سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اصول
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
سلام و درود

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت شیر مرد تاریخ ،اسدالله علی ابن ابیطالب به تمام آزاد اندیشان و پیروان عدل و انسانیت.

خداقوت به همه عزیزان (مدیران زحمت کش سایت،اساتید سایت،دلسوزین و فعالین سایت و میلیاردرهای اینده ایران بزرگ )

با کسب اجازه از مدیریت محترم سایت جناب اقای کاظمی بزرگوار و اساتید بزرگوارم مخصوصا استاد قربانیان عزیز

ینده حقیر طالب و جستجوگر کوچک وادی علم و عمل هستم و در اینجا تمام سعی و هدف بنده در وهله اول یادگیری از دوستان و در وهله دوم انتقال مطالب برخی از اساتیدم درحوزه تجارت و اصول ان می باشد.

امید است مطالبی را که از اساتیدم می اموزم و با نوشتن همان اموزه ها در این سایت، بتوانم خدمتی به کشور و جامعه خویش نمایم.چنانچه قصوری در مطالب باشد به حساب جوانی و ناپختگی بنده گذاشته و به بزرگی خویش عذر بنده را پذیرا باشید و چنانچه مفید فایده قرار گرفت بزرگانی که زحمت این مطالب رو میکشند از دعای خیر خویش بی نصیب نگردانید که هدف ما غیر از خدمتگزاری چیز دیگری نمی باشد .

شروع درس:

به نام خالق قدرت بی انتهای انسان

جوانان عزیزم،شما آزاد و مختارید که هدفها و آرزوهای بسیار بسیار بسیار بزرگ داشته باشید!!!

مساله اصلی و مهمی است داشتن هدفهای متعالی و بزرگ و سترگ، اما مساله اصلی و مهم تر این سوال حیاتی است:

چگونه رسیدن به اهداف؟؟؟

اگر یکی از شما جوانان به بنده حقیر بگوید که هدف من این است که 20 سال دیگر ،ثروتمند ترین آدم روی کره خاکی باشم،هیچ آثاری از تعجب در چهره ام از شنیدن این هدف شما پدیدار نخواهد گشت فقط یک سوال خواهم پرسید!!!
چگونه میخواهی به ان هدف برسی؟؟؟

بعد برای اطمینان خودم از بابت اینکه شما واقعا می توانید یا نمی توانید چندتا سوال دیگر خواهم پرسید:
صیح کی از خواب بیدار میشی؟
برنامه امروزت برای رسیدن به اهدافت چیست؟
برنامه یک ماهه؟سه ماهه؟شش ماهه؟یکساله؟پنج ساله و ده ساله؟

خب با چندتا سوال ساده براحتی خواهم فهمید که هدف شما از روی وهم و خودگول زنیست یا اینکه وافعا گفته هایتان ،اهدافتان به اندازه برنامه ریزی هایتان ،افکار اصولی تان و عمل هایتان است.

(یا به اندازه آرزوهایت عمل کن یا به اندازه عمل هایت ارزو کن)
خب این جمله را با اجازه شما تکمیل تر می نمایم:

یا به اندازه آرزوهایت،صبر و تفکر اصولی و عمل اصولی و برنامه ریزی اصولی و مطالعه اصولی و مشورت اصولی و ... داشته باش یابه اندازه بی اصولی هایت ارزو داشته باش!!!

اینها همه مقدمه بودند تا دوستان عزیز دور هم جمع بشویم و در ادامه به کمک شما به مباحث شیرین تری برسیم.در جلسه آتی فرض را بر این اصل خواهیم گذاشت که هیچ پولی نداریم پس چگونه بیندیشیم و عمل نماییم.از صفرها استارت خواهیم زد.

گتج واقعی کجا نهفته است؟؟ در درون ما انسانها

پس اول اصول را یاد خواهیم گرفت تا به کمک اصول گنج های درونمان را کشف کرده و به تبع آن ،پول را همچون برده ای ضعیف به خدمت خویش درخواهیم اورد.

