سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: زندگینامه والتر هائفنر.ثروت سن نمیشناسد.پیرترین میلیاردر دنیا.
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
زندگینامه والتر هائفنر.ثروت سن نمیشناسد.پیرترین میلیاردر دنیا.
والتر هائفنر، بزرگ ترين سهامدار شرکت CA، شرکت توليدکننده نرم افزارهاي تکنولوژي اطلاعات، است. مجله فوربز او را در سال 2010 با ثروت 3/3 ميليارد دلار به عنوان دويست و هشتاد و هفتمين ثروتمند جهان معرفي کرد. او همچنين در سال 2010 با سن 100 سال به عنوان پيرترين ميلياردر جهان معرفي شد.
والتر هائفنر در 13 سپتامبر سال 1910 در شهر زوريخ در سوئيس متولد شد. او در جواني براي کار به شعبه شرکت جنرال موتورز در سوئيس رفت و به اين شکل به عنوان يک کارمند به صنعت اتومبيل وارد شد. والتر هائفنر در دانشگاه ليون تحصيل کرد و از اين دانشگاه با مدرک کارشناسي فارغ التحصيل شد. او سپس تحصيلات خود را در دانشگاه زوريخ و در رشته MBA ادامه داد.
هائفنر در نهايت به انگليس رفت و در اين کشور يک فرانشيز اتومبيل خريد زماني که به کشور خود بازگشت يک بنگاه معاملات فولکس واگن داير كرد. او شرکت اتومبيل و موتور AMAG را در سال 1945 در زوريخ تاسيس کرد.
والتر هائفنر بعد از مدتي به نقش مهمي که کامپيوتر مي توانست در معاملات بازي کند پي برد و به همين دليل تصميم گرفت که به اين بازار وارد شود. وي در سال 1957 شروع به واردات سيستم هاي IBM به سوئيس کرد.
هائفنر اولين کسي بود که واردات اينگونه محصولات را شروع کرد. اين فعاليت هاي واردات سيستم هاي IBM منجر به فراهم شدن مقدمات تاسيس شرکت مرکز اتوماسيون شد. والتر هائفنر در سال 1964 اين شرکت را که يک شرکت خدمات کامپيوتري بود در زوريخ تاسيس کرد.
والتر هائفنر در سال 1976 فعاليت کسب و کار خود را به ايالات متحده گسترش داد و در سال 1987 نيز شرکت خود را با شرکت شرکاي کامپيوتري، که مالک آن راسل آرتزت و چارلز وانگ بودند، ادغام کرد. به اين شکل هائفنر در حال حاضر با مالکيت 24 درصد سهام اين شرکت تبديل به بزرگ ترين سهامدار اين شرکت که نام آن به CA تغيير کرده شده است. در حال حاضر دفتر مرکزي شرکت CA در ايسلانديا در نيويورک در ايالات متحده واقع شده است. درآمد اين شرکت در سال 2010 در حدود 4/4 ميليارد دلار و درآمد خالص آن در حدود 772 ميليون دلار برآورد شده است. مجموع دارايي هاي شرکت CA در سال 2010 در حدود 11.838 ميليارد دلار بود. همچنين در اين سال بيش از 13200 نفر براي اين شرکت کار مي کردند. کار اصلي شرکت CA که يکي از شرکت هاي فهرست فورچون 500 است، مديريت و ايجاد امنيت در محيط هاي تکنولوژي اطلاعات را انجام داده و به سازمان ها در ارائه خدمات تکنولوژي اطلاعات منعطف تر کمک مي کند.
هائفنر همچنين در حال حاضر مالک بنگاه هاي زنجيره اي معاملات اتومبيل در سوئيس به نام AMAG است. شرکت AMAG در حال حاضر شرکت وارد کننده عمده فولکس واگن، سيت، اسکودا و آئودي در سوئيس است. شرکت AMAG همچنين تا سال 2008 کار واردات خودرو پورشه را به بازار سوئيس انجام مي داد. والتر هائفنر ازدواج کرده و دو فرزند دارد. وي در حال حاضر ساکن زوريخ در سوئيس است.

جهت مطالعه کامل این زندگی نامه به آدرس وب سایت شخصی ماهان تیموری مراجعه کنید:

[تصویر: 30-1.jpg]
[url]mahanteymouri.com/Walter-Haefner-Billionaire[/url
هرروز در این وب سایت زندگینامه یک فرد موفق و ثروتمند ازتمامی نقاط جهان به نمایش گذاشته میشود که مطالعه هریک از این زندگی نامه ها میتواند تاثییر بسیار مثبتی در زندگی روزمره شما بجابگذارد و باعث تغییر نگرش شمابه زندگی شخصی و اتفاقات پیرامون جهان اطرافتان خواهد داشت.
[url]http://www.mahanteymouri.com[/url
لینک مرجع