سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: درخواست راهنمایی برای جلوگیری از تجربه تلخ مجدد
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
من چند وقت پیش با این سایت آشنا شدم و رحیه خیلی بالایی برای کار پیدا کردم و با یه نفر شریک شدم و یک خدمات کامپیوتری راه اندازی کردیم اما متاسفانه بعد از چند ماه به دلیل مساعلی مجبور شدم سهم خودم رو با یک میلیون ضرر بفروشم اونم چک گرفتم برا برج 11 تو این مدت تونستم نمایندگی یک کانون آگهی نامه رو بگیرم و الان یک جایی رو اجاره کردم که به عنوان دفتر ازش استفاده کنم میخام در کنار کانون آگهی نامه پروژه های دانشجویی اتوکد-کریر و ... رو انجام بدم و همچنین انجام امور تبلیغاتی مثل هدایای تبلیغاتی و کارت ویزیت واینجور کارها برای شروع کار فقط میتونم یه دستگاه کپی و پرینت رنگی تهیه کنم و دوتا سیستم کامپیوتر مغازه ایی هم که اجاره کردم طبقه بالای پاساژ هست که یک کتاب فروشی و یک خدمات کامپیوتری دیگه هم روبروشه(دقیقا تو همون طبقه) ---دوستان خوشحال میشم نظرات و راهنمایی های شما رو بشنوم و استفاده کنم تا دوباره شکست نخورم تو کار و نخوام ضرر بدم همچنیم منتظر پیشنهادات شما برای نحوه جذب آگهی در آگهی نامه هستم
در مورد کارهای دانشجوییتصمیم دارم بین 10تا40 درصد به دانشجوها تخفیف بدم
دوستان واقعا به کمک و راهنماییتون نیازمندم
هیچکس نطری نداشت
تبلیغات کن. مثلا شما توی محله نارمک خدمات تبلیغات و چاپ و این جور چیزها داری. اولا مغازت باید یه جایی باشه که دسترسی بهش راحت باشه. بعد کل منطقه رو با تراکتای خودت منور کن. هر سری هم یک مدل بزن. و این تراکتت باید نمونه کارت باشه یعنی طرف دید بگه عجب تراکت خوشگلی زده بدم همین برام تراکت چاپ کنه. یک بار ریسو یک بار تحریر رنگی یک بار گلاسه یک بار جتی کارت ویزیت بزن. یا تبلیغات تلگرام و اس ام اس تو منطقه بذار. یک ریسوگراف عالی و با کیفیت بخر. کارهای چاپ رنگی رو هم بده یک جای مطمئن. کیفیت کارت عالی باشه مشتری التماست میکنه که کارشو انجام بدی. پول خوب هم میده.
طراحیت باید خوب باشه. من خودم باشم حاضرم مثلا به جای 800 تومن 1.500 بدم ولی طراح حرفه ای بگیرم. هم کارو سریع انجام میده هم حرفه ایه.
(10-15-2015 08:47 PM)tataloo نوشته شده توسط: [ -> ]تبلیغات کن. مثلا شما توی محله نارمک خدمات تبلیغات و چاپ و این جور چیزها داری. اولا مغازت باید یه جایی باشه که دسترسی بهش راحت باشه. بعد کل منطقه رو با تراکتای خودت منور کن. هر سری هم یک مدل بزن. و این تراکتت باید نمونه کارت باشه یعنی طرف دید بگه عجب تراکت خوشگلی زده بدم همین برام تراکت چاپ کنه. یک بار ریسو یک بار تحریر رنگی یک بار گلاسه یک بار جتی کارت ویزیت بزن. یا تبلیغات تلگرام و اس ام اس تو منطقه بذار. یک ریسوگراف عالی و با کیفیت بخر. کارهای چاپ رنگی رو هم بده یک جای مطمئن. کیفیت کارت عالی باشه مشتری التماست میکنه که کارشو انجام بدی. پول خوب هم میده.
طراحیت باید خوب باشه. من خودم باشم حاضرم مثلا به جای 800 تومن 1.500 بدم ولی طراح حرفه ای بگیرم. هم کارو سریع انجام میده هم حرفه ایه.

ممنون از راهنماییت دوست عزیز در مورد آگهی گرفتن چیبرای کانون اگهی نامه
لینک مرجع