امیدوارم دوستان قبلی نیز به جمع ما بپیوندند.

باید موفق ترین ها باشیم.
سلام و درود

صبح همه ایرانیان بخیر


خدایا بر ما بیاموز که وحدت بزرگترین دغدغه مظلوم عالم مولا علی ابن ابوطالب بود.ایشان به ما اموخت که برای حفظ وحدت برخی جاها بایستی سکوت کرد حتی اگر شده 25 سال،زیر انبوهی از تهمتها ،عوام فریبی ها و تبلیغات بی پایه و اساس بخاطر وحدت بایستی سکوت پیشه کرد.

دعای استاد شریعتی را مجددا در تنهایی میخوانم:
خدایا به من توفیق:
تلاش در شکست
صبر در نومیدی
رفتن بی همراه
کار بی پاداش
فداکاری در سکوت
دین بی دنیا
عظمت بی نام
خدمت بی نان
ایمان بی ریا
خوبی بی نمود
عشق بی هوس
تنهایی در انبوه جمعیت
دوست داشتن بدون انکه دوست بداند....

روزی کن!!!!

امروز روزیست که ان را خداوند افریده است پس در ان شادمانه خواهیم زیست(زبور داوود)

برای همه اعضای سایت روزی پربار و زیبا آرزومندم.
خواستم بگویم مقام علی از مقام عیسی بالاتر است اما تعصب مذهبی ام ،چنین اجازه ای را بر من نداد!!!!
خواستم بگویم مقام عیسی از مقام علی والاتر هست اما عقلم همچین اجازه ای را بر من نداد!!! (جرج جرداق پزشک مسیحی )

سلام و درود بر همگی
در این شب بزرگ در کنار شما دوستان بزرگوارم ،وقت خویش را صرف نگارش درسهایی از اساتید می نمایم ،ایزد منان یاور همه ما باشد.

شروع درس:

با سلام و سپاس

(همه نیروی شما در اتحاد نهفته است و همه خطرات در تفرقه (هنری لانگ فلو)

جلسه پیش چکیده حرفها و فریادهایم این بود که موضوع اصلی،انجام نشدن کار نیست بلکه چگونگی انجام آن است!!!
بزرگی هدف مهم بوده ولی بزرگترین مساله، داشتن نقشه راه،پیمودن مستمر راه با تفکرات اصولی برای رسیدن به اهداف می باشد.

عرض شد که از صفرها اغاز خواهیم کرد:صفر ریالی و صفر افکاری!!!
مغزتان را خالی نمایید.

با گفتن و یاد کردن روزانه و شبانه میلیاردها پول بدون عمل و افکار اصولی،جیبمان و حساب بانکی مان ،میلیاردها پول نخواهد داشت چنانچه با گفتن حلوا ،عسل و شکر زبانمان شیرین نخواهد شد بلکه گاو نر می خواهد و مرد کهن!!!

برای فتح دنیا و رسیدن به قله های موفقیت،باید افکار و اعمالمان به تناسب اهدافمان باشد.می خواهیم به کوهی بلند صعود کنیم ،هوای کوه بسیار سرد ،راهش ناهموار،آذوقه ناچیز و وقت کم می باشد پس اول تمرینهای ابتدایی را اغاز خواهیم کرد تا امادگی لازم برای پیمودن راه را داشته باشیم سپس قدم به قدم به ارتفاعات خواهیم رفت.

به پادگان ما خوش آمدید،اینجا جای افراد لوس ، سوسول و پرادعا نیست،اینجا جای مد و کلاس گذاشتن و غرور های کاذب نیست،بیرون از اینجا هر کسی هستی (عزیز مادر،عزیز فامیل،موها ژل زده،خوش تیپ و هر چی و هر کی هستید ،بماندبیرون از این پادگان،اینجا موها تراشیده شده و لباس ها به رنگ خاکی با تمرینات فشرده و سختًً!!!
تمرینات بیشتر عملی بوده و روز و شب نمی شناسد.پس سنگ های وجودتان را تحویل آموزشگاه سرسخت نمایید تا با تراشیدن و شکل دادنش مجسمه های زیبایی بدست بیاوریم.

