سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: دوستانی که در روش های تبلیغات تخصص دارند کمکم کنند !
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
(02-13-2015 01:40 PM)hamedmoez نوشته شده توسط: [ -> ]
(02-12-2015 01:22 AM)HG3030 نوشته شده توسط: [ -> ]بزرگوار مجوز آگهي نامه رو تحت چه نامي و چه شرايطي و از كجا ميشه گرفت؟

مجوز فعالیت کانون های آگهی تبلیغاتی رو ارشاد صادر میکنه. شما با داشتن یک مدرک تحصیلی مرتبط یا سابقه 3-5 سال تو کار تبلیغات (مثلا کار در سایر کانون های تبلیغاتی) میتونید اقدام کنید. کل مخارجش هم جمعا 100 تومن نمیشه برای گرفتن پروانه فعالیت.

اما چیزی که مهمه گرفتن مجوز و هزینه ش نیست. مهم ایده های ناب و نو هست که اگر در اختیار داشته باشید برنده اید.

با اين مدرك تحصيليش و سابقه كارش مساله دارم
دوست عزیز رسانه های تبلیغاتی هر روز تغییر میکنن
اگر تمایل دارید برای دیگران تبلیغ کنید و درآمد داشته باشید، باید کمی هم به فکر هزینه ها باشید، به صورت مثال اگر در شهری زندگی می کنید که قابلیت پذیرش تبلیغات در محیط اینترنت رو دارند، پیشنهاد می کنم وب سایتی رو ایجاد کنید و در ازای مبلغ کمی اقدام به قرار دادن تبلیغات درون وب سایت خودتون بکنید و برای اطلاع رسانی با تراکت و پیک های تبلیغاتی مردم رو برای جستجو مواردی که نیاز دارند تا پیدا کنند به وب سایت خودتون هدایت کنید، با این کار مردم شهر به راحتی می توانند اصناف مورد نظر خودشون رو پیدا کنند و شما هم درآمد خودتون رو کسب می کنید، پس از مدتی که وب سایت شما آمار مناسبی پیدا کرد و در شهرتون پذیرفته شد می توانید هزینه های آگهی را تغییر دهید.
الان به نظرم اصلا بهترین تبلیغات تو وایبر و واتس اپو و شبکه های مجازیه... ی شخصیو میشناسم که تو وایبر پیام تبلیغاتی داره...
پنل های اس ام اس انبوه هم خیلی خوبه...


امیدوارم موفق باشی اگه بازم سئوالی هست پیام بده Smile
(10-17-2014 03:24 PM)your نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان گرامی و اساتید ارجمند انجمن.

راستش دوستان من به فعالیت در کار های تبلیغاتی علاقه دارم و چون دانشجو هم هستم و معمولا کار های تبلیغاتی وقت آنچنانی از من نمیگیره فکر میکنم کار مناسبی باشه

درضمن من به درآمد خیلی زیاد هم فکر نمیکنم فقط همین قدری باشه که اموراتم بگذره کافیه.

دوستان ببینید من الان از شما درمورد شیوه و راه های تبلیغات راهنمایی میخوام نه طراحی بهتر و یا مثلا راه های جلب توجه ! منظورم اینه مثلا یکی از راه های تبلیغات نصب تابلو تبلیغاتیه که سفارش نصب بنر بگیری یا مثلا از تلویزیون شهری هم میشه به عنوان یه روش تبلیغ یاد کرد

الان توی شهر ما تلویزیون شهری هست ، توی خیابونا فراوون تابلو نصب کردن و شماره دادن برای رزرو تابلو ، مراکز چاپم که کار خودشونو دارن .
حاالا سوال من اینه که غیر از نصب تابلو و تلویزیون شهری دیگه چه راه هایی هست که بشه تبلیغات مردم رو قبول کرد و زد تو کار تبلیغ ؟
راستی بروشور تبلیغاتی و یا نشریه تبلیغاتی هم رفتم دنبالش و یه کارایی کردم اما چند نفر بهم گفتن مجوزش سخته و یا یه نفر گفت چن نفر قبلا این کارو کردن اما مراکز تبلیغاتی بزرگ شهر به خاطر حسودی و فکر اینکه تبلیغات باید فقط در انحصار اونا باشه نزاشتن کار کنن .
حالا هم درمورد بروشور تبلیغاتی راهنمایی میخوام ازتون هم راه و روش تبلیغات .
پیشاپیش ممنونم ازتون

بهترین روش که کارآیی زیادی داره و هزینه خیلی کم
تبلیغات تلفنی هست برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر برو:
http://www.tabtell.ir/
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع