سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: تولد حضرت مهدی (عج) مبارک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلامممم سلامممم
حالتون چطوره؟؟؟؟
عیدتون مبارککککک
دوستون دارم
برای همتون عشق و برکت و ثروت می فرستممم


یک قاشق چایی خوری عشق
قّد کف دست ،آسمان را
با چند پَر بال کبوتر
هم می زنم در ظرف قلبم
امشب برای او خورشت صبح خواهم پخت
من این غذا را می گذارم
روی اجاق داغ خورشید
اما کسی هرگز نخواهد دید
**
قُل می زند قلبم
یعنی خورشت صبح آماده است
می چینم آن را توی سفره
این سفره ساده است
**
در انتظارش می نشینم
بعد از هزاران سال شاید
مهمان من امشب بیاید...
تولد مهدی موعود بر تمام اعضای خانواده میلیاردرها مبارک باد
عید همگی مبارک
همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات/ کاش این هفته بگویند به تبریک ظهورش صلوات........عید همه تون مبارککککککککک
شاید یکی از اتفاقاتی که در دوران بعد از ظهور بیافتد آشنایی تمامی انسان ها با قانون جذب و تفکر مثبت است. زیرا در روایات داریم که در آن زمان شخصی می خواهد زکات مالش را بدهد اما هر چه جستجو می کند کسی را نمی یابد! انسان ها به این یقین خواهند رسید که همه چیز را فقط از خدا بخواهند و چشم داشت به هیچ کس نداشته باشند.
سوالی که من دارم اینه : چرا غربیها که از دید ما اغلب افرادی بی دین و غیر مسلمان و غیر معتقد هستند موفق تر از ما ها هستن؟ نمیگم همشون اینطورن اما خب اغلب در کسب و کار و درآمد موفقتر هستند حتی بنگاههای بزرگ اقتصادی که وابسته به صهیونیستها هستند و در بین آنها شیطان پرستی رواج دارد اغلب کسب وکار پردرامدی دارند و در کسب و کار خودشون از نمادهای شیطان پرستی جهت افزایش رزق و روزیشان استفاده میکنند .آیا خداوند با ثروت اندوزی مخالف است ؟ بسیار افرادی هستند که نه منجی دارند نه خدایی و نه اعتقادی به آخرت . اما شاد و خوشبخت زندگی میکنند.
دوست عزیز !
توجه شما را به فصل اول کتاب رازهای رسیدن به موفقیت و ثروت نوشته محمد جواد غفاری و گیتی یزدانی نژاد جذب می کنم که به نظرم یکی از معدود کتاب هایی است که نظر اسلام را در خصوص ثروت به خوبی و با بیانی ساده عنوان کرده است.
ضمنا تولید ثروت یک مطلب است و زهد هم یک مطلب دیگر. از یکی از علما شنیدم که ثروتی که امیر المومنین (ع) در طول حیات مبارکشان تولید کردند شاید به حساب امروز میلیاردها تومان باشد اما ببینید چه زندگی زاهدانه ای داشتند و به فرماندارشان نوشتند که من نفس خود را طوری بار آورده ام که با تکه نانی راضی شود!
لینک مرجع