اینجا بیشتر از تشویق تنبیه نهفته است چرا؟؟؟ زیرا زندگی شوخی بردار نیست،ای جواااان برخیز ،تو مسولی،مسول خانواده و اینده و اجتماع خویش پس شوخی و توهم و بازی و بازیچه قرار دادن و قرار گرفتن ممنوع!!!

آنهایی که قصد بزرگ شدن دارند ،در واقع می خواهند پایشان را جای بزرگان گذارند،با دم های شیران و گرگها بازی کنند،آن بالا بالا ها ،آن ارتفاعات هر چند لایق تک تک انسانها می باشد ولی سقوطش مهلک و مرگ آور است!!!
افکار و اعمال غیر اصولی مساوی است با ورشکست شدن های جبران ناپذیر !!!!

آنهایی که بدون هیچ استراتژی،برنامه ریزی و در کل بدون رعایت اصول تجارت و زندگی،خود را به سمت مردگی و افسردگی کشانده اند و برای فرار از عجز ، ناکامی ها و در جا زدن ها ،صرفا می نشینند و فقط آرزوهای بزرگ و خوب می تراشند در جمع ما جایی ندارند ،اینجا جای مردان و زنان با افکار و اعمال اصولی است!!!

پس هر کسی واقعا می خواهد بزرگ و پرقدرت شود باید دست از تن پروری و اتلاف وقت بردارد و خود را به پادگان معرفی نماید.

از این پس تمامی مطالب همراه با تمرین های عملی خواهد بود.
راههای دیگر شاید شما را به موفقیت برساند ولی شاید و شاید یعنی احتمالات ولی روش بنده تکیه بر شاید ها و نشدنی ها نیست بلکه شدنی ها و صد در صد ها می باشد.

باید موفق ترین ها باشیم.

آقا پدرام عزیز من ضمن نهایت تشکر از ردن چنین تایپیک با ارزشی باید بعرض برسانم من قصد اهانت به هیچ عزیزی را ندارم. بخاطر سنم و موقعیتم در این انجمن , اجبارا همیشه به عزیزانم عرض کرده ام. مطالب را از فردی که شناخت کامل از او دارید بگیرید.
پس لازم می دانم عرض کنم قبل از نوشتن مطالب یک بیوگرافی کوچکی از خود ارائه دهید تا مطالب ارزشمند و پربارتان بیشتر تاثیرگذار باشد.
سپاسگزارم.
(07-21-2014 12:05 AM)jahanagahi نوشته شده توسط: [ -> ]
آقا پدرام عزیز من ضمن نهایت تشکر از ردن چنین تایپیک با ارزشی باید بعرض برسانم من قصد اهانت به هیچ عزیزی را ندارم. بخاطر سنم و موقعیتم در این انجمن , اجبارا همیشه به عزیزانم عرض کرده ام. مطالب را از فردی که شناخت کامل از او دارید بگیرید.
پس لازم می دانم عرض کنم قبل از نوشتن مطالب یک بیوگرافی کوچکی از خود ارائه دهید تا مطالب ارزشمند و پربارتان بیشتر تاثیرگذار باشد.
سپاسگزارم.

سلام استاد عزیز و بزرگوارم

خواستم فردا فرمایش شما رو اجابت کنم ولی دیدم فردا مشغله کاریم زیاده و بهتره الان بنویسم.

