سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: راه اندازی مجله تبلیغاتی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان

با توجه به اینکه در منطقه ایی زندگی می کنم که ساخت و ساز و ویلا سازی رونق داره یک ایده ایی به ذهنم رسید که برای این کار یعنی فروش هر گونه ملک یک مجله تبلیغاتی راه اندازی کنم و این مجله را در املاک ها پخش کنم.
فرضا طرف ویلا ساخته می خواد بفروشه من برم از ویلاش عکس بگیرم و بزنم تو مجله و بعد چاپ مجله را در املاک های منطقه پخش کنم.
نظر دوستان چی هست؟
دوستان نظری ندارند؟
سلام ودرود
این کار خوبه ولی زمانی پرسود هست که تعداد مشتری هابره بالا وهم چنین علاوه براین موضوع انتخابی موضوعات دیگه ای رو هم انتخاب کنید .
ایدتون رو یکم پرورش بدین که از سطح رویا پردازی اولیه خارج بشه.

این ایده به ذهن هر شخصی ممکنه برسه و مزیت خلاقانه زیادی نداره ، با توجه به انواع وبسایتهای فعال در این زمینه که هزینه ها و مشکلات چاپ رو هم ندارن و دسترسی بهتری رو برای مخاطب شون ایجاد میکنن.
بنظرم سایت خیلی بهتره!

تصاویر مختلف از نمای بیرونی و داخلی ساختمان با جزئیات خیلی میتونه کمک کنه

بعد از راه اندازی سایت شروع به تبلیغ سایتت در سایتهای معتبر و شلوغ مخصوصا شبکه های اجتماعی و همچنین تبلیغ در اطراف محل زندگی با پخش تراکت
درسته که وبسایت مشکلات چاپ را ندارد اما از طرفی کاربرد کمتری در املاک های سنتی که هنوز شاید بعضی کامپیوتر هم نداشته باشند چه برسد به اینترنت دارند.
اما اگر مجله بصورت چاپ شده باشد خوب متقاضی ملک می تونه مجله را مشاهده کنه.
دوست عزیز در مورد املاک و عدم دسترسی به اینترنت باید به اطلاعتون برسونم اکثر املاک ها برای دریافت کد رهگیری و ثبت معاملات ملکی مجهز به رایانه و اینترنت شدن در جهت پیشبرد اهدافتون پیشنهاد آقای رضوانی به نظر بنده بسیار مفید هست
موفق باشد
سلام .خیلی خوبه .همه چی الان به تبلیغ ختم میشه .به وبلاگ منم سر بزنین .راستی من فقط با دریافت هزار تومن
شما و کارتونو تبلیغ میکنم.یعنی یه عکس از لوگو یا اسم مجله شما ،شرح اون و اسمتون .
در واقع همه مدل شغلی رو تبلیغ میکنم.مچکرم

http://www.qazvinbazar.blogsky.com
لینک مرجع