونه به همراه شماره تلفن باید درج بشه
سادگی کارت هم خیلی مهمه معمولا آدما حوصله ندارند روی کارت بگردند تا ببینند چه خدماتی میده باید طوری باشه که بتونه با یک نگاه حرف خودشو بزنه
سادگی کارت هم خیلی مهمه معمولا آدما حوصله ندارند روی کارت بگردند تا ببینند چه خدماتی میده باید طوری باشه که بتونه با یک نگاه حرف خودشو بزنه
01-15-2012, 12:33 AM
واقعا فوق العاده بود.خیلی ممنون.هیچ جای دنیا یه همچین جامعه ی آماری پیدا نمیشه.خیلی لذت بردم واقعا تحلیل هاتون عالی بود.
من موفقیتمو مدیون تک تک شما عزیزان و برادران گل انجمن (البته آبجی مریم جای خودشو داره)هستم.
این تحلیل شما واقعا یک چیز واقع بینانه بود.و خیلی تونست به من کمک کنه.
بازم منتظر نظراتتون هستم.
من موفقیتمو مدیون تک تک شما عزیزان و برادران گل انجمن (البته آبجی مریم جای خودشو داره)هستم.
این تحلیل شما واقعا یک چیز واقع بینانه بود.و خیلی تونست به من کمک کنه.
بازم منتظر نظراتتون هستم.
02-12-2012, 03:22 PM
كارتي كه جنسش متمايز باشه و حتي تو طرحش هم بدون اينكه خونده بشه معلوم باشه كه در مورد چيه اين طور اگر بشه كه معركس
02-12-2012, 06:10 PM
باید در نگاه اول یک نکته ممتاز و متفاوت تو کارت باشه که از بین هزار تا کارت دیگر هم من بدونم این کارت ماله فلانیه.
نمی دونم یک طراحی ویژه و منحصر به فرد در عین حال کاملا ساده و مرتبت با شغل مورد نظر.
نمی دونم یک طراحی ویژه و منحصر به فرد در عین حال کاملا ساده و مرتبت با شغل مورد نظر.
02-12-2012, 06:47 PM
به نظر من اگه جنسش مثل کارت های عابر بانک باشه و مشخصات اصلی روش حک شده باشه خیلی به آدم احساس شخصیت میده و من که خودم هرگز حاظر نیستم این کارت رو بندازم دور.البته روش طرحهایی هم داشته باشه.
راستی میشه اینکار رو کرد؟
راستی میشه اینکار رو کرد؟
02-13-2012, 09:48 AM
سلام آقا مهدی
کارت ویزیت باید شماره تماسش بزرگ و خوانا باشه
نه توهم و ایتالیک که اصلا خونده نشده
خیلی مهمه
رنگش هم همینطور رنگ زرد به نظرم خیلی جذابه
بسته به نوع محصول عکس هم داشته باشه
ولی زیاد شلوغ نشه
اسم و شماره تلفن و آدرس سایت و نوع محصول
کارت ویزیت باید شماره تماسش بزرگ و خوانا باشه
نه توهم و ایتالیک که اصلا خونده نشده
خیلی مهمه
رنگش هم همینطور رنگ زرد به نظرم خیلی جذابه
بسته به نوع محصول عکس هم داشته باشه
ولی زیاد شلوغ نشه
اسم و شماره تلفن و آدرس سایت و نوع محصول
02-13-2012, 10:09 AM
اول بايد چند تا نكته رو در نظر گرفت تا برسه به مرحله چاپ كارت ويزيت:
اول شغل هست كه بسيار تاثير كذار هست با نام برند .....
برند هاي معروف يا كاربردي تر فقط يك شماره وادرس: مثل شركت هاي تبليغاتي همه ميدونند كارش چي هست...پس نيازي نيست عكس هاي محصولات تبليغاتي وليست خدمات رو اضافه كني
ولي شركت هاي گمنام وغير كاربردي در پشت كارت محل خوبي هست براي توضيح كارت شركت
دوم چه نوع كارتي ميخواي چاپ كني:
اگر ازاين كارتهاي معلولي كه جنسش فرق ميكنه ميخواي چاپ كني... بهترين نوع جنس كه بشه روش رو رنگبندي كارت مانور داد....بعضي از جنسها رنگ ها رو خوب قبول نمي كنند
ولي از كارتهاي خاص براي كار خودت طراحي كني.... شكل هاي مختلف با طرح هاي مختلف..... از كارتهاي حجمي...سه بعدي...ياطرح اجسام.... اينطوري انحصاري ميشي وهمه به يادت سريع مي افتن
سوم جامعي كه ميخواي كارت هارو بدي:
اقاي قربانيان گفتن پشت كارت حرف هاي مثبت بنويسي.... اين ميشه مال گروه مثبت نگرها
توشهرمون پشت كارتها شعر هاي حافظ وسعدي ومولوي رو مينويسند... اين ميشه مال شاعر ها وگروه هاي هنري
اينطوري ميشه تقسيم بندي كرد گروه هاي هدفت رو
چهارم: كسي كه كارت ميده چه سمتي داره تو اون تشكيلات:
بازارياب ها اكثرا براي خودشون كارت زدن كه فقط شماره خودشون واسم ونوع بازاريابي رو نوشتن...اينها نميتونند وادرس وشرحي از كالا ها بزنند....