فرمایش شما متین است و بنده در قسمت (صادقانه خودت رو معرفی کن ) مختصر توضیحاتی داده بودم و قبل از نگارش مطالب چند تا پیام به مدیریت محترم سایت ارسال کردم.شما استاد عزیزم رو هم برای صرف صبونه،نهار ،چایی،قهوه و دسر دعوت میکنم البته اگه توی ماه رمضون باشه ممنون میشم.دی

فداتون بشم بنده در خدمتتون هستم و هر وقت اراده فرماییدقدم رنجه کرده و خونه،دفتر،کارگاه با هر جایی که راحتید در خدمتتون هستم و بسیار خرسند و خوشحال میشم اگه سری به فقیر و فقرا بزنید.

استاد در مورد بیوگرافی به روی چشم توضیحاتی عرض میکنم ولی در مورد استدلالتون مبنی بر اینکه مطالب رو از کسی که شناخت کامل دارین بگیریم هم فرمایش شمارو قبول میکنم و هم نه!!!

الان کلاسها،دوره ها،کتب و سمینارهای موفقیت به خصوص در ایران مد شده و متاسفانه ابزاری شده در دست عده ای از سوئ استفاده گرها چه در ایران و چه در خارج!!

فردی میاد کتابی مینویسه تحت نام مثلا چگونه به موفقیت برسیم؟یا چگونه میلیاردر شویم؟ ولی در حقیقت ،دغدغه اصلی نویسنده،پول دار شدن یا نشدن ماها نیست،هدف نویسنده اینه که چگونه پولدار بشه نه اینکه مارو پولدار کنه،بعد حماقت مردم رو میبینه و به خودش میگه:عجب،برخلاف تصورم خوب به فروش رفت و پول خوبی عایدم شد و این میشه اغاز چرند بافی هاش که در ادامه کتبی چاپ میکنه تحت عناوین ذیل:

چگونه در تختخواب دراز بکشیم تا پولدار شویم؟

چگونه پلک بزنیم تا میلیاردر شویم؟

هزار تکنیک برای میلیاردر شدن1-باور کن 2-تو می تونی 3- بخدا میتونی 4- شب خوابتو دیدم که میلیاردر شدی پس خواهی شد 5- ... و همینطور حرفای پوچ ولی در عمل میبینیم که همچین ادمهایی در خارج و ایران طرفدار پیدا میکنن و به پشتوانه پول حاصل از طرفداراشون،تبلیغات وسیعی به نفع خودشون راه می اندازن و سودهای کلانی از حس جویندگی و طلب کنندگی موفقیت مردم کسب میکنند.
اتفاقا اخیرا به اصرار یکی از دوستام سمیناری رفتیم که موضوش موفقیت بود و اونجا سخنران همش حرفای تکراری و بدرد نخور و عملی نشدنی میگفت و در اخر گفت اگه میخواهید ظرف یکسال بی چون و چرا به پول برسین در دوره های ما شرکت کنید.هزینه دوره :14 میلیون تومن،یکی از حضار بلند شد و پرسید :استاد شما مطمئنید که ما حتما پولدار میشیم؟ استاد جواب داد بعلههه،همون سوال کننده گفت:اگه مطمئنید که ما ظرف یکسال پولدار میشیم پس ما توی کلاسهاتون رایگان بیاموزیم و سر سال بحای 14 میلیون بیشتر هم میدیم!!! استاد کمی به فکر رفت و گفت نه نمیشه چون اگه رایگان یاد بگیرید ارزششو نمیفهمید!!!!!!!! والا راستش شیطون درونم اصرار میکرد که پاشم به سخنران بگم که خودتی ولی شکر که فرشته درونم اجازه نداد.

بنده حقیر نه جویای نامم و نه دنبال کسب نان از نوشته هایم،در سکوت و تنهایی با عشق مینویسم بصورت رایگان ،مطالبی رو که اینجا درج میکنم و از اساتیدم می اموزم شاید برای بنده شیرین و اموزنده باشه چون واقعا با تعالیمشون پروازمیکنم و انرژی خاصی میگیرم و احتمال داره که کسی حس منو نسبت به نوشته های اساتیدم نداشته باشه،نمی دونم شاید هم همین حس و حال منو داشته باشن بعضی ها و جواب این از نظرات شما اساتید و اعضای محترم مشخص میشه،چنانچه اساتید و اعضا پسند نکنن از ادامه مطلب صرف نظر میکنم و اگه براشون مفید باشه ادامه میدم.

