سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بهترین شغل چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان گرامی من قبلا با آقای قربانیان عزیز صحبت کردم و از راهنمایی های ایشون فیض بردم خیلی هم کمکم کردن اما حالا دنبال نظرات جدید هستم ببینید قضیه از این قراره که :
تو سنندج یه مسیری هست به اسم مبارک آباد اونجا چند ساله که بخاطره یه سری بستنی فروشی که تازه باز شده خیلی شلوغ شده حدود ده تا مغازه بستنی فروشیه کناره همیدیگس که بخاطرش مردم می یان توقف می کنن با ماشین خریدشون رو می کنن و می رن پدرم قسمت شد و یکی از مغازه ها رو خرید حالا من می خوام توش کار راه بندازم و به ایده و نظرات بیشتر نیاز دارم من خودم دوتا گزینه در نظر دارم اولاً اینکه همون مغازه ای که الان بستنی فروشیه رو بگیرم یه مدت زیره دسته مستاجر ها کار کنم تا این حرفه رو یاد بگیرم و بعد خودم شروع به کار کنم و وسایل دست دوم خودشون رو ازشون با قیمت کمتر بگیرم وشروع به کار کنم و اونجا چون حدود هشت ساله هست مشتری ثابت زیاد داره این یه گزینه بود گزینه دومم اینه که یه دستگاه هست که چهار تا ساندویچ فست فود آماده کورن داگ پیتزا قیفی و چیبس فنری یا چیبس چتری رو تولید می کنه تو سنندج هیچکس این دستگاه رو نداره اون مکان هم شلوغ هست به نظره شما ریسک کنم و دستگاه رو بگیرم یا همین بستنی فروشی خوبه ؟ البته مغازه زیاد بزرگ نیست شاید هشت متر باشه بنظرتون شلوغ باشه کارم می گیره دستگاه رو بزارم .دوستان برای همچین مکانی که تشریح کردم چه شغل دیگه ای رو پیشنهاد می کنند که درآمدش بهتر و سودش بالاتر باشه ممنونم از نظراتتون.
فلافل هم خوبه
(10-02-2014 02:15 AM)Skp نوشته شده توسط: [ -> ]فلافل هم خوبه

تو شهر ما زیاد شده تو فکره بستنی یا فست فود زنجیره ای ام چند روز پیش من و تو 1 یه برنامه ای داد یه فست فود آمریکایی بود همبرگر کوچیک درست می کرد می فروخت مردم واسش می مردن یه همچین چیزایی هم بد نیست
کنار بستنی فروشی ها آب انار و زرشک و چیزای ترش هم هارمونیه خوبی داره
نظرتون در مورد عطاری چیه؟؟
ممنون از دوستان اون معامله سر نگرفت دارم تو بازار جست و جو می کنم بنظرتون چه شغلی ارزشش رو داره تو شرایط الان تو یه بازار خیلی شلوغ بزنم؟
همون بستنی فروشی و بچسب! ولی به دنبال ایجاد تفاوت با بقیه بستنی فروشی ها باش! هم تو ظاهر مغازه هم تو کیفیت و تنوع بستنی ها و ...
البته کم کم این تغییرات و انجام بده
ق ممنون از نظر همگی
مغازه یا باید مربوط به شکم باشه یا مربوط به خانوم ها!
(10-28-2014 11:41 AM)tager نوشته شده توسط: [ -> ]مغازه یا باید مربوط به شکم باشه یا مربوط به خانوم ها!

موافقم تعریف از خود نباشه آشپزیم خیلی خوبه بعضی مواده جدیدو قاطی می کنم غذاهای جدیدی درست می کنم به نظره شما ایران ارزش داره آدم از همچین خلاقیت هایی استفاده کنه ؟
لینک مرجع