سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: چه کسی کتاب حکایت دولت و فرزانگی رو خونده؟نظرش در مورد این کتاب چیه؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوست دارم اگه کسی نظری انتقادی چیزی در مورد این کتاب داره بنویسه.این کتاب تنها کتابی که رو من اثر گذاشت و همیشه در حال و هوای اون زندگی میکنم.
واقعا کتاب زیبا و تاثیر گذاری هست . اتفاقا دیشب واسه اولین بار شروع کردم به خوندنش و تا حدود 1 شب نشستم پاش تا تمومش کنم چون اونقدر جذابیت داشت که با وجود خواب الودگی بازم طاقت نیووردم نصفه رهاش کنم .
منم کتاب رو مطالعه کردم

یه جذابت خاصی داره تا حالا چندبار خوندمش اما بازم دوست دارم بخونمش
کتاب خیلی کتاب خوبی بود و خوبم مردم میخرنش. تا وقتی که این کتابا نتورکیا برای اهدافشون استفاده کردند و متاسفانه خیلیا از این کتاب خاطره خوبی ندارن.
با وجودی که کتاب های روانشناسی زیادی خوانده ام هنوز موفق به خواندن این کتاب نشده ام و ان شاء الله آن را خواهم خواند اما دوستان توجه داشته باشند با توجه به بیانات آیت الله بهجت که در پست
http://forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=11257
نوشتم معلوم نیست برای رسیدن به اهداف خود اصلا نیاز به خواندن چنین کتاب هایی داشته باشیم .باید بر اساس آن چه تا به حال یاد گرفته ایم به پا خواسته دست به کار شویم و شروع به عمل کنیم. وقتی شروع به عمل کردیم راه را حتما خودمان پیدا می کنیم ! اگر به هدف نرسیدیم مطمئن باشیم در طول مسیر حتما نقطه ای بوده که به معلومات خود عمل نکرده و برخلاف آن رفتار کرده ایم!
واقعا کتاب بسیار زیبایی منم هم خوندمش خدانویسندشو بیامرزه
لینک مرجع