خیلی از دوستان اصرار دارن که وبلاگی تاسیس کنیم یا پیجی توی ف ی س ب و ک ایجاد کنیم و همه دوستان و عزیزان رو دعوت به همکاری کنیم و گسترشش بدیم ولی این سایت برام حکم خونه خودمو داره و حس خوبی ازش دارم و حتی اگه جای دیگه شروع به فعالیت ریشه ای کنیم و هزینه خوبی هم بکنیم باز هم اینجا به موازاتش فعالیت خواهم کرد.

محض احترام به فرمایش استاد قربانیان:

سن:31 سال
تحصیلات:کارشناس ارشد شیمی
سوابق علمی: ثبت چند اختراع داخلی و خارجی و مقالاتی در ای اس ای
متاهل
شغل:1- تولید کننده روغن های صنعتی ،آنتی باکتریال،حلال ،مکمل بنزین و غیره
2- وارد کننده تجهیزات پزشکی اعم از سی تی اسکن و نرم افزارهای مربوطه و غیره
3-مشاور مدیرعامل شرکت تولید کننده لوازم ارایشی بهداشتی ایتالیا در ایران
4-مشاور مدیرعامل تولید کننده دستکش های یکبار مصرف پزشکی
5-مشاور بخش نفت ،گاز و انرژی یکی از استانها
6-اولین تامین کننده و تولیدکننده روغنهای خاص وارداتی از خارج در زمان تحریم کشور

خصوصیات اخلاقی:بی ادعا،شاداب،رک،نترس،مغرور در حد استاندارد،عاشق کتاب و دوستدار طبیعت

ارادتمند شما
سلام مهندس
انشالله زنده باشی و ممنون هستم بابت تصمیم در جهت آموزش رایگان .
خوب یک سری از آموزش هاتون دوست دارم بعضی هاشون هم نه ، ولی قضاوت کاره ما نیست و نبوده شاید در آینده دلیلی برای این نحوه بیان داشته باشی.
ولی خلاصه نیات خوب همیشه پر برکت بوده و هست و مهم نیست طرف کیه و چیکاره هست .
من هم دلم میخواد خدمت شما استاد بزرگوار موردی رو آموزش بدم که حتما خودتون در جریان هستین ولی خوب بازم حتما دلیلی دارین برای این نحوه فروتنی .
دوست من
شما فقیر نیستین که بخواهیم به خونه فقیر فقرا سربزنیم شما سرورین
شما حقیر نیستین ، شما عظیم هستین
شما کوچک نیستین ، قدرت مطلق هستین .
البته این ادب و فروتنی شما رو میرسونه ، ولی دوست من خود شما و همه ما خبر داریم که :
صحبت ما میشه رفتار ما ، رفتار میشه کردارمون ، کردارمون میشه تمومه زندگی مون .
پس دیگه ، دیگران و حتی خودمون رو با این چنین اسامی معرفی نکنیم .

