سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: كسب درآمد با سرویس ارزش افزوده پیامک (VAS)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
در این قسمت به یکی از راههای کسب درآمد از طریق پیامک خواهیم پرداخت شما باید کمی از خود خلاقیت و نوآوری به خرج دهید البته در این روش کمی هم شانس یارتان باشد میتوانید به موفقیت برسید ولی مهم تر از همه چیز طرحی است که شما باید در این روش پیاده سازی نمایید و این است که موفقیت شما را تضمین خواهد نمود.

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه یاValue Added Service که به اختصار به آنVAS گفته می‌شود، از جدیدترین پارامترهای نوین صنعت مخابرات می‌باشد که در عین اینکه برای استفاده کنندگان از خدمات تلفن‌های همراه سود بسیاری دارد، درآمدزایی فراوانی برای اپراتورهای تلفن همراه نیز دارد و قدرت و پتانسیل بالایی برای ایجاد کسب و کار در تمامی زمینه‌ها را برای ارایه دهندگان این سرویس دارا می باشد.

برای درک بهتر مفهوم خدمات ارزش افزوده مخابراتی به بیان مثالی روزمره از این دست میپردازیم:

قطعا تا کنون برای شما هم پیش آمده است که پیامکهایی با موضوعاتی شبیه به (شما نیز یکی از برندگان خوش شانس خودرو… باشید. با شرکت در مسابقه و پاسخ صحیح در ۱۰ سوال هر سوال ۵۰ تومان برای شروع عدد ۱ را ارسال نمایید.) و یا پیامی شبیه به (دانستنیهای ورزش به صورت روزانه هر پیام ۵۰ تومان با ارسال عدد ۵) و…برروی تلفن هراه خود دریافت نموده اید ،این خود یک مثال بارز از سرویسvas میباشد و در اصطلاح به این نوع سرویسها سرویس خدمات ارزش افزوده می گویند. این سرویس شما را تشویق به ارسال کد و شرکت در سرویسهایی که مخابرات جهت خدمات و اطلاع رسانی بهتر از طریق تلفن همراه ارائه می نمایدو از این طریق این نوع خدمات امکان درآمد زایی برای مخابرات و ارائه کننده ایده وجود خواهد داشت.

اپراتور همراه اول برای نخستین بار این طرح مشارکتی را برای کلیه هموطنان عزیز قرار داده است، به این ترتیب که شما با ارائه یک ایده نو و تازه به اپراتور، میتوانید به صورت کاملا رایگان پیامک ارسال کرده و از سود حاصل خدمات ارزش افزوده بهره مند شوید. توجه داشته باشید سود کاملا رایگان..

به این ترتیب شما فقط با ارائه یک ایده به اپراتور و بدون هیچگونه هزینه ای ۵۰% سود حاصل از این خدمات را نصیب خود خواهید کرد.در این روش میتوانید تنها با دادن یک ایده به سود بسیاری دست یابید.

در صورتی که بخواهید محاسبه کنید کافیست یک ضرب و تقسیم ساده را انجام دهید و در نظر بگیرید که چه تعداد افراد از سیستم شما استفاده خواهند کرد و با کسر برخی هزینه ها از طرف اپراتور چه سودی شامل شما خواهد شد
پیامهای تبلیغاتی رو هم خودشون ارسال میکنند؟؟؟ یا ما باید خودمون تبلیغ کنیم؟
نه بايد خودتون تبليغ كنيد قسمت مهمش همينه
سوالاتی راجع به خدمات ارزش افزوده داشتم اگه بپرسم جواب میدین؟
(12-30-2014 07:02 PM)mehdi098 نوشته شده توسط: [ -> ]نه بايد خودتون تبليغ كنيد قسمت مهمش همينه
سلام
من خیلی دنبال این سرویس هستم ولی اصلا پیدا نمی کنم که به کجا و چه آدرسی و سازمانی و دفتری از همراه اول مراجعه کنم و فرم پر شده رو تحویل بدم. رو سایت همراه اول فقط سرویس های ارایه شده هست و اصلا مطلبی نیست که پیشنهاد خودتون برای یک سرویس جدید کجا تحویل بدیم؟
کسی میدونه؟

اون سایت معرفی شده هم خوبه ولی سرویس رو به اسم شرکت خودشون ثبت میکنه، در واقع میشه واسطه... من میخوام به اسم خودم ثبت شه بدون واسطه

ممنون از راهنمایی
کار جالبیه ولی خیلیا پشیمون میشن یادشون میره غیر فعال کنن شارژ ازشون کم میشه و این کار درستی نیست.
لینک مرجع