07-14-2015, 12:12 PM
سلام.
من یک زمانی در فکر خرید هاست بودم. تا به سایت برتینا رسیدم. چیزی که من رو خیلی تحت تاثیر قرار داد امکان چت آنلاین و تیکت در این سایت بود. البته نمونشو زیاد دیده بودم. ولی در این سایت خیلی برجسته تر کار شده بود(به صورت پاپ آپ با امکان کوچک شدن) و بسیار بسیار مهم تر جواب گویی سریع و اون هم 24 ساعت در 7 روز هفته .
حسی که به من دست داد این بود که با شرکتی طرف هستم که کاملا زنده و پویاست و از من پشتیبانی می کنه و بعد از خرید در صورت بروز مشکلی خاص بدون پشتیبانی نخواهم بود.
برعکس خیلی سایت های دیگه که کاملا شبیه قبرستانی متروک می باشند و گویی مدت هاست خاک می خورن.
جدیدا در سایت بامیلو که فروشگاه اینترنتی هست هم این جواب گویی رو دیدم.
نکته ای که من بهش رسیدم اینه که خرید یک تصمیم گیری کاملا احساسی هست. بدین معنا که باید خیلی سریع بر مخاطب اثر گذاشت و اون رو به خرید رسوند.
چت آنلاین هم دقیقا همین پیامد رو داره. ما نمی ذاریم کاربر بعدا بیاد خرید کنه یا شاید هم نکنه. نه ما به سرعت جواب گوی او خواهیم بود و اون رو به خرید سوق می دهیم.
به نظرم پشتیبانی آنلاین سریع و حتی اگر امکانش باشه 24 ساعته نیاز صد در صد هر کار اینترنتی هست که به نظرم فروش رو کم کمش دو برابر خواهد کرد.
خوبه که شما هم به این دو سایت هاست برتینا و فروشگاه آنلاین باملو سری بزنید و نظرتون رو در مورد پشتیبانی سریع آنلاین بیان کنید.
یک نکته هم اینه که خیلی ها با تیکت و چت آنلاین راحت تر هستن تا بخوان تلفن بزنند.
نظر شما چیست؟
من یک زمانی در فکر خرید هاست بودم. تا به سایت برتینا رسیدم. چیزی که من رو خیلی تحت تاثیر قرار داد امکان چت آنلاین و تیکت در این سایت بود. البته نمونشو زیاد دیده بودم. ولی در این سایت خیلی برجسته تر کار شده بود(به صورت پاپ آپ با امکان کوچک شدن) و بسیار بسیار مهم تر جواب گویی سریع و اون هم 24 ساعت در 7 روز هفته .
حسی که به من دست داد این بود که با شرکتی طرف هستم که کاملا زنده و پویاست و از من پشتیبانی می کنه و بعد از خرید در صورت بروز مشکلی خاص بدون پشتیبانی نخواهم بود.
برعکس خیلی سایت های دیگه که کاملا شبیه قبرستانی متروک می باشند و گویی مدت هاست خاک می خورن.
جدیدا در سایت بامیلو که فروشگاه اینترنتی هست هم این جواب گویی رو دیدم.
نکته ای که من بهش رسیدم اینه که خرید یک تصمیم گیری کاملا احساسی هست. بدین معنا که باید خیلی سریع بر مخاطب اثر گذاشت و اون رو به خرید رسوند.
چت آنلاین هم دقیقا همین پیامد رو داره. ما نمی ذاریم کاربر بعدا بیاد خرید کنه یا شاید هم نکنه. نه ما به سرعت جواب گوی او خواهیم بود و اون رو به خرید سوق می دهیم.
به نظرم پشتیبانی آنلاین سریع و حتی اگر امکانش باشه 24 ساعته نیاز صد در صد هر کار اینترنتی هست که به نظرم فروش رو کم کمش دو برابر خواهد کرد.
خوبه که شما هم به این دو سایت هاست برتینا و فروشگاه آنلاین باملو سری بزنید و نظرتون رو در مورد پشتیبانی سریع آنلاین بیان کنید.
یک نکته هم اینه که خیلی ها با تیکت و چت آنلاین راحت تر هستن تا بخوان تلفن بزنند.
نظر شما چیست؟