منتظر کلاس بعدی شما هستم دوست عزیز . زنده باشین .
(07-21-2014 02:38 PM)حمید سیدی زاده نوشته شده توسط: [ -> ]سلام مهندس
انشالله زنده باشی و ممنون هستم بابت تصمیم در جهت آموزش رایگان .
خوب یک سری از آموزش هاتون دوست دارم بعضی هاشون هم نه ، ولی قضاوت کاره ما نیست و نبوده شاید در آینده دلیلی برای این نحوه بیان داشته باشی.
ولی خلاصه نیات خوب همیشه پر برکت بوده و هست و مهم نیست طرف کیه و چیکاره هست .
من هم دلم میخواد خدمت شما استاد بزرگوار موردی رو آموزش بدم که حتما خودتون در جریان هستین ولی خوب بازم حتما دلیلی دارین برای این نحوه فروتنی .
دوست من
شما فقیر نیستین که بخواهیم به خونه فقیر فقرا سربزنیم شما سرورین
شما حقیر نیستین ، شما عظیم هستین
شما کوچک نیستین ، قدرت مطلق هستین .
البته این ادب و فروتنی شما رو میرسونه ، ولی دوست من خود شما و همه ما خبر داریم که :
صحبت ما میشه رفتار ما ، رفتار میشه کردارمون ، کردارمون میشه تمومه زندگی مون .
پس دیگه ، دیگران و حتی خودمون رو با این چنین اسامی معرفی نکنیم .

منتظر کلاس بعدی شما هستم دوست عزیز . زنده باشین .

سلام و درود بی پایان بر جناب اقای سیدی زاده عزیز

به به،واقعا از فرمایشات و نوشته هاتون لذت و استفاده بردم.
از بابت وقتی که صرف کردید و برام مطلب نوشتید بی نهایت سپاسگزارم.
حق با شماست ،انسان جانشین خداوند متعال در جهان هستی است و هر انسانی برای خودش عظمت و قدرتی بی انتها و یگانه دارد.
عظمت ،قدرت و غرور انسان رو دو گونه یافته ام :
1-خدایی و حقیقی
2-غیر خدایی و کاذبی

آنجا که نیاز است یعنی در برابر ظلم،رقبا،بازار و در برابر همه مشکلات و ... از عظمت، قدرت و غروری که خداوند نصیبم نموده ،نهایت استفاده رو میبرم و آنجا که نیاز است یعنی در برابر والدبنم،اساتیدم،دوستانم،دانشمندان و اهل علم و ادب و ... تواضع و فروتنی را سرلوحه خویش قرار می دهم.

برای شما دوست بزرگوارم بهترین ها رو آرزومندم و لطفا در ادامه مسیر ،بنده حقیر را از رهنمود های خویش بی نصیب نفرمایید.
زنده و سربلند باشی دوست من .
سلام و درود

انسان ،در پیوندها،شهوت ها،نیازها و احتیاج به دیگران است که متلاشی و پوچ می شود و می پوسد و بعد در جمع شدن در خویشتن است که خویشتن را می یابد ،خود میشود و من می یابد و جزیره ای می شود در قلب اقیانوس اوپا!!!

اوپا ،جزیره ایست در وسط اقیانوس و ادم می تواند در وسط زندگی چون آن شود.
میتواند مثل نیلوفر شود،پاک و پارسا!!!!
چگونه و چرا مثل نیلوفر؟؟؟

برای اینکه تنها گلی است که از قلب لجن و عمق آب سرمیزند و بر روی اب می آید.
در بام دریا گسترش پیدا میکند و تمام وجودش را در زیر آفتاب میشکوفاند و در قلب آب و اقیانوس،شکفته و خشک ،بی نمی از دریا (خود) باشد.

انسان می توانددر قلب زندگی مادی و آلودگی ها و پستی ها و پیوندهای پلید و پر از دروغ و ذلت و احتیاج،جزیره ای پاک و نیلوفری وارسته و شکوفا بشود.از انچه هست از پلیدی ها و زشتی ها و ناپاکی ها دور نشود و گوشه نگیرد اما از انهمه پاک شود و در غلظت کثیف حیات روزمره،همچون نیلوفر به آفتاب سرکشد و سهمش را از خورشید بگیرد. (دکتر شریعتی ازکتاب تاریخ و شناخت ادیان )

اساتید بزرگوار و دوستان عزیزم،مطالب زیاد بوده و سر هر فرصت با تمام وجودم سعی می نمایم در انتقال مطالب کوشا و دقیق باشم و خود نیز همچون شما سر کلاس درس مینشینم و می اموزم.

