سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: چهارمین مجمع جهانی مدیریت
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آنچه در اين دوره خواهيم آموخت :
- رموز استخدام استعدادهای جوان وبهترین بهره گیری از آنها .

- چگونگی ساخت برندهای لوکس و یادگیری درسهای بزرگ از برندهای لوکس و مطرح جهان.

- تکنیکها و شیوه های ساخت چشم اندار ( Vision )و ماموریت ( Mission) سازمانی با الگو برداری از 10 برند اول جهان.

-4 گام جادویی برای حفظ مادام العمر مشتریان و افزایش سود آوری و جذب مشتریان جدید.

-7 استراتژی اثر بخش در ساخت شهرت جهانی و در نتیجه فروش باقیمتهای بیشتر.

-7 تکنیک موثر و اثر بخش در ایجاد صمیمیت و دوستی و افزایش ارتباطات با مشتریان تنها در یک دقیقه .

-12 استراتژی مطرح و جهانی آلن پیز جهت مجاب کردن مشتری به عقد قرارداد و پرداخت فوری.
- بهره گیری و استفاده از ماتریس جهانی Blass در ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان و فراتر رفتن از مرزها و اقدامات روزمره و متعارف .

-اصول و شیوه های مذاکرات پر نفوذ و اثر بخش و ایجاد تجربه به یاد ماندنی در مذاکرات.

-رازهای ایجاد استرس و رقابت در میان کارکنان سازمان جهت افزایش بهره وری


اطلاعات مربوط به این همایش از طرف دوستان برای من ارسال شد و فکر کردم اطلاع رسانی اون بد نباشه. این همایش در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار میشه .برای کسل اطلاعات بیشتر می تونید به سایت زیر مراجع کنید:
http://worldforum.ir/
كي؟كجا؟
27 و 28 بهمن 1390
مرکز همایشهای بین المللی صداو سیما

اطلاعات کامل داخل سایت هست.
لینک مرجع