سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: چراغ سبزي به بازاريابان اينترنتي
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش خبرگزاری مهر، آمار منتشر شده بر روی وب سایت Internet World Stats نشان می‌دهد تعداد کاربران اینترنت ایران در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال گذشته با افزایش 10 درصدی به تعداد ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است ، به بیانی دیگر بیش از 50% از حدود ۷۲ میلیون نفر کاربر اینترنت در خاورمیانه ، به کشور ایران اختصاص دارد و این با سرعت اینترنت ایران که در بین ۱۶۸ کشور رتبه ۱۶۷ دار د یک شگفتی محسوب می شود


روزنامه دنیای اقتصاد امروز نوشت: روند نفوذ اینترنت در زندگی روزمره ایرانیان همچنان ادامه دارد و در سال‌های اخیر هم سرعت بیشتری پیدا کرده است تا حدی به طور میانگین هر ایرانی در هفته 21 ساعت آنلاین می باشد. تعداد کاربران اینترنت پرسرعت (ADSL) در ایران ۷۰۰۰۰۰۰ نفر است که این رقم در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است. بیشتر از 57% از کاربران اینترنت در ایران هر روز از ایمیل استفاده می کنند
اینها همه آمارهایی است که چراغ سبز ورود به فضای وب از طریق بازاریابی اینترنتی است . یک رسانه کاملا تعاملی و خالی از حضور بسیاری از رقبا.
· بسیاری از رقبا هنوز فرصت حضور در فضای اینترنت را تجربه نکرده اند ، شما پیشقدم باشید
بازاریابی اینترنتی همان اهداف بازاریابی سنتی را دنبال می کند با این تفاوت که بازاریابی اینترنتی با بکارگیری ابزارها و روشهای بدیع فناوری نوین به دنبال نوآوری می باشد.
می توان بازاریابی اینترنتی را اینگونه تعریف نمود:اداره ارتباط متقابل مشتری در یک محیط پیشرفته رسانه ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه.
اهمیت این روش به حدی است که به عنوان مثال در سال 2009 فقط در کشور انگلستان حجم مبادلات صورت گرفته توسط آن در حدود 692 میلیون پوند و در سال 2010 این مبلغ در ایالات متحده معادل 1400 میلیون دلار بوده است. براساس مرکز تحقیقات و توسعه گروه فورچون 500 ، شرکت های عضو این گروه با تمرکز بر تبلیغات و بازاریابی اینترنتی هزینه های کلان و هنگفت کمپین های های تبلیغاتی خود را تا حداقل 100 برابر کاهش داده اند .
مريم خانم روش هاي كاربردي ونوين براي تبليغ در اينترنت سراغ داري؟
لینک مرجع