شروع درس:

با سلام و سپاس

خداقوت عزیزانم

هدف چیست؟؟ یادگیری فنون و اصول زندگی و تجارت.

زندگی چیست؟؟ روح +جسم ،همه چیز به خود شما برمیگردد و این شما هستید که به زندگی معنا می بخشید.

نیازهای روح:مطالعه،عاطفه،نیایش،تفکر،عشق و ....
نیازهای جسم:تغذیه،مسایل جنسی ،سلامتی و ...

البته روح و جسم دو مقوله جدا از هم نیستند و تقویت هر کدام،مستقیم و غیرمستقیم بر دیگری تاثبر می گذارد.

و اما چرا آموختن اصل تجارت را در کنار اموختن اصل زندگی اورده ام؟؟!!
چونکه با ثروتمند شدن علاوه بر اینکه سطح زندگیتان را بالا برده و باکیفیت تر می شود ،یک حسن بسیار بزرگ دیگری هم دارد و ان اینکه شما قدرت و ابزار خدمت به بشریت را در دستانتان میگیرید و خیلی کارهای عظیمی به تبع قدرت مالی خویش میتوانید در دنیا به یادگار بگذارید.یعنی اگر اصولی زندگی کنیم و تجارتمان اصولی باشد هم خود و هم دیگران را بهره مند خواهید کرد.

برنامه هایی ارایه خواهد شد که در سه بعد باشد:تقویت عضلات روح،جسم و تجارت
بگونه ای که تعادل بین این سه بعد برقرار باشد.

پس تمرینهای ارایه شده در هر جلسه در سه بعد خواهد بود:
1-تمرینات عملی برای تقویت عضلات روح
2-تمرینات عملی برای تقویت عضلات جسمانی
3-تمرینات عملی برای پیمودن مسیر تجارت

آنچه بیش از هر چیزی در شما جوانان احساس نیاز میکنم،عمل عمل و عمل می باشد.
دوصد گفته چون نیم کردار نیست!!!

همه تمرینها و اموزش های ما به کارهای عملی گره خواهد خورد و انجام مستمر انها.
یعنی مثل غذا خوردن ،نفس کشیدن،پمپاژ قلب و ...
بقدری باید تمرینات دقیق و عملی باشد که به مرور زمان تبدیل به جزیی از زندگی تان گشته و خیلی عادی گردد.

آیا از نفس کشیدن خسته می شوید؟؟؟
آیا از اینکه هر روز باید غذا صرف نمایید دلخورید؟؟؟
صد در صد نه!!! بلکه برعکس ،نفس نکشیدن،آب نخوردن،غذا نخوردن و نخوابیدن بسیار دشوار و حتی ناممکن هست برایتان.
چرا؟؟ چون نیازتان بوده پس تمرینات باید بقدری در وجودتان ریشه افکند که تبدیل به یک امر حیاتی و عادی گردد!!!

متاسفانه جامعه ما،آموزشها و تربیت های غیر حرفه ای و برنامه ریزی نشده،از اکثر جوانان ما فردی را ساخته که نباید می ساخت ،نیازهای طبیعی جسم و روح و تجارتمان گم گشته و تبدیل گشته ایم به این ضرب المثل:مردم شهری که همه در ان می لنگند به کسی که راست راه میرود میخندند!!!!

پس در قلعه آموزشی و سرسخت،تمامی آداب،رسم و رسوم سنتی و دگم و عقب نگه دارنده،اموزش ها و در کل هر چیزی که بویی و نشانه ای از غیراصولی و ضد اصولی زندگی کردن و تجارت را به مشام برساند ،ریشه کن خواهیم کرد.

اسم نفراتی که این دوره های سخت ولی اجباری و لازمه پیشرفت مادی و معنوی برای رسیدن به اهداف بزرگ را طی خواهند کرد را بنام (ارتش قلعه سرخ ) نام گذاری می نماییم.

