سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: خواهشاًًً مشاوره بدين در مورد راه اندازي كارگاه قند خردكني و بسته بندي!!!
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
بچه ها من ميخوام يه كارگاه قند خرد كني و بسته بندي اون بزنم ولي واقعا نياز شديدي به مشاوره هاي شما عزيزان دارم! در موردش تحقيق كردم و ميدونم چي به چيه و ميدونم تو منطقه اي كه هستم اينكار ميگيره!
ولي از قيمت دستگاهها و اينكه براي شروع كار چه دستگاههايي بخرم، اينكه چه مجوزهايي بايد بگيرم و چه حقوقي براي كارگرها در نظر بگيرم و چجور هزينه كنم در كل نياز به يه يك بررسي مالي حتي اگر بشه ميخوام يه مشاور بهم معرفي كنين چون بايد كارها با برنامه و اقتصادي صورت بگيره و از ريخت و پاش اضافي جلوگيري بشه!
خواهشا راهنماييم كنيد عزيزان يا يك كسي كه مجربه در اين زمينه بهم معرفي كنيد.
باتشكر
سلام دوست عزیز خاک قند هم میتونی به قنادیها بفروشی
برای پخش و فروش قندها چکار میکنی؟
تو شهري كه هستم و شهرهاي اطرافشم توليد كننده قند و بسته بندي نداره، خودم توليد و با برند خودم بسته بندي ميكنم و ميفروشم به سوپرماركتها!
سلام دوست عزیز سوپریها قند فله میفروشی؟
مجوز سازمان غذا دارو و بهداشت و ثبت پروانه بهره برداری نمیگیری؟
بسته بندي ميكنم با نام خودم،‌برا بسته بندي پروانه بهداشت ميگيرم
برا كارگاه هم پروانه كار
حقوق کارگرات رو میدونی طبق اداره کار بدی که با حق اولاد و سنوات میشه 820 تومن
سلام در بهترین شرایط میزان قندی که بدست شما میرسه 80 درصده اولا باید قبل از هر کار فکر 20 تا 25 درصد خاکه قند رو بکنید که البته 5 درصد غیر قابل استحصاله قبل از اینکه شروع بکار بکنید فکر 20 تا 25 درصد ضایعات رو بکنید مشتری براش پیداکنید اگه برای ضایعات مشتری پیدا کردید اونوقت فکر شروع بکار و خرید دستگاه رو بکنید و الا مثل خیلی ها شروع نکرده جمع میکنید قبل از شروع به تولید هم پیشنهاد میکنم از کار بازاریابی شروع کنید که با این کار بازار سنجی هم کرده باشید من معمولا سرم شلوغه الان هم بعد از چندین ماه شاید هم سال شده باشه به این سایت سر میزنم اما قبلا خیلی از این کار ها رو مخصوصا در زمینه صنایع غذایی تجربه کرده ام موفق باشید www.....ir
سلام دوست عزیز.
من شخصا تجربه کار رو داشتم و واقعا چیزی جز ضرر ندیدم.
دستگاهی که خریدم پرت بالا داشت اعصابمو بهم ریخته بود از طرفی دستگاه کاملا غیراستاندارد بود.
شما اگه بتونی دستگاهی پیدا کنی که پرتتو بیاره پایین و همچنین استاندارد باشه فکر میکنم بتونی کار کنی.
دستگاهی که من داشتم طوری بود که تیغ بالا قالب بود یعنی قند میزاشتی تو قالب تیغم بالا دستت بود دیر مجنبیدی دستتو مکشید بالا.
یکی از شاگردام و یکی از اقوام نزدیکم دستشون قطع شد برا این مغازه و بنده هم بعد از قطع شدن دسته یکی از اقوام نزدیکم مغازه رو دادم رفت با دستگاه و همه چی واقعا الان دارم میگم بغض کردم که چرا این اتفاق افتاد بخاطر یه مشت دستگاه غیر استاندارد.
در زمینه پخشش خیلی باید خوب کار کنی واگرنه میمونه رو دستت
انشالله موفق باشی
دوستانی که این کار رو انجام میدن خاکه قند قیمت مناسب داشته باشند خریدارم
سلام
در مجموع کار بدی نیست من یه مدت این کار رو میکردم
فقط یه چیز خیلی خیلی مهم حتما دستگاهی رو تهیه کن که حتی المکان خاک قند کمتری تولید کنه چون خاک قند اگر از درصدی بیشتر بشه حتی سودت رو زیر سوال میبره و نوع قندی رو هم که مصرف میکنی توی این موضوع خیلی تاثیر گزاره
در مجموع کار بدی نیست
لینک مرجع