سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کمک برای انتخاب درست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام

با سختی فراوان موفق شدم که حدود 18 میلیون تومان سرمایه جمع کنم . تصمیم داشتم که برای راه اندازی گیم نت اقدام کنم اما به شدت میترسم چون شکست کار برابره با از دست رفتن تمام تلاش و اندوخته هام .
کاری که در نظر دارم رو می نویسم و ممنون میشم کمکم کنید برای انتخاب درست و اینو بگم که ساکن تهران هستم، شهرری
ببخشید اگر قانونی رعایت نشده باشه، این کار میتونه مسیر زندگی یه جوون 21 ساله رو تغییر بده !

. گیم نت
رشته تحصیلیم نرم افزار کامپیوتر بوده و مهارت بالایی در شبکه و اینترنت دارم . توانایی اینو دارم که تمام سیستم ها رو خودم از گام اول اسمبل کنم تا گام آخر که شبکه کردن باشه.
بازی های مشهور و محبوب گیم نت نیاز به سخت افزار قوی ندارن از این رو میشه هر سیستم رو با چیزی بین 600 تا 700 هزار تومان جمع کرد . همچنین از بچگی توی همین گیم نت ها بزرگ شدم و مهارت بالایی در امور گیم نت چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ برخورد با مشتری دارم. مغازه مناسب با قیمت مناسب هم پیدا کردم اما معایبی که باعث ترسم شده

دوران گیم نت ها به پایان رسیده و اگر توی هر منطقه 30 تا گیم نت بود الان نهایتا 2 تا مونده و باقی به خاطر عدم سوددهی جمع کردند
با وجود گوشی های هوشمند توی همه خانواده ها ابزار بازی بچه ها جور شده و کامپیوتر هم توی همه خونه ها هست + اینترنت پرسرعت که بتونن با دوستاشون آنلاین بازی کنن
بازی های محبوب قدیمی تکراری شدند و دل مشتری های قدیمی که هنوز عامل درآمد گیم نت ها هستند رو دارند میزنن
و در آخر درآمد گیم نت محدوده و از یه حدی بالاتر نمیره . اگر روزی 10 ساعت گیم نت کار کنه و 3 ساعت در بدترین حالت 10 تا سیستم پر باشه با احتساب ساعتی 1500 تومان میشه 45000 تومان در روز و یک میلیون و سیصد در ماه. 500 میره برای اجاره مغازه ، 200 هم بره برای برق میمونه 600 تومان . شاید هم 8 ساعت پر داشته باشیم که اونموقع چیزی حدود 3 میلیون تهش بمونه .

لطفا در تحلیل این موضوع کمکم کنید . محل راه اندازی نزدیک به حرم حضرت عبدالعظیم بوده که تقریبا تمامی جوون های منطقه هر روز به اونجا سر میزنن .
سلام

داداش ب نظر من این کار برابر هست با از دست دادن 18 میلیونت پس هرگز این کار رو انجام نده ادم باید دنبال کاری باشه که نیاز جامعه باشه دوره گیم نت دیگه رفته من اگه بودم اصلا ب این کار فکر هم نمیکردم چون مشخصه که با شکست روبه رو هست پس پولت رو حروم نکن یا علی
(07-09-2015 02:23 AM)miladvip نوشته شده توسط: [ -> ]سلام

داداش ب نظر من این کار برابر هست با از دست دادن 18 میلیونت پس هرگز این کار رو انجام نده ادم باید دنبال کاری باشه که نیاز جامعه باشه دوره گیم نت دیگه رفته من اگه بودم اصلا ب این کار فکر هم نمیکردم چون مشخصه که با شکست روبه رو هست پس پولت رو حروم نکن یا علی

یکی از دلایلی که باعث شده بهش فکر کنم اینه که توی همون محدوده گیم نتی بوده که همیشه پر بوده سیستمهاش و دلیل نقل مکانش این بوده که ملک شریکی بوده و صاحب ملک دوباره تمدید نکرده باهاشون .
یکی دیگه از دلیل ها هم اینه که توی اونجا جوون های افغانی زیادی هستن که همشون علاقه خاصی به بازی کانتر استرایک دارن و بعد از سرکارشون پولاشونو تو گیم نت برای این کار خرج می کنن .

دقیقا این کار ریسکه . تصمیمم اینه با بررسی بیشنر ابعاد مطمئن بشم دسته کم اگر سود ده نیست ضرر نکنم .
اول از همه معمولا گیم نت سروصدا زیاده. خیلی ها به خاطر همین سروصدای سرسام آور که کل روز باهاشونه نتونستن ادامه بدن.
بعد شما یک سری چیزها در سود دهی کار رو حساب نکردید.
شما استهلاک سیستم رو هم باید حساب کنی. ببینی ارزش سیستم ها بعد یک سال چقدر افت می کنه؟
دسته ها هم چون زیاد استفاده می شن خرابی دارن.
بعد شما باید ببینی اگر همین پول رو که می خوای تو این کار بذاری اگر بانک می ذاشتی بعد یک سال چقدر بهت می داد؟
بعد ببینی سود ماهیانت بعد حساب همه این چیزها چقدر از حقوق یک کارگر بیشتره. اگر همون حقوق یک کارگر باشه که ارزش نداره پس چون بدون اینکه سرمایتو به کار بندازی می تونستی اینقدر کار کنی به اضافه سود بانکی سرمایت.
بعد یک نکته مهم: چه مهارتی یاد می گیری؟ آیا این کار آینده و جای پیشرفت داره؟
یکی هست 5 سال پیش رفت تو کار فنی. تا دوسال زیاد سودی نکرد ولی درعوض اوستای اون کار شد. الان بعد 5 سال ماهی 14- 15 ملیون سود می کنه. چرا؟ چون رفت تو کاری که آینده و جای پیشرفت داشت. و بعد در حین کار مهارت و دانشش رفت بالا.
لینک مرجع