آیا آماده اید؟؟؟

بعد از اینکه دوره های فشرده را سپری کردید (هدف از این دوره ها خودتان هستید و نه چیز دیگر) تبدیل به فرماندهان پولادین خواهید شد و انوفت هر کدام از شما حرکتهای بزرگ گروهی و فردی را در مدارس،دانشگاهها،هیئت های مذهبی،مساجد،تشکل های غیر دولتی،دوستان هم محلی،تیمهای ورزشی ،بچه های فامیل و ... را آغاز خواهید نمود.

کمیت مهم نیست،در ارتش ما یک نفر اصولی،یک دنیاست!!!!

اما خطوط قرمز:
1- نیروهای قلعه سرخ،حق ورود به حوزه های سباسی و حتی بحث های سیاسی را ندارند و فقط هدف ما تجارت سالم داخلی و بین المللی است.
2-سربازان قلعه سرخ،حق ورود و عضویت در احزاب سیاسی و جریان های سیاسی را ندارند.
3-تمامی فعالیت های شما در 4 چوب قوانین کشور بوده و خارج از عرف،شرع و قانون نخواهد بود.
ما وقت اضافی نداریم که صرف حاشیه ها شود و فقط به شکل ساده ولی اصولی میخواهیم خودمان و کسب و کارمان را رونق داده تا ثمره اش اشتغال زایی،ارزاوری و کارافرینی شود.

پس دقیقا 4 چوب خود را بشناسید ،شما یک فرد اهل تجارت هستید و لاغیر!!!
سوالی که در ذهنتان پدیدار گشته را جواب میدهم:
به ذهنتان خطور کرده که مگر اقتصاد ما امیخته با سیاست نیست؟؟؟

پس به جواب خوب گوش دهید:در پادگان فقط باید به اموزش ها عمل نمایید ،صلاح شما در همین هست،مغزتان را خالی نمایید و فقط و فقط به تمرینات بپردازید ،شما مثلا میخواهید سوپرمارکت راه اندازی کنید ،فرض کنید بی سواد هستید پس شما را چه به سیاست؟؟!!!
مواد غذایی تان را بفروشید و ان را رونق دهید و با افکار اصولی و زمان بندی شده آن را تبدیل به فروشگاه و بعد تبدیل به فروشگاههای زنجیره ای نمایید پس افکار انحرافی و بی مورد ممنوع!!!

شاید بپرسید روش پادگان دیکتاتوریست؟؟ جواب میدهم بله کاملا دیکتاتوریست.از اسمش معلومه

هدف ما این نیست که ذهنمان را درگیر گره های در هم پیچیده سیاسی و مسایل کلان کشوری که هیچ نقشی در ان ندارید نمایید.
اخر به شما چه که اقای ظریف در مذاکرات 5 +1 به گوش خانوم اشتون چه گفت؟؟؟!!!

مسیر ما شفاف و 4 چوب حرکت ما مشخص هست،ما میخواهیم در وهله اول گره از مشکلات زندگی شخصی باز کنیم و سپس گره از مشکلات اقتصاد کشور پس بایستی کاملا بی سر و صدا ،بی هیاهو و بی حاشیه باشید،جار و جنجال های رسانه ها را از ذهنتان پاک کنید ،روزنامه ها و ژورنال ها نه تنها گرهی تا بحال از مشکلاتتان را حل نکرده اند بلکه در مقطع جوانی تان ذهنتان را به بیراهه نیز کشانده اند،پس به بنده حق بدهید که سیستم دیکتاتوری را برپا نمایم و تازیانه در دست بگیرم.
کم کم و نم نم دارین با قوانین قلعه اموزشی اشنا میشین اول خواستیم در محوطه و داخل قلعه گشت و گذاری داشته باشین تا شما را وارد کلاسهای اموزشی نماییم.

در پناه حق
سلام اقا پدرام برادر ما خودمون و اماده کردیم لطفا ادامه بدین
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع