سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: به نظرتون وام گرفتن و سپرده کردنش درسته؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
بعد از مدت ها سلام به دوستای قدیمی میلیاردر و دوستای جدید میلیونر.
موقعیت گرفتن یه وام 25 میلیونی 16 درصدی سه ساله برام پیش اومده. حساب کردم بعد از تسویه وام مجموعا 7 میلیون و نیم باید سودش رو بدم.
در حال حاضر برنامه ای براش ندارم اما اگر برندارم از دستم میره و بعد دیگه امکان گرفتنش نیست. به نظرتون اگر این وام رو بردارم و بذارم تو حساب روزشماری مثل کوثر که 24 درصد میده درسته؟
والا با حساب سرانگشتی میبینم که حتی اگر از وام استفاده نکنم، همینکه بذارمش تو حساب روزشمار 24 درصد برام سود هم داره.
نظر شما چیه؟
ببخشید دوست عزیز جسارت نمی کنم.
اما شما که برنامه ای برای پولت نداری چرا گرفتیش؟ به نظر شما این که اگر نگیرمش دیگر امکان گرفتنش نیست می تواند دلیل موجهی باشد. مثل خیلی ها که خیلی اجناس را که به آن نیاز ندارند می خرند با این استدلال که ممکن است بعدا گران یا نایاب شود!
سپرده گذاری بسیار کار خوبی است اما اگر من جای شما بودم با این شرایط قاراشمیش اقتصادی (که صد رحمت به دولت احمدی نژاد 4fvgdaq_th)یا سکه می خریدم یا دلار! بعدا که بازار به ثبات نسبی رسید سهام می خریدم.
حتی الامکان نه از بانک های خصوصی وام بگیرید و نه در آن ها سپرده بگذارید. با توجه به این که بانکداری خصوصی در ایران خلاف قانون اساسی است و دولت فعلی نشان داده که هیچ برنامه مدون اقتصادی ندارد بعید نیست برای مشوش کردن اوضاع و سرگرم کردن مردم سراغ بانک های خصوصی بیاید و آن وقت خر بیار باقالی بار کن!
سلام اخوی
این کار مشکل شرعی داره!
من که هنوز این وام رو نگرفتم اما از اونجاییکه یه سری اهداف اقتصادی دارم که سرمایه ام براشون کمه ناچارم این وام رو الان بردارم تا وقتی شرایط اقتصادی جامعه یه ذره سامون گرفت و خواستم کاری انجام بدم بی پول نمونم!
دوستای دیگه نظری ندارید؟
والا آقا abedini عزیز اگر بخوایم از این جنبه به مساله نگاه کنیم کلا وام گرفتن هامون مشکل شرعی داره.
سلام خانم پرواز
ابتدا اینکه کمی درصدهای سودها تغییر کرده است بازهم بررسی کنید
برای کارهای اقتصادی, اگر توان حرکت دارید حتما شروع کنید, کارهای کوچک زودبازده را با کمی جستجو میتوان یافت
شخصا به آینده اقتصادی ایران در این زمان, بدبین نیستم و حتی فکر میکنم وقت خوبی برای یک یاعلی است
اما بازهم به درصدها و توانایی های خود و سایر مسائل توجه کنید
پیروز باشید
سلام. من هم با صحبت جناب کاظمی موافقم . الان درصد روز شمار خیلی کاهش یافته. من ایجاد یک شبکه تولید و فروش هرچند کوچیک رو پیشنهاد می دم که توی اون کم کم کمک ورزیده بشین و انشالله روزهای روشن تر و پربازده تر .
راستش من پر از ایده برای کارهای تولیدی هستم. بخصوص در زمینه نرم افزاری! ولی در این زمینه ترجیح میدم کار نکنم چون گیر کردن به سد مجوز ارشاد و مراحل قانونیش واقعا آزار دهنده است
اما کارهای تولیدی دیگر رو خیلی ایده دارم براش
ولی باورتون میشه تنها مشکلم بازار فروشه؟ یعنی واقعا هیچ دیدی برای اینکه چطور میشه در بازار فروخت ندارم. خودم و همسرم هم از بازاریابی خوشمون نمیاد. یعنی واقعا من برای فروش محصولاتم باید یه بازاریاب استخدام کنم و اون تک به تک راه بیفته دم مغازه ها و بگه ما همچین محصولی داریم؟
سلام.
خب حداقل ایده هاتونو بنویس تا در این مورد مشورت بگیری بهتر نیست ؟
لینک مرجع