سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: تفریحات ابرثروتمند های دبی، از رویا تا واقعیت
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید دبی بیش از 20000 ابر میلیونر را در خود جای داده. طبق گزارش The Wealth Report 2016 دبی پنجمین شهر استراتژیک دنیا و سکونت گاه ابر ثروتمند‌های جهان است. به طور حتم تفریحاتی که در این شهر لوکس و مدرن در اختیار این افراد قرار می گیرد متفاوت از آن چیزی است که تا کنون دیده و یا شنیده اید. در این مقاله قصد داریم سری به محبوب‌ترین و لوکس ترین تفریحات ثروتمند های دبی بزنیم با همگردی همراه باشید.
Dubai

1) سبکی جدید را امتحان کنید

آیا به دنبال یک تاکسی منحصر به فرد هستید؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که هلیکوپتر را امتحان کنید. یا اینکه دلتان می خواهد سوار بر یک رولز رویس اشرافی در خیابان های فوق مدرن دبی چرخی بزنید و از لحظات توردبی خود لذت ببرید؟اگرچه انتخاب‌های دیگری هم در اختیار شما قرار داده شده، می‌توانید یک فراری آخرین مدل کرایه کنید و آن طور که دلتان می خواهد به گشت گذار در تورمسافرتی خود بپردازید.
Helicopter

2) حیوانات خانگی نادر

شاید نگه داری ببر یا پلنگ به عنوان حیوان خانگی آنچنان در دنیا مرسوم نباشد، اما ثروتمندان ساکن دبی سبکی جدید و مختص به خود دارند. در دبی می توانید به صورت قانونی حیوانات نادر را در منزل نگه داری کنید. این البته به نظر تمام گردشگران توردبی عجیب است که کسی را در حال قدم زدن با یک گربه‌ی وحشی در خیابان ببینند، اما اگر در طول تورمسافرتی خود با این صحنه روبه رو شدید تعجیب نکنید و غافلگیر نشوید.
حیوانات خانگی

3) مهمانی های عجیب

پارتی ثروتمندان دبی زبانزد عام و خاص است در این پارتی‌ها فاکتورهزینه‌ها در آخرین درجه اهمیت قرار می گیرد. آنچه مهم است حفظ پرستیژ و استایل خاص کسی است که مهمانی را برگزار کرده. انواع غذاهای فوق گران از اقصی نقاط جهان در این مهمانی ها سرو می شود. می توانید از رقص‌نورهای فوق حرفه ای تا آتش بازی های عجیب را در این مهمانی ها مشاهده کنید اگر چه ماجرا به اینجا ختم نمی شود، محوطه‌ای که مهمانی در آن برگزار می شود، منظره‌ی فوق العاده ی دریا و ... در این مهمانی ها نقشی اساسی ایفاء می کنند.
مهمانی های دبی

4) طلا و جواهرات

صد البته که ثروتمندان دبی علاقه ای خاص به نمایش ثروت خود دارند. می‌توانید وجه‌های این تمایل را در طلاکاری‌هایی که در ماشین‌ها، لوازم منزل و حتی دستگاه‌های الکترونیکی و دیجیتالی این افراد به کار گرفته شده مشاهده کنید، بنابراین دفعه‌ی آینده که عازم توردبی شدید با دقت بیشتری به اطراف خود توجه کنید. شاید با یکی از این ابر ثروتمند ها در یکی از مجتمع های خرید هم قدم بودید.

ماشین های طلاکاری دبی 5) ورزش های غیر معمول

تا به حال به این فکر کرده اید که پرش از هلیکوپتر چه حسی را به شما منتقل می کند؟ اگر به دنبال کشف این تجربه هستید کافی است که یک هواپیما اجاره کنید و با دوستان خود راهی توریک روزه ای سرشار از ماجراجویی و هیجان شوید. می توانید در پرواز خود از جزایر مصنوعی Palm Jumeirah دیدن کنید و سبک دیگری از تفریحات را به خاص ترین شیوه ی ممکن تجربه کنید. البته قبل از اینکه با موسسه ی کرایه ی هواپیما تماس بگیرید به هزینه‌های این تفریح خاص هم عمیقا فکر کنید.
پرش از هلیکوپتر دبی
لینک مرجع