07-12-2016, 01:56 PM
با سلام و روبخیر خدمت دوستان
دوستان همانطور که بهتر میدونید موفیقیت در بازاریابی تحقیقات صحیح و شناخت بازار است که ریسک شروع هرکاری رو کم و کمتر میکند.
در تحقیقات بازار هدف ،بدست آوردن اطلاعات عمیق و درست است تا بدانید چه محصولی را به چه قیمتی و کجا میتوان عرضه کرد که احتمال موفقیت در آن بیشتر باشد ویا اینکه محصولی را که درفکر پخش یا تولید در آن هستید چه اشخاص حقیقی و یا حقوقی این محصول را با چه قیمت و حاشیه سودی برای مغازه دار در سطح شهر توزیع می شود.
این اطلاعات به شما کمک می کند که با ریسک پایین تر و اطمینان بیشتری قدم برداشته اولین قدم علی الخصوص برای پخش یک محصول تحقیقات بازار از بازار هدف است.
به عنوان مثال شما میخواهید محصولی را مانند زعفران ،ذغال ،حبوبات یا ادیه از تولید کننده و یا عمده فزوش تهیه وبین مغازه دار ها عرضه کنید ایبتدا باید بدانید چه شرکت هایی پخش این محصول را برعهده دارند و یا به چه مبلغی به مغازه دارها می فروشند از این طریق میتوان پی برد که شما محصول را به چه قیمتی می توانید عرضه کنید و خیلی اطلاعات مفید و کاربردی تر .
دلیل بنده برای توضیح این موارد به شما دوستان عزیز این است که بنده و گروهی از همکارانم در زمینه تحقیقات بازار به طور حرفه ای فعالیت داشته و میتوانیم به شما در زمینه های مورد نظرتون کمک کرده تابهتر وبا دید روشن تری قدم در بازار کار بردارید.
سوالی بود در خدمتم
دوستان همانطور که بهتر میدونید موفیقیت در بازاریابی تحقیقات صحیح و شناخت بازار است که ریسک شروع هرکاری رو کم و کمتر میکند.
در تحقیقات بازار هدف ،بدست آوردن اطلاعات عمیق و درست است تا بدانید چه محصولی را به چه قیمتی و کجا میتوان عرضه کرد که احتمال موفقیت در آن بیشتر باشد ویا اینکه محصولی را که درفکر پخش یا تولید در آن هستید چه اشخاص حقیقی و یا حقوقی این محصول را با چه قیمت و حاشیه سودی برای مغازه دار در سطح شهر توزیع می شود.
این اطلاعات به شما کمک می کند که با ریسک پایین تر و اطمینان بیشتری قدم برداشته اولین قدم علی الخصوص برای پخش یک محصول تحقیقات بازار از بازار هدف است.
به عنوان مثال شما میخواهید محصولی را مانند زعفران ،ذغال ،حبوبات یا ادیه از تولید کننده و یا عمده فزوش تهیه وبین مغازه دار ها عرضه کنید ایبتدا باید بدانید چه شرکت هایی پخش این محصول را برعهده دارند و یا به چه مبلغی به مغازه دارها می فروشند از این طریق میتوان پی برد که شما محصول را به چه قیمتی می توانید عرضه کنید و خیلی اطلاعات مفید و کاربردی تر .
دلیل بنده برای توضیح این موارد به شما دوستان عزیز این است که بنده و گروهی از همکارانم در زمینه تحقیقات بازار به طور حرفه ای فعالیت داشته و میتوانیم به شما در زمینه های مورد نظرتون کمک کرده تابهتر وبا دید روشن تری قدم در بازار کار بردارید.
سوالی بود در خدمتم