سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: برای موفقیت در کسب و کار لوازم یدکی خودرو راهنمایی می خوام
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
لطفا ایده ها و راهکارهایی که باعث موفقیت در کسب و کار فروش لوازم یدکی خودرو می شوند رو معرفی کنید.چطور میتونم با سرمایه اندک در این کسب و کار به اوج برسم؟به نظر شما روی قطعات سایپا تمرکز کنم یا ایرانخودرو و یا هر دو؟در حال حاظر مشغول فروش بدنه رنگ شده ام.
درود
ابتدا ببنيد فعاليتي كه ميخواهيد انجام بديد نيازمند به خريد وسايل مختلف هست.براي خريد هم نيازمند سرمايه هستيد.

رمز فروش خوب داشتن محصولات مختلف و با قيمت مناسب دادند هست.
در نتيجه هرچه محصولات بيشتري رو پوشش بديد فروش شما هم بيشتر خواهد شد.

در پايان روي مشكلات كار هم بررسي داشته باشيد.
كار خواب دارد. يعني محصولات همه يك روزه مثل ساندويج به فروش نمي رسد.محاسبه اي داشته باشيد كه ايا درامد حاصله جوابگوي نياز شما هست يا خير.

سپس اقدام كنيد

موفق باشيد
منتظر راهنمایی های دیگر دوستان هستم.
پیچ و مهره رو کجا میتونم با بهترین قیمت تهیه کنم؟
خودرو ها دارای قطعات بسیار زیادی هستند. از جمله این قطعات می توان پیچ و مهره ، چراغ راهنما ، کالیپر ترمز (کالیپر ترمز مهمترین قطعه‌ی سیستم ترمز خودرو است. کالیپر در هنگام ترمزگیری لنت‌های ترمز را به روی دیسک فشار داده و بدین ترتیب سبب کاهش سرعت و متوقف شدن خودرو می‌شود.) آینه ، دنده را نام برد. این قطعات ممکن است پس از چندین سال استفاده از کار افتاده یا معیوب گردد. بنابراین نیازمند تعمیر یا تعویض می باشند. به این قطعات لوازم یدکی نیز گویند.

به نظر اینجانب ابتدا یک بررسی کلی در مورد لوازم یدکی انجام بدید.


فروشگاه های بسیاری در سرتاسر کشور متناسب با نوع و مدل خودرو اقدام به فروش این لوازم می کنند. کمپانی های خارجی مانند : میتسوبیشی ، هیوندای ، تیوتا و ... نیز نمایندگی هایی برای فروش لوازم یدکی مورد نیاز با خودروهای خود را در داخل کشور ایجاد نموده اند.
لوازم یدکی میتسوبیشی در ایران دارای نمایندگی های معتبر و متعددی می باشد. که می توانید برای تهیه این تجهیزات به آن ها مراجعه کنید.
لینک مرجع