سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: زندگینامه هویی وینگ مائو.اولین مالک خصوصی هتل ها در چین
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
زندگینامه هویی وینگ مائو.اولین مالک خصوصی هتل ها در چین
هویی وینگ مائو کارآفرین و میلیاردر چینی و همچنین موسس و رییس شرکت شیمائو پراپرتی (شرکت دارایی شیمائو) است. وی با ثروت 3/3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده دویست و هشتاد و هفتم ثروتمندان جهان در فهرست فوربز قرار گرفت. شرکت او یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه توسعه دارایی‌ها و املاک در چین به شمار می‌رود.
هویی وینگ مائو (که نام دیگر او ژو رانگ مائو است) در سال 1950 در شیشی در استان فوجیان در چین به دنیا آمد و در همین استان بزرگ شد. او بزرگ‌ترین فرزند خانواده در میان 7 خواهر و برادر خود بود. هویی وینگ مائو پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان و طی انقلاب فرهنگی در دهه 1960 برای کار به حومه شهر فرستاده شد. وی در دهه 1970 به هنگ کنگ مهاجرت کرد و در آنجا به عنوان یک کارگر نساجی مشغول به کار شد.
هویی وینگ مائو ادعا می‌کند که در سال 1988 مبلغ 2/1 میلیون یوان چین را در یک کارگاه نساجی در نزدیکی شهر محل زندگی خود سرمایه‌گذاری کرده، اما قصد داشته که به جای آن یک هتل بسازد، گرچه سرمایه‌گذاری در هتل‌های شخصی در آن زمان ممنوع بوده است. با این حال تا زمانی که آن ساختمان به اتمام رسید سیاست‌های دولت نیز تغییر کرد و به مالکان خصوصی اجازه داده شد که هتل‌های خود را داشته باشند. هویی وینگ مائو به همین دلیل کاربری ساختمان خود را به هتل داری تغییر داد و تبدیل به اولین مالک خصوصی یک هتل سه ستاره در چین شد. او سپس کار سرمایه‌گذاری در مجتمع‌ها و اقامتگاه‌های مسکونی و توسعه این املاک در استان فوجیان را آغاز کرد.

[تصویر: 147.jpg]
جهت مطالعه کامل این زندگی نامه به آدرس وب سایت شخصی ماهان تیموری مراجعه کنید:

http://mahanteymouri.com/Hui-Wing-Mau-Billionaire]
هرروز در این وب سایت زندگینامه یک فرد موفق و ثروتمند ازتمامی نقاط جهان به نمایش گذاشته میشود که مطالعه هریک از این زندگی نامه ها میتواند تاثییر بسیار مثبتی در زندگی روزمره شما بجابگذارد و باعث تغییر نگرش شمابه زندگی شخصی و اتفاقات پیرامون جهان اطرافتان خواهد داشت.
http://www.mahanteymouri.com
لینک مرجع