اينا كارتهاي يكبار مصرف چاپ ميكنند... چون اينقدر بازار ياب هست كه نياز نباشه كارت كسي رو نگه داري
ولي مديران ومعاونان كارتهاي با عنوان سمت و مسوليت خودشون مي زنند ... اكثرا سعي ميشه كارت هاي اين گروه افراد رو نگه داري كنند
از اخر هم....
رنگ بندي و نوع طراحي كارت بسيار مهم هست...... هرچي نوع رنگ هاي انتخاب شده با نوع طرح وجنس كارت بهم بيان بيشتر استقبال ميشه براي نگه داري كارت
اول شغل هست كه بسيار تاثير كذار هست با نام برند .....
برند هاي معروف يا كاربردي تر فقط يك شماره وادرس: مثل شركت هاي تبليغاتي همه ميدونند كارش چي هست...پس نيازي نيست عكس هاي محصولات تبليغاتي وليست خدمات رو اضافه كني
ولي شركت هاي گمنام وغير كاربردي در پشت كارت محل خوبي هست براي توضيح كارت شركت
دوم چه نوع كارتي ميخواي چاپ كني:
اگر ازاين كارتهاي معلولي كه جنسش فرق ميكنه ميخواي چاپ كني... بهترين نوع جنس كه بشه روش رو رنگبندي كارت مانور داد....بعضي از جنسها رنگ ها رو خوب قبول نمي كنند
ولي از كارتهاي خاص براي كار خودت طراحي كني.... شكل هاي مختلف با طرح هاي مختلف..... از كارتهاي حجمي...سه بعدي...ياطرح اجسام.... اينطوري انحصاري ميشي وهمه به يادت سريع مي افتن
سوم جامعي كه ميخواي كارت هارو بدي:
اقاي قربانيان گفتن پشت كارت حرف هاي مثبت بنويسي.... اين ميشه مال گروه مثبت نگرها
توشهرمون پشت كارتها شعر هاي حافظ وسعدي ومولوي رو مينويسند... اين ميشه مال شاعر ها وگروه هاي هنري
اينطوري ميشه تقسيم بندي كرد گروه هاي هدفت رو
چهارم: كسي كه كارت ميده چه سمتي داره تو اون تشكيلات:
بازارياب ها اكثرا براي خودشون كارت زدن كه فقط شماره خودشون واسم ونوع بازاريابي رو نوشتن...اينها نميتونند وادرس وشرحي از كالا ها بزنند....
اينا كارتهاي يكبار مصرف چاپ ميكنند... چون اينقدر بازار ياب هست كه نياز نباشه كارت كسي رو نگه داري
ولي مديران ومعاونان كارتهاي با عنوان سمت و مسوليت خودشون مي زنند ... اكثرا سعي ميشه كارت هاي اين گروه افراد رو نگه داري كنند
از اخر هم....
رنگ بندي و نوع طراحي كارت بسيار مهم هست...... هرچي نوع رنگ هاي انتخاب شده با نوع طرح وجنس كارت بهم بيان بيشتر استقبال ميشه براي نگه داري كارت
04-15-2013, 04:49 PM
من کارت ویزیتیو د وس دارم که
01 رنگ بندی اصولی داشته باشه
02 ازرنگای اصلی و رنگای کلاسیک مدرن یا ترکیبی
03 ( فونت) منحصربه فرد یا گرافیکی یا حروف ابدایی که گاهی سرمون میزنه یه تغیراتی در فونت با ایدیه خودمون بدیم
04 دارای کاغذ عالی وترجیحا کلا مات باشه که پرستیژ خاصی میده تو هر کاری
05 نام وفامیلی کوچیک آدرس و یه شرح مختصرو مفید بدون عکس
06 نبایدم کارو شلوغ کرد کارشلوع ( کارت ویزیت شلوغ به نظرم اصلا خوب نیستو خیلیم زشت میشه )
01 رنگ بندی اصولی داشته باشه
02 ازرنگای اصلی و رنگای کلاسیک مدرن یا ترکیبی
03 ( فونت) منحصربه فرد یا گرافیکی یا حروف ابدایی که گاهی سرمون میزنه یه تغیراتی در فونت با ایدیه خودمون بدیم
04 دارای کاغذ عالی وترجیحا کلا مات باشه که پرستیژ خاصی میده تو هر کاری
05 نام وفامیلی کوچیک آدرس و یه شرح مختصرو مفید بدون عکس
06 نبایدم کارو شلوغ کرد کارشلوع ( کارت ویزیت شلوغ به نظرم اصلا خوب نیستو خیلیم زشت میشه )
صفحه ها: 1 2