سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کمک برای راه اندازی خط تولید ظروف یک بار مصرف
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با سلام
ضمن خسته نباشیددر شهری زندگی میکنم که کارگاه تولید ظرف یکبار مصرف در ان وجود ندارد نیاز این شهر و روستاهای اطراف ان ماهیانه بیست و پنج هزار ظرف (تنها از نوع یک کیلویی رو سوال کردم) میباشد و در مراسمات مذهبی تقاضا برای انواع ظرف و لیوان بشدت بالا میرود لازم به ذکر است این نیاز توسط فروشگاههای سطح شهر که عمدتا جنس خود را از یک تولیدی با فاصله 300 کیلومتری تامین میکنند
سوال بنده این است آیا این میزان مصرف ارزش ایجاد یک تولیدی را دارد? با توجه به اینکه مکان مناسب این کار را در اختیار دارم برای این میزان تولید چقدر باید برای دستگاه ها هزینه کنم ?
همچنین اگر دوستان یا آشنایانی سراغ دارید که تولیدی این کار را دارند و بتوانند حد اقل طی یک دوره سه ماهه به من آموزش بدهند معرفی نمایید.
با تشکر
دوستانی که اطلاعاتی دارند,لطفا دریغ نفرمایند,با تشکر
:sشما هیچ اطلاعاتی از تولید ظروف یکبار مصرف ندارید و توصیه می کنم وارد اینکار نشید.غیراز هزینه مکان حداقل پنجاه تومن برای دستگاه و سی تومن برای دو دست قالب و پنجاه تومن برای مواد اولیه نیاز دارید.دوم اینکه گرفتن مجوز از بهداشت خیلی سخته. تولید ظروف باید بیست و چهار ساعته کار کنید و دستگاه نباید خاموش بشه.من تولیدکننده هستم و دردسرهای اینکار میدونم و مطمئن باشید شما خسارت خواهید دید.آنقدر تولیدکننده زیاد شده که با حداقل سود دارن جنس ها را بصورت چک چندماهه می فروشند.شما هم تازه کار هستید و باید مواد رو نقدی بخرید و چون تولید چمدانی نمیتونید داشته باشید هزینه تمام شده برای شما بیشتر از قیمت خرید مغازه دارا میشه.یک کار تخصصی هست و باید مسایل فنی دستگاه رو بلد باشید.با اینحال اگر بازهم خواستید کار کنید راهنمایی می کنم.در هر سالنی نمیزارن تولید کنید.بهداشت هفت خان رستم داره و کلی هزینه برات درست می کنند.
(12-23-2011 03:41 PM)smagoli نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان عزیز
میخواستم بدونم برای راه اندازی خط تولید تولید ظروف یک بار مصرف چه چیز هایی نیاز است.
چقدر هزینه ی اولیه لازم است و حدود سود خالص ماهیانه چقدر خواهد بود؟؟
بازار یابی به چه شکلی باید باشد و اینکه ایا این کار صرف اقتصادی دارد یا خیر؟؟

به طور کل یک مجموعه ی اطلاعات جامع در این زمینه میخوام،
از دوستان اگر کسی در این زمینه اطلاعاتی داره کمک کنه ممنون میشم

چرا دوستان فقط تشکر کردن؟؟
کسی نظری نداره در این زمینه؟؟

نامن
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع